PXtR Game Awards 2017

1
Ook 2017 was weer een zeer vruchtbaar jaar voor onze geliefde PlayStation. Een groot aantal waanzinnige en een nog groter aantal waanzinnig goede en mooie games zagen afgelopen jaar het daglicht.

Welke games, een per categorie, verdient volgens jou de eeuwige roem van een PXtR Award? Probeer door jouw argumentatie anderen aan jouw zijde te krijgen!

:idea: :hug: :evil:

EDIT: De door jullie voorgestelde "kandidaten" worden zo nodig beoordeeld door een speciale vakjury. Zij bepalen niet of de game goed genoeg is om mee te doen maar voorkomen verkeerde inschrijvingen. Bijvoorbeeld de game is al 2016 uitgekomen en niet in 2017. De uitspraak van de jury is bindend.
De juryleden zijn Marty, Tjeefkeuh en Kolm. :cool:

Kies de volgens jou beste game voor elke categorie. We zijn benieuwd!


Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 21 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 27 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Game Awards 2017

3
Ter controle hebben we daarom een jury in het leven geroepen. Een foutieve keuze van jou wordt afgekeurd en je kunt een nieuwe poging wagen. :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Game Awards 2017

4
Sora_Lizard wrote:Ter controle hebben we daarom een jury in het leven geroepen. Een foutieve keuze van jou wordt afgekeurd en je kunt een nieuwe poging wagen. :lol:
:lol:
Ik bedoel vooral dat ik moeilijk een game kan kiezen als ik die niet eens gespeeld heb. Bij de meeste categorieën kan ik dan ook geen enkele noemen... :think:
Image

Re: PXtR Game Awards 2017

5
paveman wrote:Ik bedoel vooral dat ik moeilijk een game kan kiezen als ik die niet eens gespeeld heb. Bij de meeste categorieën kan ik dan ook geen enkele noemen... :think:
Dat probleem heb ik ook vaak :p
Maar er zijn bepaalde games die ik goed opgevolgd heb en waarvan ik gameplay en kritieken van heb gezien die mij toch overtuigen.

Re: PXtR Game Awards 2017

9
met0t0 wrote:
paveman wrote:Ik bedoel vooral dat ik moeilijk een game kan kiezen als ik die niet eens gespeeld heb. Bij de meeste categorieën kan ik dan ook geen enkele noemen... :think:
Dat probleem heb ik ook vaak :p
Maar er zijn bepaalde games die ik goed opgevolgd heb en waarvan ik gameplay en kritieken van heb gezien die mij toch overtuigen.
Hier hetzelfde dilemma :think: :q:
Image

Re: PXtR Game Awards 2017

10
Hier dan ook de uitslagen van de PXtR Game Awards van 2017!
Dit zijn dus jullie keuzes. :D

PXtR Awards Beste PS4-game 2017
1. Horizon Zero Dawn (9 stemmen)
2. Uncharted: The Lost Legacy (1 stem)

PXtR Beste Actie/Avontuur-game 2017
1. Assassin’s Creed Origins (4 stemmen)
2. Uncharted: The Lost Legacy (2 stemmen)
3. A Hat In Time / Dragon Quest Heroes II / Hellblade: Senua’s Sacrifice / Middle-Earth: Shadow of War / The Legend of Zelda: Breath of the Wild (1 stem)

PXtR Beste Sport- of Racegame 2017
1. FIFA 18 (3 stemmen)
2. Gran Turismo Sport / PES 2018 / Project CARS 2 (1 stem)

PXtR Beste DLC award 2017
1. Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds (3 stemmen)
2. Dark Souls 3: The Ringed City (2 stemmen)
3. ARK: Survival Evolved – Aberration (1 stem)

PXtR Beste Shooter-game 2017
1. Wolfenstein II: The New Colossus (6 stemmen)
2. Call of Duty WW II (2 stemmen)
3. Agents of Mayhem (1 stem)

PXtR Beste Overige Genres-game 2017
1. Little Nightmares / Super Mario Oddysey / The Evil Within 2 (2 stemmen)
2. Guardians of the Galaxy: The Telltale Series / Life Is Strange: Before The Storm / Resident Evil 7 (1 stem)

PXtR Beste RPG 2017
1. Horizon Zero Dawn (7 stemmen)
2. Persona 5 (2 stemmen)
3. Mario + Rabbids: Kingdom Battle (1 stem)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Game Awards 2017

12
Gamefreak wrote:ik vind sommige uitslagen iewat euh vreemd, maar goed, ieder zijn gedacht !!
Vertel: welke uitslagen vind je vooral vreemd? Ik vind het wel leuk om de discussie nog even voort te zetten :lol:
Ik vind zelf de 'beste' sportgame wat vreemd (aangezien het niet om best verkocht of meest gespeeld gaat en hier objectief gezien een betere game is die precies dezelfde sport bestiert) en AC Origins (die viel wat tegen, meende ik) t.o.v. UC: TLL (die was kort maar krachtig, dacht ik) vind ik opvallend.
Image

Re: PXtR Game Awards 2017

15
Gamefreak wrote:ik vind eigenlijk alles een beetje verdacht, in de zin dat er erg weinig gestemd is, ik dacht dat er toch meer actieve leden hier waren :O
Je roert hier een teer punt aan, beste vriend. De actieve leden die we hebben zijn veelal toch minder actief dan we dachten of hoopten en hebben niet gestemd op alle onderdelen van de Game awards en de Forum awards.
Het kan natuurlijk ook zijn dat men vindt dat de Awards als spelletje achterhaald zijn en men daarom bewust niet meer meedoet.
:think: In het verleden waren de Awards altijd een grote concentratie van activiteit gewoon omdat het leuk is om eens "ongezouten" je mening over deze of gene te kunnen uiten, een veer te steken in iemands bilspleet of een vergelijkbare mening te kunnen uitdragen over een of meer games.

Kortom, blijkbaar zijn de Awards niet langer van deze tijd kan men de vraag stellen of we hiermee nog langer moeten doorgaan? :dizzy:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu