dbrand darkplates 2.0

1
Ik sta op het punt (deze week) om darkplates te bestellen voor mijn PS5.
De officiële zijn weeral een tijd uitverkocht en God weet wanneer Sony met nieuwe komt... Maar ik vind die van dbrand sowieso mooier.
Hier is de site:
https://dbrand.com/shop/special-edition ... egory=disc
De sneer naar Sony is ook hilarisch.

Ik twijfel nog tussen drie opties.
- grijs met groene LED strips; om op de PSX te laten lijken
- clear zwart (N64 stijl) met lichtblauwe strips
- mat zwart al dan niet met donkerblauwe strips voor een meer officiële look
Moeilijk. 😅 Ik had al de eerste optie gekocht ware het niet dat er geen Dual Sense in die kleur is.

In tussentijd, zijn er misschien mensen die deze ook graag bestellen? Dan kunnen we eventueel verzendkosten en douanekosten delen.

Ik hoor het wel. 🙂
Image

Re: dbrand darkplates 2.0

4
NTGSruler wrote: 01 Aug 2023 14:04 Stevige prijzen. Of zie ik dat verkeerd?
Nee, dat heb je heel goed gezien. :lol: Vind het zelf ook prijzig, maar ik vind het originele design echt niet mooi. :?
Die van dbrand houden de console ook ongeveer 10 graden koeler. Is al redelijk vind ik.
Die van Spiderman zijn cool, maar zou ik zelf nu niet kopen.

Ben er ook nog niet helemaal uit, maar andere, betere opties zie ik nu niet.
Wachten op de officiële zwarte... :q:
Image

Re: dbrand darkplates 2.0

5
10 graden koeler? Hmm. Omdat er luchtgaten in zitten?
Zelf zie ik niet direct de meerwaarde om nieuwe plates te kopen. Ik zal eerder de PS5 Pro kopen denk ik als die er komt.

Zelf ben ik nu toch wel geïnteresseerd in die edge dual controller. Ik las dat de standaard controllers ook korting hebben nu (in de UK) althans. Denk dat je nu een officiële kan kopen voor 40 euro (pond). Bij ons zie ik voorlopig geen korting? En op die edge controller al helemaal niet. :q:
200 of meer euro geef ik er niet voor. Betwijfel als die ooit goedkoper worden.
Image

Re: dbrand darkplates 2.0

9
zenmaster wrote: 01 Aug 2023 14:26
NTGSruler wrote: 01 Aug 2023 14:04 Stevige prijzen. Of zie ik dat verkeerd?
Nee, dat heb je heel goed gezien. :lol: Vind het zelf ook prijzig, maar ik vind het originele design echt niet mooi. :?
Die van dbrand houden de console ook ongeveer 10 graden koeler. Is al redelijk vind ik.
Die van Spiderman zijn cool, maar zou ik zelf nu niet kopen.

Ben er ook nog niet helemaal uit, maar andere, betere opties zie ik nu niet.
Wachten op de officiële zwarte... :q:
Ik mag toch hopen dat de temperaturen in Fahrenheit zijn. Dat scheelt dan ongeveer 6 graden Celsius. :nerd:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: dbrand darkplates 2.0

11
zenmaster wrote: 02 Aug 2023 12:39 :D denk ook dat het in Fahrenheit is. Over de 100 °C zou wat veel zijn.

Dat is voor mij nu niet doorslaggevend, wel mooi meegenomen. Mij gaat het om het uitzicht. Heb geen gigantische tv om dat ding achter te verstoppen. :P
Geen idee waarom je de PS5 zou willen verstoppen? :D
Image

Re: dbrand darkplates 2.0

12
NTGSruler wrote: 03 Aug 2023 07:15
zenmaster wrote: 02 Aug 2023 12:39 :D denk ook dat het in Fahrenheit is. Over de 100 °C zou wat veel zijn.

Dat is voor mij nu niet doorslaggevend, wel mooi meegenomen. Mij gaat het om het uitzicht. Heb geen gigantische tv om dat ding achter te verstoppen. :P
Geen idee waarom je de PS5 zou willen verstoppen? :D
Precies, ik vind hem mooi zoals die is! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: dbrand darkplates 2.0

13
De PS4 Pro vond ik al groot en de PS5 is gigantisch... :lol: Ben persoonlijk altijd meer voor de Slim versies geweest, en compacte cleane setup.
Zolang er geen Slim PS5 komt met disclezer zit er toch niks anders op en ga ik puur voor het zicht toch uitkijken naar zwarte covers. Valt hij niet zo op op mijn zwarte kast, naast de zwarte tv.

Heb hem vandaag eindelijk uitgepakt btw. :)
Image