Re: Virussen en andere ongein

32
BozeGozerXrd wrote:
ShAmPi wrote:PS: DiskGetor Data Recovery is een tool die veel data recovery bedrijven gebruiken ;)
Is die eigenlijk wel gratis voor particulieren?
Geen id
Ik heb de betaalde versie.
Ik weet dus ook niet wat de beperkingen van free versie zijn.
Image

Re: Virussen en andere ongein

37
Gamefreak wrote:ze gingen me op voorhand bellen als ze de bestanden NIET meer konden redden. Vandaag nog niets gehoord dus voorlopig zit het snor :smug:
- Hallo, u spreekt hier met *een of andere PC herstel dienst dinges*, u HD is zojuist ontploft, we kunnen niets meer doen. De schadekosten zijn voor u.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Virussen en andere ongein

38
Onlangs ook gehad, met onze tweede laptop. Harde schijf was totaal kapot. Mijn maat heeft alles hersteld, enkel nieuwe harde schijf moeten betalen. Goede vrienden hebben werkt ook :)

Back ups maken is inderdaad nodig. Probleem bij mij is dat ik dat niet meer mag doen want dan vul ik de schijven (volgens mijn pa toch).
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Virussen en andere ongein

40
ShAmPi wrote:Maak dan cloud backups...
Zo zijn toch je documenten en foto's veilig
Van wat spreek je dan?
Want ik ben niet vertrouwd met zulke dingen.
Kweet wel wat een cloud is etc, maar tis niet dat ik een site ken bijvoorbeeld die dat aanbiedt, behalve miscrosoft outlook (het vroegere hotmail) met skydrive.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Virussen en andere ongein

43
Captain Witwicky wrote:
ShAmPi wrote:dropbox
google drive
er zijn er zovele :)
dropbox, das toch maar vree beperkt?
Een paar GB, en ge hebt de mogelijkheid om meer te unlocken.
Als ge echt een backup wlt van honderden GBs aan data kunt ge nog altijd een NAS kopen (of bouwen).

Re: Virussen en andere ongein

44
ShAmPi wrote:dropbox
google drive
er zijn er zovele :)
Je moet wel opletten bij die clouds. Sommige zoals Google willen maar al te graag ook je cloudbestanden doorlezen en willen je bezit overnemen.

Als je je eigen externe HDD voor backups gebruikt zou de rest van de familie daar toch geen probleem mee kunnen hebben.
cron