Re: Windows 10

91
Voor de mensen die nu al eventjes Windows 10 gebruiken, wat zijn jullie indrukken? Nog grote problemen tegengekomen?
Ik zou nu ook wel overschakelen van Windows 8.1, maar ik twijfel hoe lang ik nog zou wachten.

Re: Windows 10

95
Ligeiro wrote:ik ben overgegaan naar 10, en na 2,5 week teruggegaan naar 8.1. 'nuff said
Wat waren dan de grootste kritiekpunten? Want ik gebruik nu ook 8.1 en vind het goed draaien, dus dan zou ik misschien nog beter een paar maand wachten tegen dat het met 10 ook allemaal vlot werkt.

Re: Windows 10

96
met0t0 wrote:
Ligeiro wrote:ik ben overgegaan naar 10, en na 2,5 week teruggegaan naar 8.1. 'nuff said
Wat waren dan de grootste kritiekpunten? Want ik gebruik nu ook 8.1 en vind het goed draaien, dus dan zou ik misschien nog beter een paar maand wachten tegen dat het met 10 ook allemaal vlot werkt.
ge hebt dat allemaal al is gevraagd aan mij :p
met0t0 wrote:

Ligeiro wrote:
Windows 10 heeft heel mijn registry om zeep geholpen waardoor sommige programma's nu niet goed of zelfs niet meer werken.


Oei, over welke programma's gaat dat dan?



Flash Player, Garmin Express (voor de gps te updaten), Origin, en nog een paar..
en er was ook iets dat enorm veel van mijn RAM aan't opeten was, terwijl er maar 1 firefox scherm openstond. nu ik terug zit bij 8.1 is da weg

Re: Windows 10

97
Ligeiro wrote:ge hebt dat allemaal al is gevraagd aan mij :p
Ahja juist, nu weet ik het weer :idea: :-"

Ik ga nog wachten tot na dit semester om over te schakelen. Na de examens in januari zal ik dan eens overschakelen, tegen dan zou het toch wel allemaal moeten werken.

Re: Windows 10

99
Mijn laptop crasht de laatste tijd best vaak, ik denk dat dit gebeurt als ik teveel geheugen gebruik ofzo.

De code van de crash is: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL (L1C63x64.sys)

Iemand enig idee wat ik hiertegen kan doen of wat het probleem bij deze foutmelding is?
Image

Re: Windows 10

100
minermb wrote:Mijn laptop crasht de laatste tijd best vaak, ik denk dat dit gebeurt als ik teveel geheugen gebruik ofzo.

De code van de crash is: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL (L1C63x64.sys)

Iemand enig idee wat ik hiertegen kan doen of wat het probleem bij deze foutmelding is?
Update al je drivers en heb geduld, misschien wordt het veroorzaakt door een bug die nog opgelost moet worden. Het kan echter ook betekenen dat je geheugen naar de klote is/gaat, dus probeer ook eens een geheugen test: http://www.memtest86.com/download.htm

Re: Windows 10

101
BozeGozerXrd wrote:
minermb wrote:Mijn laptop crasht de laatste tijd best vaak, ik denk dat dit gebeurt als ik teveel geheugen gebruik ofzo.

De code van de crash is: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL (L1C63x64.sys)

Iemand enig idee wat ik hiertegen kan doen of wat het probleem bij deze foutmelding is?
Update al je drivers en heb geduld, misschien wordt het veroorzaakt door een bug die nog opgelost moet worden. Het kan echter ook betekenen dat je geheugen naar de klote is/gaat, dus probeer ook eens een geheugen test: http://www.memtest86.com/download.htm
toch handig zo een pc-gozer als Dokter euh een pc-dokter als Gozer :P

Re: Windows 10

102
Mijn oude laptop heb ik naar 10 gebracht met een clean install en daar tot nu toe geen problemen of foutmeldingen.
Gisteren de laptop van mijn vrouw geüpdatet naar windows 10 (met behoud van files e.d.). Vanavond eens aan een test onderwerpen om na te gaan of alles nog /al compatibel is.
Image

Re: Windows 10

103
Sanity penguin wrote:Mijn oude laptop heb ik naar 10 gebracht met een clean install en daar tot nu toe geen problemen of foutmeldingen.
Gisteren de laptop van mijn vrouw geüpdatet naar windows 10 (met behoud van files e.d.). Vanavond eens aan een test onderwerpen om na te gaan of alles nog /al compatibel is.
grote kuis dus ! :O

Re: Windows 10

104
Gamefreak wrote:
Sanity penguin wrote:Mijn oude laptop heb ik naar 10 gebracht met een clean install en daar tot nu toe geen problemen of foutmeldingen.
Gisteren de laptop van mijn vrouw geüpdatet naar windows 10 (met behoud van files e.d.). Vanavond eens aan een test onderwerpen om na te gaan of alles nog /al compatibel is.
grote kuis dus ! :O
Het was ook wel nodig. Laptop is al 5 jaar oud en niet meer van de snelste. Ik moet zeggen dat hij toch weer wat vlotter draait. Stond nog vista op, dus eerst update naar 7 en dan naar 10. Het verbruik voor draaien van windows 10 alleen is al veel minder.

De update van de andere laptop is ook goed verlopen. Office werkt nog, photoshop werkt nog en de reutemeteut van andere programma's die ik getest heb, gaven ook geen problemen.
Image
cron