PXtR Blog Column- & Funpenner van het jaar 2017

1
PXtR Blog Column- & Funpenner van het jaar 2017
Naast de echte redactie werkzaamheden kennen we de los vaste medewerkers die zo nu en dan wat schrijven om de blog wat te verlevendigen. Met wisselend succes denk ik zo. Welke naam schiet jou hierbij te binnen en vertel ons eens haarfijn waarom of juist waarom niet!

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 21 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 27 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Blog Column- & Funpenner van het jaar 2017

3
Thnx ruler :)
Ik ga voor Sora_Lizard. Ondanks dat de moed hem zo nu en dan in de schoenen zonk is hij door blijven gaan om onze allereerste column-miniserie te pennen. Dank dat je ons leven hebt verrijkt met Zwerftocht tussen de sterren!
Image

Re: PXtR Blog Column- & Funpenner van het jaar 2017

4
Ik vond de 'History of Gaming'-reeks van billie91 heel interessant, maar ik ga in deze categorie toch mijn stem naar Sora_Lizard laten gaan. Hij bracht ons niet alleen Zwerftocht tussen de sterren, maar ook een aantal andere vermakelijke stukken leesplezier.

Re: PXtR Blog Column- & Funpenner van het jaar 2017

5
De fun houdt blijkbaar al op in april van 2017 dus daar vind ik geen kandidaten. Bij de columns valt er een persoon wel erg op, maar daar kan en wil ik niet op stemmen. :saint:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu