PXtR Blog Nieuwslezer van het jaar 2017

1
PXtR Blog Nieuwslezer van het jaar 2017
Meerdere mensen hielden zich over het hele jaar gezien onledig met het verzamelen van nieuwsberichten. Mijns inziens is er de laatste tijd wat de klad in gekomen hetgeen natuurlijk te wijten was aan een gebrek aan nieuws. Toch?
Wie heeft er volgens jou over het hele jaar de beste bijdrage geleverd aan onze nieuwsrubriek? Tevens geldt ook hier weer dat je met een goede argumentatie anderen het licht kunt laten zien.

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 21 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 27 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Blog Nieuwslezer van het jaar 2017

3
Hmmm. Lastige keuze. Ik waardeer Sanity Penguin op dit vlak enorm. Zeker bij grote evenementen heeft hij me verbaasd met het aapm (aantal artikelen per minuut).
We moeten alleen niet vergeten dat billie91 vooral de eerste helft van 2017 er zo goed als in zijn eentje voor gezorgd heeft dat er een constante stroom aan artikelen kwam. Ik kon bijna elke dag aan de slag als editor :). Helaas lukt het hem op dit moment iets minder, maar bij deze mijn erkenning voor zijn werk in 2017!
Image

Re: PXtR Blog Nieuwslezer van het jaar 2017

7
Billie heeft inderdaad over het hele jaar 2017 erg veel nieuwsberichten op zijn naam staan. Daarnaast zijn er ook de nodige van Paveman en Stany te vinden, maar dit jaar zou ik toch graag Sanity penguin op het schavotje zien. Naast zijn normale taken voor de blog en nog wat werk en papa spelen vindt Sanity toch nog opvallend vaak tijd om ons en de rest van de wereld op de hoogte te stellen van het nodige nieuws betreffende onze PlayStation!
:idea:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu