Re: PS4 headset

46
Geen idee of dat op een tv werkt. Normaal niet aangezien de dongle enkel op PlayStation 3 en 4 en ook op pc werkt. Maar misschien is er een manier om die op een televisie ook te gebruiken. Ik heb hem dus ook besteld en vandaag werd hij geleverd. Daarjuist heb ik er een uurtje mee gespeeld en het is een goeie headset die comfortabel zit. Nu heb ik wel hoofdpijn, maar dat is gewoon omdat ik al lang niet meer met een headset gespeeld heb. :D
Image

Re: PS4 headset

47
Nu ik mijn headset wat langer gebruikt heb, kan ik gerust zeggen dat hij geweldig is. Hij zit ongelofelijk comfortabel op je hoofd en het geluid is fantastsisch. Ik had zo mijn twijfels over de kwaliteit van het geluid omdat het een draadloze headset is, maar alles wordt perfect naar de koptelefoon gestuurd. Ik gebruik hem ook om muziek te luisteren op mijn pc. Gewoon de dongle uit m'n ps4 halen en in mijn pc zetten en hupla, het is al geregeld. Wat vindt jij ervan Roy? Ik vind het alvast een fantastisch apparaat. :cool:
Image

Re: PS4 headset

48
Ah werkt dat zo ook dacht dat andere apparaten enkel met die jack draad werkte. Nog niet zoveel getest. Heb die app wel al geïnstalleerd waar je zo modes kunt uploaden voor optie 2. Als die dongle via usb overal op werkt gaat dat ook op de tv normaal. Perfect.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: PS4 headset

49
RoyVdW wrote:Ah werkt dat zo ook dacht dat andere apparaten enkel met die jack draad werkte. Nog niet zoveel getest. Heb die app wel al geïnstalleerd waar je zo modes kunt uploaden voor optie 2. Als die dongle via usb overal op werkt gaat dat ook op de tv normaal. Perfect.
Dat zou me eerlijk gezegd verbazen, aangezien een pc eerst nog tal van stuurprogramma's downloadt en installeert en een tv dit niet kan :P

Maar je kan altijd proberen ;)
Image

Re: PS4 headset

53
Hybris wrote:Ik vermoed van wel aangezien het ook effectief op de doos staat...

Na wat opzoekwerk heb ik doorgaans gelezen dat hij wel werkt met de Vita, alleen niet draadloos.
Klopt. Er wordt een kabel voorzien om in apparaten zoals de vita te pluggen.
Image

Re: PS4 headset

54
gamerke1992 wrote:
Hybris wrote:Ik vermoed van wel aangezien het ook effectief op de doos staat...

Na wat opzoekwerk heb ik doorgaans gelezen dat hij wel werkt met de Vita, alleen niet draadloos.
Klopt. Er wordt een kabel voorzien om in apparaten zoals de vita te pluggen.
Toch aanschaffen denk ik ;)
Image

Re: PS4 headset

55
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:
Hybris wrote:Ik vermoed van wel aangezien het ook effectief op de doos staat...

Na wat opzoekwerk heb ik doorgaans gelezen dat hij wel werkt met de Vita, alleen niet draadloos.
Klopt. Er wordt een kabel voorzien om in apparaten zoals de vita te pluggen.
Toch aanschaffen denk ik ;)
Voorlopig zeg ik: doen!
Image
Image
cron