Re: Het vragentopic: technisch

303
De oplossingen die je vindt zijn inderdaad nogal vaag...

De ene zegt: blijf het gewoon onmiddellijk achter elkaar proberen, na de error direct opnieuw syncen, de vierde keer ofzo gaat hij het doen.
De andere zegt: Doe een rebuild van de database (pas op, je verliest je berichten hierbij)
Nog andere zegt: Wacht en het verdwijnt vanzelf, maar een andere was dan alweer 5 maanden aan het wachten :q:
En shampi zegt van een trophy te halen in de laatste game waar je een trophy haalde, misschien is gewoon een trophy halen voldoende?
Image

Re: Het vragentopic: technisch

304
Ik had gisteravond idd ook problemen op de PS4 met internetverbinding (DNS error) etc. Ik had het idee dat er simpelweg onderhoud aan de gang was, maar geen idee wat er precies aan de hand was.
Zoals ik dit lees was het dus een ander probleem. Nou ja: ik kijk vanavond wel weer even (mits er zich geen baby aandient natuurlijk... :D).
Image

Re: Het vragentopic: technisch

310
Vreemd, ik had die dagen ook heel wat problemen met verbinden met PSN. Dat lukte wel, maar ik kon met geen enkele server in games verbinden. En plots was het gisterenavond ook vanzelf opgelost. Geen idee aan wat het lag, want behalve het resetten van de router vond ik toch geen oplossingen online.