PXtR Beste Shooter-game 2017

1
PXtR Beste Shooter-game 2017
Geen jaar gaat voorbij zonder dat het betere schietwerk aan bod komt. Bracht Battlefront 2 jullie heel wat nostalgie naar de oude Star Wars-games? Of overtuigde Call of Duty door terug te keren naar de Tweede Wereldoorlog? Ook de fans van alternatieve geschiedenis konden opnieuw nazi’s schieten in Wolfenstein II: The New Colossus. Voor wie zijn schietwerk graag futuristisch heeft, kon terecht in Destiny 2.
Er valt zoveel tuig overhoop te schieten dat jullie vooral zelf een game moeten kiezen, want bovenstaand lijstje is uiteraard verre van volledig ;)
Let op! De releasedatum van de game moet in 2017 zijn geweest en een leuke of grappige motivering maakt het voor ons allen begrijpelijker.

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 21 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 27 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Beste Shooter-game 2017

4
Ik speel de laatste tijd heel wat minder shooters, maar degene die mij het meest aanspreekt, is toch Wolfenstein II: The New Colossus. Leuk om te zien dat er nog zoveel te doen is met een oude gamereeks. Een voorbeeld van hoe het mogelijk is om zo sterk een reeks te herlanceren.
Battlefront 2 sprak mij ook heel erg aan, maar vanwege het hoog pay-to-win-gehalte heb ik hem toch maar niet gekocht. Misschien later eens heel goedkoop voor het verhaal (als dat goed zou zijn).

Re: PXtR Beste Shooter-game 2017

5
met0t0 wrote: Battlefront 2 sprak mij ook heel erg aan, maar vanwege het hoog pay-to-win-gehalte heb ik hem toch maar niet gekocht. Misschien later eens heel goedkoop voor het verhaal (als dat goed zou zijn).
Spoiler: dat is het blijkbaar ook niet

Re: PXtR Beste Shooter-game 2017

8
Een paar maanden geleden de eerste gespeeld en vond hem zeer goed, dus daarom kijk ik het meest uit om Wolfenstein II: The New Colossus te spelen.
Image

Re: PXtR Beste Shooter-game 2017

10
Resistance: Fall of Man, oei ik loop wat achter op schema. Deze shooter heb ik vorig jaar nog wel even gespeeld en het meeste want ben geen shooterfan er is al geweld genoeg :P

:)
Image
cron