Wie is de moderator van het jaar 2017

Poll ended at 21 Jan 2018 21:51 You may select 1 option

Elexus (No votes)
gamerke1992 (No votes)
Kolm
Total votes: 1 (13%)
met0t0
Total votes: 1 (13%)
NTGSruler (No votes)
Sanity penguin (No votes)
ShAmPi (No votes)
Sora_Lizard
Total votes: 6 (75%)
Total votes: 8

PXtR Forum Moderator van het jaar 2017

1
PXtR Forum Moderator van het jaar 2017
POLL
Het enige soort member waar we er genoeg van hebben.Maar weer in een poll gedaan. Onze eerbiedwaardige Site Admins, die officieel geen moderator zijn maar zich soms wel als zodanig gedragen, doen dit jaar ook gezellig mee!
Ook hier weer breng je stem uit op de moderator die het minst lastig was, het vriendelijkst, het joviaalst? O ja, wie heeft het meest voor het forum gedaan in jouw ogen?

Vanzelfsprekend is het voor anderen motiverend indien je jouw antwoord middels een anekdote dan wel snedige argumenten toelicht in een post! :lol:

Elexus
gamerke1992
Kolm
met0t0
NTGSruler
Sanity penguin
ShAmPi
Sora_Lizard

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 21 januari, 21u51, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 27 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Moderator van het jaar 2017

3
Ik ga hier ook voor Sora_Lizard. Hoeveel werk hij voor ons mooie forum blijft verzetten... Mijn complimenten! Zelfs ondanks weken van ziek zijn heeft hij deze awards uit de grond gestampt met behulp van met0t0!
Image

Re: PXtR Forum Moderator van het jaar 2017

5
W.O.L.F. wrote:Hier ga ik ook voor met0t0, misschien niet altijd het meest aanwezig, maar ik weet dat hij offline veel bezig is met het forum :)
Goed argument maar vul aub ook de poll even in anders mist met0t0 straks een stem. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Moderator van het jaar 2017

9
Ik kies voor Kolm omdat ik weet hoeveel werk zij er, onzichtbaar voor de meesten, in het forum stopt naast behulpzaam zijn. Dingetjes opschonen en verbeteren zonder dat het opvalt! :flow:

Graag een aanmoedigingsprijs voor Gamerke en Ruler die het vak langzaamaan leren. Snel leren kunnen ze hier niet omdat het gelukkig altijd netjes en gezellig blijft. Anders zouden ze wel sneller ervaring opdoen! :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron