Re: Het vragentopic: technisch

31
Sanity penguin wrote:
FGras wrote:Ik zoek een gratis dienst waarbij je gemakkelijk afbeeldingen van hoge kwaliteit kan uploaden en delen.

Bij de foto dienst van Google kan ik niet bij de standaard afbeeldingen met het originele formaat komen. Bij Microsoft oneDrive moet je per afbeelding eerst 5 keer klikken en vrij zware pagina's laden voordat je er bent.

Heeft iemand een beter alternatief?
Dropbox?
Ik gebruik t wel eens om bestanden voor school te delen. Maar ik heb nooit het verband gelegd met photo sharing.
Qua foto's is een stuk handiger in gebruik dan GoogleDrive en Microsoft OneDrive.
Bedankt! :cool:

Re: Het vragentopic: technisch

33
Oké topic nu pas doorlezen :p

@met0t0: ik heb net hetzelfde probleem met mijn laptop. Geraakt niet meer volledig volgeladen en gaat op batterij maar maximum een halfuurtje niet meer mee. Dan moet hij al terug op stroom. Tis een Acer van mij. Omdat mijn laptop vrijwel altijd thuis wordt gebruikt is het niet zo'n groot probleem. Wel moet ik nu telkens mijn PC veranderen van stopcontact als ik bv. van mijn zetel naar de keuken wil en iets wil eten terwijl ik op mijn PC zit.
Image

Re: Het vragentopic: technisch

34
met0t0 wrote:
ShAmPi wrote:Desnoods 22€ voor nieuwe batterij

http://www.aliexpress.com/item/New-A41- ... 65565.html
Da's wel best goedkoop. Al ervaring met de site? Voor mijn andere laptop zou ik ook eens dringend een nieuwe batterij moeten hebben, want die laadt gewoon niks meer op, hij moet altijd in de oplader... :|
Al is dat wel iets meer te verwachten voor een laptop van 5 jaar.
Aliexpress is een chinese site die heel goedkoop producten aanbied. Maar ikzelf ben niet fan van electronica of batterijen die van daar komen. Wanneer die batterijen niet goed in mekaar zijn gestoken kan heel je laptop om zeep zijn. Ik vind het vooral goed voor hoesjes en dergelijke.

Je kan er zeker van zijn dat het toekomt, maar de kwaliteit is daarom niet altijd goed.
Image

Re: Het vragentopic: technisch

35
gamerke1992 wrote:
met0t0 wrote:
ShAmPi wrote:Desnoods 22€ voor nieuwe batterij

http://www.aliexpress.com/item/New-A41- ... 65565.html
Da's wel best goedkoop. Al ervaring met de site? Voor mijn andere laptop zou ik ook eens dringend een nieuwe batterij moeten hebben, want die laadt gewoon niks meer op, hij moet altijd in de oplader... :|
Al is dat wel iets meer te verwachten voor een laptop van 5 jaar.
Aliexpress is een chinese site die heel goedkoop producten aanbied. Maar ikzelf ben niet fan van electronica of batterijen die van daar komen. Wanneer die batterijen niet goed in mekaar zijn gestoken kan heel je laptop om zeep zijn. Ik vind het vooral goed voor hoesjes en dergelijke.

Je kan er zeker van zijn dat het toekomt, maar de kwaliteit is daarom niet altijd goed.
Als je maar weet dat alle andere batterijen(en al de rest van de hardware) die in je apparaten zoals je smartphone en laptop zitten ook uit China komen... Mogelijk zelfs uit dezelfde fabriek.

Re: Het vragentopic: technisch

36
BozeGozerXrd wrote:
gamerke1992 wrote:
met0t0 wrote: Da's wel best goedkoop. Al ervaring met de site? Voor mijn andere laptop zou ik ook eens dringend een nieuwe batterij moeten hebben, want die laadt gewoon niks meer op, hij moet altijd in de oplader... :|
Al is dat wel iets meer te verwachten voor een laptop van 5 jaar.
Aliexpress is een chinese site die heel goedkoop producten aanbied. Maar ikzelf ben niet fan van electronica of batterijen die van daar komen. Wanneer die batterijen niet goed in mekaar zijn gestoken kan heel je laptop om zeep zijn. Ik vind het vooral goed voor hoesjes en dergelijke.

Je kan er zeker van zijn dat het toekomt, maar de kwaliteit is daarom niet altijd goed.
Als je maar weet dat alle andere batterijen(en al de rest van de hardware) die in je apparaten zoals je smartphone en laptop zitten ook uit China komen... Mogelijk zelfs uit dezelfde fabriek.

Idd.ik heb al jaren ervaring met ali
en je betaald voor iets met een andere naam dan het orginele, maar de kwaliteit is hetzelfde...
Image

Re: Het vragentopic: technisch

37
FGras wrote:Ik zoek een gratis dienst waarbij je gemakkelijk afbeeldingen van hoge kwaliteit kan uploaden en delen.

Bij de foto dienst van Google kan ik niet bij de standaard afbeeldingen met het originele formaat komen. Bij Microsoft oneDrive moet je per afbeelding eerst 5 keer klikken en vrij zware pagina's laden voordat je er bent.

Heeft iemand een beter alternatief?
Inderdaad, al weet ik wel niet zeker waarvoor je het nodig hebt? Is het voor door te sturen? Voor door te sturen kan je ook altijd
gebruiken :) Maar dropbox FTW!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het vragentopic: technisch

38
Probleem:
Ik speel niet veel meer op mijn ps3, maar de laatste keer werkte hij niet meer, ik kwam tot de conclusie dat de HDMI kabel kapot was, andere hdmi kabel gekocht en hij werkte weer. Gisteren wilde ik nog eens mijn ps3 gebruiken en hij werkte dus opnieuw niet meer en weer kom ik tot de conclusie dat de hdmi kabel( de nieuwe die maximaal 3 keer gebruikt is) kapot is.
Enig idee waaraan dit ligt? nu heb ik wel gemerkt dat de HDMI redelijk warm komt.
Image

Re: Het vragentopic: technisch

39
Begrijp mij niet verkeerd, het is vaak dat het uit dezelfde fabriek komt als merkproducten. Maar de veiligheid en kwaliteitscontrole is niet altijd uitgevoerd. Mijn teller staat ondertussen al boven de 150 aankopen die ik van China heb laten afkomen. Dat gaat van hoesjes, tot horloges, tot laders en zelfs noodladers.
Image

Re: Het vragentopic: technisch

40
M-power wrote:Probleem:
Ik speel niet veel meer op mijn ps3, maar de laatste keer werkte hij niet meer, ik kwam tot de conclusie dat de HDMI kabel kapot was, andere hdmi kabel gekocht en hij werkte weer. Gisteren wilde ik nog eens mijn ps3 gebruiken en hij werkte dus opnieuw niet meer en weer kom ik tot de conclusie dat de hdmi kabel( de nieuwe die maximaal 3 keer gebruikt is) kapot is.
Enig idee waaraan dit ligt? nu heb ik wel gemerkt dat de HDMI redelijk warm komt.
Als een nieuwe kabel toevallig ook net niet meer werkt, zou ik niet direct tot de conclusie komen dat het aan de kabel ligt. Misschien is er iets mis met de aansluiting aan de PS3 zelf?

Re: Het vragentopic: technisch

42
M-power wrote:Probleem:
Ik speel niet veel meer op mijn ps3, maar de laatste keer werkte hij niet meer, ik kwam tot de conclusie dat de HDMI kabel kapot was, andere hdmi kabel gekocht en hij werkte weer. Gisteren wilde ik nog eens mijn ps3 gebruiken en hij werkte dus opnieuw niet meer en weer kom ik tot de conclusie dat de hdmi kabel( de nieuwe die maximaal 3 keer gebruikt is) kapot is.
Enig idee waaraan dit ligt? nu heb ik wel gemerkt dat de HDMI redelijk warm komt.
Je kan eens een HDMI kabel uitproberen van een ander apparaat. Als deze ook problemen geeft, is het iets met de HDMI ingang. Je kan eens kijken of er iets gebogen is of dat er een verkleuring is.
Image

Re: Het vragentopic: technisch

43
De ps3 werkt nog steeds, heb dan de HDMI kabel van mijn xbox one gebruikt om te kijken of hij nog werkt. Maar ik vindt het alleen raar dat op korte tijd er 2 kapot zijn. De eerste had ik sinds de launch van de ps3 slim en werkte altijd perfect en dan die nieuwe kabel werkte ook perfect 2 maanden geleden en nu niet meer. Maar het valt me wel op dat de kabel aan de HDMI poort wel redelijk warm komt. Het was een kabel van 15 EUR.
Dus vraag ik mij af of het toeval is of er iets met de ps3 is.
Image

Re: Het vragentopic: technisch

44
gamerke1992 wrote:Begrijp mij niet verkeerd, het is vaak dat het uit dezelfde fabriek komt als merkproducten. Maar de veiligheid en kwaliteitscontrole is niet altijd uitgevoerd. Mijn teller staat ondertussen al boven de 150 aankopen die ik van China heb laten afkomen. Dat gaat van hoesjes, tot horloges, tot laders en zelfs noodladers.
Je moet er natuurlijk ook wel opletten bij welke Chinese website je iets koopt en kijken of het ook dezelfde batterijen zijn als de officiele. Als je afwijkingen ziet is het meestal al een goede reden om het links te laten liggen. Ik heb ook een paar keer goedkope batterijen uit China laten komen van een betrouwbare bron en dat waren prima batterijen. Een er van doet het nu al bijna net zo lang als de officiele.

@M-power: Ik hoop niet dat je HDMI poort het probleem is. Die zijn erg lastig te vervangen. Maar je kunt natuurlijk wel overgaan naar component als het een probleem blijft. Ik weet niet of er toevallig een hete fan precies bij de HDMI uitgang langs gaat, maar normaal zou je kabel niet warm moeten worden.

Re: Het vragentopic: technisch

45
M-power wrote:De ps3 werkt nog steeds, heb dan de HDMI kabel van mijn xbox one gebruikt om te kijken of hij nog werkt. Maar ik vindt het alleen raar dat op korte tijd er 2 kapot zijn. De eerste had ik sinds de launch van de ps3 slim en werkte altijd perfect en dan die nieuwe kabel werkte ook perfect 2 maanden geleden en nu niet meer. Maar het valt me wel op dat de kabel aan de HDMI poort wel redelijk warm komt. Het was een kabel van 15 EUR.
Dus vraag ik mij af of het toeval is of er iets met de ps3 is.
Zoals voorgesteld zou ik proberen met een HDMI-kabel die momenteel in gebruik is en zo eens testen. Als die dan ook dienst weigert na een paar keer, dan weet je het wel. Sneu van die kabel, maar dan ben je toch zeker.
Image