PXtR Awards Beste PS4-game 2017

1
PXtR Awards Beste PS4-game 2017
Er zijn alweer talloze games in allerlei genres verschenen gedurende het afgelopen jaar. Net zoals vorig jaar stellen we hier geen lijstjes voor op, maar laten we jullie kiezen welke game deze grandioze award krijgt!
Let op! De releasedatum van de game moet in 2017 zijn geweest en een leuke of grappige motivering maakt het voor ons allen begrijpelijker.

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 21 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 27 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Awards Beste PS4-game 2017

5
Ik ga mee in de trend die reeds gaande is in het topic :)
Horizon Zero Dawn
Een game die ik al vanaf het begin gevolgd heb, van een studio die een van mijn favoriete gamereeksen gemaakt heeft, namelijk Killzone. Mooi om te zien dat ze het ook binnen een ander genre kunnen :)

Re: PXtR Awards Beste PS4-game 2017

7
Het is een bikkelhard strijd geworden tussen Horizon en Resident Evil. De winnaar is toch Horizon: Zero Dawn geworden. De reden? Zeer origineel concept toen ik het voor het eerst had gezien. Een paar maanden later op Gamescom hadden ze ook het mooiste standje van de hoop opgericht en ben ik ook eens naar de gameplay gaan kijken. Vanaf toen was ik verkocht.
Image

Re: PXtR Awards Beste PS4-game 2017

9
Samen met Kolm vertegenwoordigde ik onze community op het Press Event van Guerrilla in Amsterdam. Zie hier! :cool:

Horizon Zero Dawn is waarlijk zo goed als beschreven en moet wel de PS4 game van het jaar 2017 zijn.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron