Re: Het smartphone-topic

32
NTGSruler wrote:
dividedx11 wrote:
NTGSruler wrote:Ik heb nu abo bij Proximus. 25 euro per maand. 5u bellen, onbeperkt smsen, 2GB internet.
Ik heb 5 uur bellen, 20 000 sms'en en 2GB voor 20 euro...
Das ook mooi ;)
Niet dat het mij veel uit maakt watjij neemt maar dan is 20 euro toch goedkoper dan 25? ;) En ik denk wel dat je toekomt met 20 000 sms'en...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het smartphone-topic

33
Ik heb 5 uur bellen, 20 000 sms'en en 2GB voor 20 euro...[/quote]

Das ook mooi ;)[/quote]

Niet dat het mij veel uit maakt watjij neemt maar dan is 20 euro toch goedkoper dan 25? ;) En ik denk wel dat je toekomt met 20 000 sms'en...[/quote]

Ja idd. Maar toen ik vorige week ging was er blijkbaar geen tussenweg?? Het was enkel 15euro of 25 euro. En met 15euro kon ik maar 2u bellen, is wat weinig.
Image

Re: Het smartphone-topic

34
Ik ben op zoek naar instellingen/een app om de geluiden van meldingen, sms'en, oproepen, ... tot in de details te kunnen aanpassen. Bijvoorbeeld: ervoor zorgen dat de oproepen van W.O.L.F. er met beltoon doorkomen, ook al staat de gsm op stil en komt er voor de rest niks van geluid door, ook niet voor W.O.L.F. haar sms'en. Ik heb dit soort opties jammer nog niet gewoon op mijn smartphone gevonden.
Iemand die begrijpt wat ik bedoel en daar een oplossing voor heeft?

Re: Het smartphone-topic

36
BozeGozerXrd wrote:Kun je niet gewoon alle beltonen en smsjes naar alleen trillen zetten en alleen de beltoon van W.O.L.F. aanpassen?
Ik neem aan dat je Android hebt, als iemand een app kent voor een ander OS heb je er namelijk niet veel aan. :D
Inderdaad Android ;)
En ja, naar zo'n optie heb ik al gezocht, maar nog niet gevonden :|

Re: Het smartphone-topic

37
Ik heb nu geen tijd op te controleren of de functie in de app bestaat, maar IFTTT is een zeer uitgebreide app waar je kan instellen wat je smartphone wanneer moet doen (If this, then that). Ik vermoed dat je daarmee wel de zaken kan instellen die jij wilt.
Image

Re: Het smartphone-topic

38
gamerke1992 wrote:Ik heb nu geen tijd op te controleren of de functie in de app bestaat, maar IFTTT is een zeer uitgebreide app waar je kan instellen wat je smartphone wanneer moet doen (If this, then that). Ik vermoed dat je daarmee wel de zaken kan instellen die jij wilt.
Gij gebruikt die app? Het lijkt vooral handig te zijn voor sociale media en dat soort zaken, dus ik weet niet of ik er veel mee zou zijn voor mijn probleem.

Re: Het smartphone-topic

39
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb nu geen tijd op te controleren of de functie in de app bestaat, maar IFTTT is een zeer uitgebreide app waar je kan instellen wat je smartphone wanneer moet doen (If this, then that). Ik vermoed dat je daarmee wel de zaken kan instellen die jij wilt.
Gij gebruikt die app? Het lijkt vooral handig te zijn voor sociale media en dat soort zaken, dus ik weet niet of ik er veel mee zou zijn voor mijn probleem.
Ik had ooit een artikel gelezen over de app, omdat het bij de 'editers choice' werd toegevoegd. En toen stond er in dat artikel dat je echt alles kan instellen. Bijvoorbeeld dat je smartphone automatisch in stille modus gaat tussen zelf gekozen uren. Of dat wanneer je een navigatie-app opzet, dat je GPS dan ook automatisch opspringt. Vandaar ook hun naam if this, then that. Jij stelt dus zelf in dat in bepaalde situaties er iets specifiek moet gebeuren. Ik dacht dat die functies die jij wil er dan ook wel tussen zouden zitten, maar zeker ben ik niet. Ik denk niet dat de app zich focust op social media.
Image

Re: Het smartphone-topic

40
gamerke1992 wrote:Ik had ooit een artikel gelezen over de app, omdat het bij de 'editers choice' werd toegevoegd. En toen stond er in dat artikel dat je echt alles kan instellen. Bijvoorbeeld dat je smartphone automatisch in stille modus gaat tussen zelf gekozen uren. Of dat wanneer je een navigatie-app opzet, dat je GPS dan ook automatisch opspringt. Vandaar ook hun naam if this, then that. Jij stelt dus zelf in dat in bepaalde situaties er iets specifiek moet gebeuren. Ik dacht dat die functies die jij wil er dan ook wel tussen zouden zitten, maar zeker ben ik niet. Ik denk niet dat de app zich focust op social media.
Ik heb het eens wat beter bekeken en de opties daarbij zijn gewoon gigantisch groot. Handig voor mensen die in heel veel apps dat soort if this, then that willen gebruiken. Ik heb alleen iets nodig voor het volume van het bellen en sms'en, dus daar bestaan veel kleinere apps voor. Jammer genoeg alleen om hem volledig op stil te zetten tijdens bepaalde periodes, maar in combinatie met een (tijdelijke?) blocklist, zou dat ook al iets moeten zijn.

Re: Het smartphone-topic

41
met0t0 wrote:
BozeGozerXrd wrote:Kun je niet gewoon alle beltonen en smsjes naar alleen trillen zetten en alleen de beltoon van W.O.L.F. aanpassen?
Ik neem aan dat je Android hebt, als iemand een app kent voor een ander OS heb je er namelijk niet veel aan. :D
Inderdaad Android ;)
En ja, naar zo'n optie heb ik al gezocht, maar nog niet gevonden :|
Maar je kunt toch wel voor iedereen een eigen ringtone instellen? Stel er dan een in voor W.O.L.F. en gebruik voor de algemene een ringtone met enkel stilte. :)

Re: Het smartphone-topic

42
BozeGozerXrd wrote:Maar je kunt toch wel voor iedereen een eigen ringtone instellen? Stel er dan een in voor W.O.L.F. en gebruik voor de algemene een ringtone met enkel stilte. :)
Hmm ja, dat is wel een tijdelijke optie om te overwegen :)
Het probleem is vooral dat ik op bepaalde momenten mijn gsm volledig stil zou willen zetten, behalve als bepaalde nummers bellen. Daarvoor specifiek heb ik nog geen optie/app gevonden jammer genoeg.

Re: Het smartphone-topic

45
ik heb een samsung S7 maar ben totaal niet content van de facebook app, gaat zeer traag en veel werkt niet. Als ik op een foto van iemand duw geraak ik er vaak niet meer uit, als ik de app sluit kom ik steeds weer op die foto uit en kan niet meer doen.... op facebook dan, enkel herstarten helpt maar dat kan de bedoeling toch niet zijn ? nog iemand hier last van.... ligt dit aan de smartphone of de app ? of toch iets anders ? :think: