PXtR Beste Sport- of Racegame 2017

1
PXtR Beste Sport- of Racegame 2017
Naar goede gewoonte kan hier een tweestrijd tussen de populaire balsporten en racedisciplines ontstaan. Trapten jullie graag een balletje in één van eeuwige concurrenten FIFA of PES? Of trokken jullie liefst naar de racetracks in Gran Turismo Sport, Project CARS 2 of F1 2017?
Uiteraard zijn er nog veel andere games binnen dit genre te vinden, dus laat vooral zelf weten wat jullie de beste sport- of racegame vonden afgelopen jaar ;)
Let op! De releasedatum van de game moet in 2017 zijn geweest en een leuke of grappige motivering maakt het voor ons allen begrijpelijker.

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 21 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 27 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Beste Sport- of Racegame 2017

2
PES 2018 Voor het tweede jaar op rij onbetwiste koning der footies (qua kwaliteit dan; qua presentatie en verkoopcijfers legt ie het natuurlijk weer af aan...). Daarnaast is online co-op voor MyClub een gouden toevoeging!
Image

Re: PXtR Beste Sport- of Racegame 2017

4
Het was weer een mooi jaar qua racegames, met games als WipEout Omega Collection, DiRT 4, F1 2017, Project CARS 2 en Gran Turismo Sport.
Als ik er eentje uit moet kiezen, dan gaat mijn keuze toch naar Project CARS 2, omdat het de meest uitgebreide ervaring is, een bundeling van heel wat racedisciplines.

Re: PXtR Beste Sport- of Racegame 2017

5
coolgamer wrote:Natuurlijk FIFA18
Haha, sluit ik me bij aan :D FIFA18. Eigenlijk al jaar en dag quasi het enige sportspel dat ik speel en toch altijd met veel plezier.
Elk jaar twijfel ik om de nieuwe versie aan te schaffen, maar elk jaar doe ik het toch en ik heb er nooit spijt van. De versie van 18 heeft me zelfs een platinum opgeleverd :D
Image

Re: PXtR Beste Sport- of Racegame 2017

7
FIFA 18 is hier prominent aanwezig. Voor mij wordt het Gran Turismo Sport. De eerste bèta liet mij en vele andere liefhebbers achter met grote twijfels. Het online luik van de game werd vernietigd door de GT Community. Sinds ik de preview van de game heb geschreven was ik alweer meer overtuigd. De full game is prachtig. Er zijn wat minder auto's en circuits wat we van Polyphony Digital gewend zijn maar ze werken er hard aan. De game is werkelijk adembenemend en prachtig gepresenteerd. Topper!
Image