Windows 11

1
Het is zover, Windows 11 is er! Waar Windows 10 zogezegd de laatste versie zou zijn, hebben ze zich - uiteraard - snel moeten bedenken om toch een nieuwe versie uit te brengen.
Meer info op de officiële website uiteraard, ik vroeg mij alleen af of er hier al mensen zijn die het geïnstalleerd hebben? Zijn er zaken (positief/negatief) die al zijn opgevallen?

Mijn laptop vraagt constant of ik niet wil upgraden, maar ik voel er nog geen behoefte aan, ik vind net dat Windows 10 heel vlot werkt :think:

Re: Windows 11

3
Marty wrote: 27 Feb 2022 11:52 Mijn pc van nog geen 5 jaar oud is niet geschikt voor Windows 11
Hmm, ik heb de indruk dat de uitrol van Windows 10 uitgebreider was.
Mijn laptop is pas een jaar oud, maar die van W.O.L.F. is nu 4 jaar oud en krijgt ook de upgrade. Misschien dat hun technische specificaties strenger zijn?

Re: Windows 11

4
@Marty: Als windows 11 niet geïnstalleerd kan worden op een laptop van 5 jaar of jonger dan is dat vaak omdat TPM 2.0 niet aanstaat in de bios. De meeste computers van max 5 jaar zouden er wel support voor moeten hebben.

Voorlopig blijf ik nog weg van Windows 11. Naar het schijnt toch nog redelijk wat problemen en ontbrekende functionaliteiten.
Waarom zou ik dus een perfect werkende computer mogelijk naar de kloten helpen terwijl het huidige OS ook nog goed ondersteund wordt... Laat ze eerst nog maar even verder afwerken waar ze aan begonnen zijn (voor zover dat al mogelijk is)
Image

Re: Windows 11

7
Hier net zo. Niet al mijn pc's overgezet, maar mijn laptop draait er al een tijdje op en vind het wel prettig werken! Het was natuurlijk hier en daar wel wat zoeken eerst, maar als je een keer gewend bent...
Image

Re: Windows 11

8
Ik heb deze laptop nu een jaar en in het begin heel veel problemen gehad met Windows 10 en door te blijven updaten zijn die er gelukkig uit gegaan. Ik blijf nog eventjes afwachten voor Windows 11 dus, nu eindelijk alles heel vlot werkt... :shh:
cron