PXtR Beste Overige Genres-game 2017

1
PXtR Beste Overige Genres-game 2017
Sommige games laten zich nu eenmaal niet zo makkelijk in algemene genres indelen, of althans niet als we onze forumindex min of meer overzichtelijk willen houden ;)
Lekker griezelen in The Evil Within 2 of Resident Evil 7? Genieten van een goed verhaal in Life Is Strange: Before The Storm? Er zijn weer voldoende keuzes, vertel ons dus zeker jouw favoriet!
Let op! De releasedatum van de game moet in 2017 zijn geweest en een leuke of grappige motivering maakt het voor ons allen begrijpelijker.

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 21 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 27 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Beste Overige Genres-game 2017

4
Ik ben blij dat Resident Evil 7 teruggekeerd is naar een echt goede horrorsfeer, maar ik ga in deze categorie voor een kleinere game die mij heel erg aanspreekt: Little Nightmares.

Re: PXtR Beste Overige Genres-game 2017

5
met0t0 wrote:Ik ben blij dat Resident Evil 7 teruggekeerd is naar een echt goede horrorsfeer, maar ik ga in deze categorie voor een kleinere game die mij heel erg aanspreekt: Little Nightmares.
Daar sluit ik mij bij aan, al is het waarschijnlijk de enige game voor deze categorie die ik dit jaar gespeeld heb.

Little Nightmares

Re: PXtR Beste Overige Genres-game 2017

6
Ik ga voor Evil within 2
Ik had het geluk deze te mogen reviewen (anders had ik hem waarschijnlijk nooit aangeschaft) en was aangenaam verrast door de motoriek van het spel en de aanwezige monsters.
Het is weer eens wat anders dan een horrorgame die het enkel van jumpscares moet hebben.
Image

Re: PXtR Beste Overige Genres-game 2017

7
Als grote horrorfan ben ik geneigd om te kiezen voor Resident Evil: Biohazard. Ik had heel veel schrik dat deze ging tegenvallen, maar was echt een topper geworden. Is ook 1 van de weinige games die ik bij release gekocht had, en direct had uitgespeeld
Image
cron