Re: Ps4 controller

19
paveman wrote: 07 Jan 2022 15:41 Was het vervangen van de batterij een moeilijke klus, of viel dat mee?
Mooie oplossing zo inderdaad!
Bleek heel makkelijk uiteindelijk. Gewoon schroeven aan achterzijde controller losmaken. Dan klein beetje prullen met platte schroevendraaier onderaan bij de audiopoort om de twee helften van elkaar te klikken. Batterij dan onmiddellijk zichtbaar en is gewoon kwestie van de fiche eruit te halen en dan de andere batterij met diens fiche in te pluggen. Hetgeen dat nog het meeste tegenwrong was de het soort plakspul dat ze hadden gebruik om de batterij op zijn plaats te houden. Bleek machtig spul te zijn :lol:
Image

Re: Ps4 controller

24
zenmaster wrote: 27 Jan 2022 20:34 Heb er terug in stock gezien eindelijk, dus direct een paar bestellen.

Maar voor in de toekomst: waar heb je die batterij gekocht Sanity? Heb al menig controller uit elkaar gehaald, dus moet lukken.
Subtel
https://www.subtel.be/nl/vervangende-ac ... -consoles/

Gewoon goed kijken dat je de juiste pakt, afhankelijk van type controller. Bij de oudere is de fiche om in te pluggen kleiner dan de nieuwere versies.
Of net omgekeerd, ik weet het niet meer :lol:

Loopt nog steeds als een trein overigens. Kan er toch wel enkele avonden mee doen zonder op te laden.
Image

Re: Ps4 controller

26
Interessant, bedankt om te delen :)
Jammer genoeg is het pijltje naar beneden op de D-pad bij een van mijn originele DS4's kapot. Het wordt toch niet meer geregistreerd als ik het indruk. Ik twijfel nog om hem open te halen en ook te proberen herstellen of het gewoon te laten voor games die die toets niet nodig hebben :lol:
cron