PXtR Forum Member van het jaar 2017

1
PXtR Forum Member van het jaar 2017
Hier zouden we eigenlijk al onze forumleden kunnen opsommen, want anders was het zelfs niet mogelijk geweest om deze Awards te organiseren.
Toch gaan we met deze Award voor één keer per jaar op zoek naar een specifiek forumlid. Om het nog eens in de woorden van Sora_Lizard te zeggen: wie vind jij het aardigst, het leukst, het origineelst, het vriendelijkst, het minst vervelend, kortom wie past er niet in een van de andere categorieën en heeft het meeste positief bijgedragen aan dit forum?
Laat het hier weten en voorzie deze persoon van eeuwige roem. Wel ja, of toch voor een jaar ;)

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 21 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 27 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Member van het jaar 2017

2
Marty. Hij maakt regelmatig topics aan voor interessante games, is (bijna :D) altijd als eerste met de PS Plus games en heeft mij eerst geholpen mijn backlogscore om zeep te helpen door mij als eerste te wijzen op dat Final Fantasy IX beschikbaar is op PS4 om me vervolgens enorm te helpen met hoe de trophies van deze game het beste behaald kunnen worden :cool:
Sowieso vind ik hem een gewaardeerd, actief lid van ons forum
Image

Re: PXtR Forum Member van het jaar 2017

5
NTGSruler wrote:Ik ga voor paveman. Altijd mooie rustige gewaardeerde posts. En topkerel in het echhie!! :lol:
Tijdens de Forum BBQ maak je echte vrienden. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Member van het jaar 2017

6
Over de BBQ gesproken, de enige meeting die we toch met enige regelmaat weten te organiseren, zou delaatste jaren niet hebben kunnen plaatsvinden zonder de bereidwillige inzet van Stany. Daarom is hij voor mij de Member van het jaar 2017. :hug:

Toch wil ik gezegd hebben dat onze forum en onze blog niet zouden kunnen bestaan zonder de medewerking en aanwezigheid van jullie allemaal! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Member van het jaar 2017

8
Sora_Lizard wrote:Over de BBQ gesproken, de enige meeting die we toch met enige regelmaat weten te organiseren, zou delaatste jaren niet hebben kunnen plaatsvinden zonder de bereidwillige inzet van Stany. Daarom is hij voor mij de Member van het jaar 2017. :hug:

Toch wil ik gezegd hebben dat onze forum en onze blog niet zouden kunnen bestaan zonder de medewerking en aanwezigheid van jullie allemaal! :cool:

Daar heb je een punt. Stany it is.
Image
cron