PXtR Beste RPG 2017

1
PXtR Beste RPG 2017
Er bestaat al een sterk vermoeden welke game in deze categorie zou kunnen winnen, dus daar gaan we het niet over hebben. Laat vooral zelf weten in welke fictieve wereld jullie zich het afgelopen jaar het meest verloren hebben :)
Let op! De releasedatum van de game moet in 2017 zijn geweest en een leuke of grappige motivering maakt het voor ons allen begrijpelijker.

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 21 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 27 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Beste RPG 2017

6
Ook even getwijfeld over Persona 5, maar het zal toch Horizon Zero Dawn worden! Dat soort actie RPG's speel ik toch nog net iets liever.

Re: PXtR Beste RPG 2017

8
Als we Horizon Zero Dawn kunnen meetellen onder deze categorie, krijgt die zeker mijn stem. Beste, leukste en mooiste spel dat ik in 2017 gespeeld heb, hands down :)
Image

Re: PXtR Beste RPG 2017

9
Ik vind het ook niet echt een rpg rpg, maar mijn stem gaat hier toch ook uit naar Horizon: Zero Dawn. De manier waarop ze Colorado hebben weergegeven in game vorm, vond ik prachtig
Image

Re: PXtR Beste RPG 2017

11
Voor mij is dit Horizon Zero Dawn!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu