PXtR Blog Reviewschrijver van het jaar 2017

1
PXtR Blog Reviewschrijver van het jaar 2017
Het schrijven van reviews voor PXtR is niet het eenvoudigste onderdeel van de blog. Opvallend hoeveel codes en games we beschikbaar gesteld krijgen. Dat is vooral te danken aan een paar kaderleden met heel goede kneksies. Al deze games moeten worden gespeeld en dan volgens onze maatstaven beoordeeld worden: objectief, persoonlijk, met voldoende humor en zonder al te grote spoilers.
Het maken van reviews heeft dus niet alleen met kwantiteit te maken maar zeker wel met kwaliteit. In dat licht bezien schiet jou vast wel een naam te binnen die volgens jou de beste reviews schrijft. Reviews die je met plezier leest en die jou een goed en eerlijk gevoel geven. Je hoeft het daarom zeker niet altijd eens te zijn met de beoordeling en laat ons dat dan ook weten via jouw comments!

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 21 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 27 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Blog Reviewschrijver van het jaar 2017

3
NTGSruler wrote:billie91 krijgt mijn verdiende stem.
Heeft billie wel reviews geschreven...? :lol:
Stany krijgt mijn stem. Hij is pas tijdens het jaar binnen gekomen, maar had op een gegeven moment wel 3 reviews tegelijk in behandeling. Daarnaast moet ik telkens erg om zijn reviews lachen :)

Goed punt. Ik mis hier één en ander door elkaar denk ik. Toch blijft mijn stem gelden :P
Image

Re: PXtR Blog Reviewschrijver van het jaar 2017

4
Stany7 krijgt mijn stem. Hij heeft niet het meeste reviews geschreven, maar hij schreef er soms wel veel tegelijk en kon er telkens grappige maar goed geargumenteerde teksten van maken :)
Uiteraard ook veel dank aan alle andere reviewers, ik heb de reviews altijd met veel plezier gelezen! :cool:

Re: PXtR Blog Reviewschrijver van het jaar 2017

5
Het lijkt soms wel of ze de reviews zo uit de losse mouw schudt. Ik realiseer me echter dat er steeds veel tijd gaat zitten in haar treffende stukjes. Voor mij is Elexus de review schrijver van 2017!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron