Assassin's Creed Rogue Remastered - review

1
The following is an excerpt of a blog article.  Read Full Article
Assassin’s Creed (AC) Rogue is een beetje een vreemde eend in de bijt. Door alle commotie rondom AC Unity, die op dezelfde dag uit kwam, kreeg deze game maar weinig aandacht. Daarbij kwam nog eens dat de game op de PS3 uit kwam, terwijl Unity op dat moment een van de mooiste games op de PS4 was. Volgens velen is Rogue echter wel een van de betere AC-games, wat maakte dat ik de game al een tijdje in mijn backlog had zitten toen ik er kort geleden aan begon…
…net in de periode dat AC Rogue Remastered uit zou komen. Ik ...

Re: Assassin's Creed Rogue Remastered - review

3
Mr.Wolf wrote:Was ook bij mij 1 van de beste AC games (toch qua verhaal). Vond het ook wel jammer dat er maar 6 sequences ofzo inzaten. Vond het verhaal ook echt soms wel helemaal over the top gaan. Vond hem indertijd beter zelfs als Unity
Ik vond dat over the top wel wat meevallen, zeker als je het vergelijkt met andere AC verhalen ;). Ik kan alleen iets van het begin en einde van het verhaal bedenken dat ik een beetje vergezocht/over the top vind, maar zo verder even niet. Al kan het ook met slecht geheugen te maken hebben natuurlijk :D (ik wordt ook wat ouder ;))
Image

Re: Assassin's Creed Rogue Remastered - review

4
paveman wrote:
Mr.Wolf wrote:Was ook bij mij 1 van de beste AC games (toch qua verhaal). Vond het ook wel jammer dat er maar 6 sequences ofzo inzaten. Vond het verhaal ook echt soms wel helemaal over the top gaan. Vond hem indertijd beter zelfs als Unity
Ik vond dat over the top wel wat meevallen, zeker als je het vergelijkt met andere AC verhalen ;). Ik kan alleen iets van het begin en einde van het verhaal bedenken dat ik een beetje vergezocht/over the top vind, maar zo verder even niet. Al kan het ook met slecht geheugen te maken hebben natuurlijk :D (ik wordt ook wat ouder ;))
Dat vond ik net zo tof ;) En ik denk dat het ook het begin en het einde is dat ik bedoel. Unity en Syndicate vond ik qua verhaal dan weer zwaar tegenvallen...
Image
cron