Re: Het vragentopic: technisch

364
Er waren inderdaad problemen met outlook en op dit moment zou er nog steeds een probleem zijn voor mensen die de Mail-app in iOS 11 gebruiken.
Gebruikers van de Mail-app in iOS 11 die een e-mailadres van Outlook.com, Office 365 of Exchange Server 2016 gebruiken, kunnen geen e-mails versturen. Apple en Microsoft erkennen het probleem en zeggen met een oplossing te komen.
Bron: https://tweakers.net/nieuws/129805/appl ... os-11.html
paveman wrote:Ik verbaas me er elke keer weer over waar Kolm allemaal wel niet iets vanaf weet en waarmee ze anderen helpt....
:applaus: :hi5:
Tsja... enige dochter en dochter van zelfstandigen... :P Ik heb altijd mijn plan moeten leren trekken en ik kon allerlei werkjes in en rond het huis en in de winkel nooit even op een broer of zus afschepen. En door de eigen zaak (bloemenwinkel/tuincentrum, maar dan zonder grasmachines, tuinmeubelen en echt gereedschap) van mijn ouders leerde ik ook gewoon heel veel dingen waar andere mensen nooit mee in contact komen. Zo kan ik ook met de heftruck, vrachtwagen (geen rijbewijs: privéterrein) en de motor (wel rijbewijs) rijden.
Een quote van iemand ooit toen ik nog kind was: 'Als er maar wielen onder staan, dan is het goed voor haar!' of 'Geboren met wielen onder haar gat'.
En als mijn ouders moesten kiezen tussen mij een slijpschijf in handen duwen voor iets, of iemand die bij ons werkte... dan vertrouwden ze mij daar veel meer mee. Met zo'n dingen ben ik dan weer uiterst voorzichtig en denk ik twee keer na, iets dat bij veel mensen wel is ontbreekt. En niet iedereen heeft een zekere vorm van handigheid. Mijn vader moet je zo'n dingen bijvoorbeeld minder vragen, hij wilt er meestal te snel vanaf zijn waardoor het niet echt goed is en sommige dingen zijn door zijn handicap ook moeilijk/onmogelijk. Mijn moeder daarentegen heeft ook van kinds af aan veel met haar vader (tuinman bij watermaatschappij, half loodgieter ook geloof ik) samengewerkt. Als er iets in huis moest gebeuren was het dus ook meestal mijn moeder en/of ik die dat deden. En er is echt zoveel dat je kan leren door het gewoon een keertje zelf te doen ipv direct een monteur te bellen. Al heb ik na 2 keukenkranen vervangen wel een enorm respect voor loodgieters :lol:

Uiteindelijk heb ik ook gewoon meer interesse in alles wat techniek is. Kom bij mij niet aan met een vraag over kleding of make-up ofzo, want ik weet daar echt de eerste letter niet van! :P
Image

Re: Het vragentopic: technisch

369
Ha, die commissie is een beetje ingeslapen lijkt me. Ik ben nog steeds de laatste zo te zien dus ik denk dat ik als cm mijn verantwoordelijkheid maar eens moet nemen en de boel een beetje oprakelen! Of zelf een nieuwe MotM aanwijzen . . . :evil:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het vragentopic: technisch

375
Onze ingebouwde microgolf oven heeft het plots begeven. Ik was iets aan het opwarmen en plots hoorde ik vonken en viel hij uit. Ik zag dan dat de koelkast en tuinverlichting ook zonder stroom zaten. Ik heb de zekeringen weer op gezet en alles werkte weer, behalve de microgolf oven.

Ik heb net alles opgezocht en we hebben helaas geen garantie meer, want we hebben deze al 3 jaar. Het heeft echter 648 euro gekost en dat vind ik toch wat duur om zo snel stuk te gaan.

Iemand een idee wat we zelf nog kunnen ondernemen? Ik ga ook mailen naar de winkel vanwaar het komt.
Image