Ik zie alles dubbel

1
The following is an excerpt of a blog article.  Read Full Article
Ik zie alles dubbel
“Dan wordt het tijd beste Sora, dat je de fles eens een keer laat staan,” hoor ik u al denken. Niets is minder waar gewaardeerde lezer. Ik kan en wil niet beweren dat ik een geheelonthouder ben, in het Engels teetotaller /tiˈtoʊt lər. Misschien wel het mooiste Engelse woord dat ik ken.
Nee lieve lezer, ik drink heel erg weinig alcohol, vier biertjes per jaar lijkt me niet bovenmatig veel, toch? En de meeste wijn die ik gebruik gaat in marinades en sauzen.
Gewaardeerde lezer, ik durf te wedden dat u ook meer dan eens dubbel ziet, wat heet, ...

Re: Ik zie alles dubbel

3
Sora_Lizard wrote:Blijkbaar ben ik de enige die zich stoort aan al die zogenaamde afgeprijsde artikelen. :|

Ha! Ik ben uniek! :D
Ik stoor mij er enkel aan als het afgesprijst staat terwijl ze ervoor de prijs de hoogte ingejaagd hebben en dan doen alsof ze veel korting geven.

Re: Ik zie alles dubbel

4
oxiraantje wrote:
Sora_Lizard wrote:Blijkbaar ben ik de enige die zich stoort aan al die zogenaamde afgeprijsde artikelen. :|

Ha! Ik ben uniek! :D
Ik stoor mij er enkel aan als het afgesprijst staat terwijl ze ervoor de prijs de hoogte ingejaagd hebben en dan doen alsof ze veel korting geven.
Een beproefde truc in de marketing wereld :D
Image

Re: Ik zie alles dubbel

5
Sanity penguin wrote:
oxiraantje wrote:
Sora_Lizard wrote:Blijkbaar ben ik de enige die zich stoort aan al die zogenaamde afgeprijsde artikelen. :|

Ha! Ik ben uniek! :D
Ik stoor mij er enkel aan als het afgesprijst staat terwijl ze ervoor de prijs de hoogte ingejaagd hebben en dan doen alsof ze veel korting geven.
Een beproefde truc in de marketing wereld :D
En die werkt meestal wel ;)