Re: TV en andere beeldschermen

33
Lol, leuke reacties hier.

4K Zal het wss wel worden, moet gewoon nog eens goed uitzoeken welke en hoeveel budget ik er wil aan spenderen. Mss een vraag voor Shampi? Voor welk budget heb je een goede 4K tv? Dus laten we zeggen een 55inch tv, met HDR, zowiezo smart tv, en verbinding via wifi. Merk is eender al gaat mijn voorkeur uit naar Samsung. Maar ik ben wel eens benieuwd naar een Sony of een Philips. LG is blijkbaar ook héél goed kwa prijs/kwaliteit, maar meh het merk zegt mij niet zo veel. Ja zo oppervlakkig ben ik :P Sony valt altijd wel iets duurder uit maar de "omkadering' is dan wel ook altijd mooi.

Het ophangen idee heb ik dus laten varen. Teveel werk met ophangen, priezen en zo moet in de muur gestoken worden in de lucht en dan zie je kabels onder je tv lopen. Dus het wordt gewoon staan op een mooie kast.

In mijn speelkamer heb ik dus 4 priezen laten steken, 2 UTP priezen en een TV aansluiting. Zal wel voldoende zijn voor mij alleen denk ik.
Image

Re: TV en andere beeldschermen

39
FGras wrote:
ShAmPi wrote:Curved is de grootste brol dat bestaat idd.
Hmhh, ik heb een tijdje terug een vrij brede curved desktop beeldscherm getest. Dat vond ik toch wel een fijne ervaring.
Maar als je er ver van af zit zie ik het voordeel ook niet echt.
Je moet nou geen desktop met een tv vergelijken he ;)
curved is pas interessant vanaf 60 a 65 inch bij TV.

Curved is trouwens aan het minderen tegenwoordig.
Het is zoals bij de 3DTV trend.
Al valt het minder goed op.
Image

Re: TV en andere beeldschermen

40
Ben nog steeds zo tevreden met mijn Sony Bravia X-serie, momenteel een 46X4500, maar het spaarpotje begint goed te vullen voor de 65X9305C, de 46 inch is nog prima maar sinds we na de verhuizing een grotere woonkamer hebben moet er toch zeker een 65 inch komen (nog getwijfeld over de 75 inch, maar dat wordt wel erg groot en prijzig)
Image

Re: TV en andere beeldschermen

41
ShAmPi wrote:
FGras wrote:
ShAmPi wrote:Curved is de grootste brol dat bestaat idd.
Hmhh, ik heb een tijdje terug een vrij brede curved desktop beeldscherm getest. Dat vond ik toch wel een fijne ervaring.
Maar als je er ver van af zit zie ik het voordeel ook niet echt.
Je moet nou geen desktop met een tv vergelijken he ;)
curved is pas interessant vanaf 60 a 65 inch bij TV.

Curved is trouwens aan het minderen tegenwoordig.
Het is zoals bij de 3DTV trend.
Al valt het minder goed op.
Elektronische apparatuur haal ik in 9 van de 10 gevallen bij een kleinere lokale leverancier. Mogelijk ben ik dan iets meer kwijt dan via de laagste internet aanbieder, maar wel altijd verzekerd van de beste service. Hij verkoopt wel redelijk wat tv's en dus ook curved tv's. Volgens hem staat er blijkbaar nog aardig wat spanning op het scherm dat door het frame mooi in die 'curve' gehouden moet worden en vaker dan bij platte tv's is er dan sprake van breuken en of scheuren in de curved tv's. Wellicht een puntje van aandacht voor aspirant kopers onder onze community leden.

:smug:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: TV en andere beeldschermen

44
Vincentl10 wrote:zijn 4k monitoren nog de moeite?

weet ook niet of mijn pc het aankan? (heb een GTX970)
Ik heb momenteel een WQHD IPS monitor omdat ik bij aankoop uit betrouwbare bron hoorde dat we nog in een overgangsfase zitten naar 4k. Ze zijn over het algemeen nog serieus overpriced, tenzij ge genoegen neemt met TN-panelen ipv IPS.