PXtR Award Beste Commentschrijver 2017

1
Lieve mensen, we hebben een blog!
Wat? Hebben we een blog?
Jazeker. Al vanaf het begin van PXtR!
Gompie, dat heb ik nooit geweten!
Hmm, wir haben's .... waar heb ik dat eerder gehoord ... ? Nou ja, we hebben dus een blog waar we zo nu en dan wat nieuwsberichten plaatsen, waar we diepgaande en humorvol geschreven reviews, zo'n 160 reeds, voor jullie schrijven, waar lezenswaardige columns en minder lezenswaardige verhaaltjes verschijnen en nog veel meer.
Dat lijkt me leuk!
Ja, ons leek het ook leuk totdat we merkten dat bijna geen hond de blog leest en aan het aantal comments op de geschreven stukjes te zien jullie dus ook niet.
Nou ja, als ik het geweten had . . .
Graag benaderen we van PXtR de zaken van een positieve kant en hebben daarom de PXtR Award voor de beste commentschrijver in het leven geroepen!


PXtR Award Beste Commentschrijver 2017
Een aanmoedigingsprijs voor iedereen om eens ongezouten kritiek te leveren op onze blogposts. Ga de discussie aan met onze redactieleden en mede community leden. Laat je horen als de review van een de hemel in geschreven game volgens jou toch echt een k*t game is. Laat je echter ook horen als je iets op prijs stelt en leuk geschreven vindt.
Niets moedigt onze redactie meer aan om meer te publiceren dan een terecht geschreven comment.
Wie vind jij is over 2017 de beste Commentschrijver op de blog geweest?

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 21 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 27 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Award Beste Commentschrijver 2017

3
Met0t0 is toch de naam die ik het meest gezien als comment schrijver bij bijna elke blogpost! Dat zouden meer mensen moeten doen!
;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron