Re: Het vragentopic: technisch

332
Kolm wrote:Stom... Zelf gebruik ik eigenlijk al een hele tijd bancontact. Gewoon toevoegen tot er genoeg op staat voor wat ik dan wil kopen waardoor er nooit meer dan een paar euro op blijft staan.
Zal ik vanaf nu ook doen dan; het probleem ligt namelijk bij PayPal. Dat beperkt mijn opties op andere sites wel enorm, want ik heb geen Visa of Mastercard :|

Re: Het vragentopic: technisch

333
Tjeefkeuh wrote:
Kolm wrote:Stom... Zelf gebruik ik eigenlijk al een hele tijd bancontact. Gewoon toevoegen tot er genoeg op staat voor wat ik dan wil kopen waardoor er nooit meer dan een paar euro op blijft staan.
Zal ik vanaf nu ook doen dan; het probleem ligt namelijk bij PayPal. Dat beperkt mijn opties op andere sites wel enorm, want ik heb geen Visa of Mastercard :|
Ik ken het probleem... Heb ook geen creditcard, maar voor de weinige keren dat ik het echt nodig heb is het best duur. Enige waar ik wel een naar moet kijken is een NL-rekening met bijhorende bankkaart, iDeal betaalmethode wordt in Nederland op internet echt zowat overal ondersteund. Veel beter dan bancontact in België, hoewel het daar ook steeds beter wordt.

Staat mij nog bij uit een ver verleden dat er vroeger met PayPal een probleem was als je niet voldoende tegoed op je PayPal had voor je aankoop. Hij bleef dan na klikken op PayPal en aanmelden bij PayPal, hardnekkig het scherm voor het toevoegen van een creditcard tonen. Terwijl het probleem dus eigenlijk was dat er niet genoeg geld op stond. Eens er wel genoeg geld op stond, dan ging hij verder naar het normale bestelscherm...
Image

Re: Het vragentopic: technisch

334
Kolm wrote:
Tjeefkeuh wrote:
Kolm wrote:Stom... Zelf gebruik ik eigenlijk al een hele tijd bancontact. Gewoon toevoegen tot er genoeg op staat voor wat ik dan wil kopen waardoor er nooit meer dan een paar euro op blijft staan.
Zal ik vanaf nu ook doen dan; het probleem ligt namelijk bij PayPal. Dat beperkt mijn opties op andere sites wel enorm, want ik heb geen Visa of Mastercard :|
Ik ken het probleem... Heb ook geen creditcard, maar voor de weinige keren dat ik het echt nodig heb is het best duur. Enige waar ik wel een naar moet kijken is een NL-rekening met bijhorende bankkaart, iDeal betaalmethode wordt in Nederland op internet echt zowat overal ondersteund. Veel beter dan bancontact in België, hoewel het daar ook steeds beter wordt.

Staat mij nog bij uit een ver verleden dat er vroeger met PayPal een probleem was als je niet voldoende tegoed op je PayPal had voor je aankoop. Hij bleef dan na klikken op PayPal en aanmelden bij PayPal, hardnekkig het scherm voor het toevoegen van een creditcard tonen. Terwijl het probleem dus eigenlijk was dat er niet genoeg geld op stond. Eens er wel genoeg geld op stond, dan ging hij verder naar het normale bestelscherm...
Ik heb wel een Maestro kaart die hier en daar al ondersteund wordt.

Ik denk dat het probleem aan de automatische beveiliging van PayPal ligt voor "risicovolle aankopen". Een paar weken geleden had ik nl. eens een paar euro te kort op mijn gekoppelde zichtrekening voor een aankoop. Misschien blokkeren ze daarom nu aankopen.

Re: Het vragentopic: technisch

336
Mijn nieuwe robotstofzuiger is toegekomen en ik vind het fantastisch. Alleen wil hij vast lopen op onze barkrukken waarbij de voet van glad metaal zijn en in een helling naar de poot toe gaan. Dat vind ik wel direct een groot minpunt. Verder zat er na een half uurtje stofzuigen al enorm veel in het afval bakje, terwijl we vandaag al gestofzuigd hadden.

Iemand tips om het vast lopen te voorkomen?
Image

Re: Het vragentopic: technisch

337
Is er een groot contrast tussen de 'voeten' van de barkrukken en de vloer? Van licht naar donker of van donker naar licht? Dat zou je kunnen gebruiken door het ding te laten denken dat hij bijna een trap afrijdt.

Wij hebben er ook een, ook niet zo'n dure, een Dirt Devil van rond de € 150. Bij deze kun je de gevoeligheid van contrast instellen en zo kunnen we vermijden dat hij over (lage) drempels heen gaat. Ideaal. Misschien dat eens proberen?

Dat het bakje, doorgaans erg klein, al zo snel vol is nadat er net gestofzuigd is laat mij grote vraagtekens bij de kwaliteit van jullie 'grote' stofzuiger zetten.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het vragentopic: technisch

338
Sora_Lizard wrote:Is er een groot contrast tussen de 'voeten' van de barkrukken en de vloer? Van licht naar donker of van donker naar licht? Dat zou je kunnen gebruiken door het ding te laten denken dat hij bijna een trap afrijdt.

Wij hebben er ook een, ook niet zo'n dure, een Dirt Devil van rond de € 150. Bij deze kun je de gevoeligheid van contrast instellen en zo kunnen we vermijden dat hij over (lage) drempels heen gaat. Ideaal. Misschien dat eens proberen?

Dat het bakje, doorgaans erg klein, al zo snel vol is nadat er net gestofzuigd is laat mij grote vraagtekens bij de kwaliteit van jullie 'grote' stofzuiger zetten.
Onze grote stofzuiger is een dyson v6 animal pro ;) Het zou kunnen dat de robot stofzuiger vuil onder de zetel heeft gevonden :p

Dat van het contrast ga ik eens opzoeken, bedankt.
Image

Re: Het vragentopic: technisch

339
Die Dyson noemen wij een groot uitgevallen kruimelzuiger. Ik zou die Dyson maar gauw vervangen door een Miele Blizzard CX1 Cat & Dog. Een stuk stiller en aanmerkelijk grotere zuigkracht.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het vragentopic: technisch

341
Ik heb zelf onlangs een nieuwe moeten kopen en ik heb daarbij meerdere mogelijkheden zorgvuldig afgewogen. De genoemde Dyson is er een die op een accu werkt, erg klein en licht, met een buis eraan. Heeft wel een speciale borstel in het mondstuk die de veel grotere Miele ook heeft. Beide zijn overigens 'zakloos'. Bij dit woord krijg ik altijd wat ongemakkelijke gevoelens. ^^
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het vragentopic: technisch

342
Heeft er iemand (goede/slechte) ervaringen met Paypal? Ik ben aan het nadenken om dit te nemen.

Ik wil graag iets bestellen op het internet, maar dat lukt niet met een gewone bankkaart. Ik kan een Visa kaart aanvragen, maar ik ben meer voorstander om vooraf ergens geld op te zetten. Dan kan ik op het einde van de maand niet voor verrassingen komen te staan :P
Image

Re: Het vragentopic: technisch

343
daviduvel wrote:Heeft er iemand (goede/slechte) ervaringen met Paypal? Ik ben aan het nadenken om dit te nemen.

Ik wil graag iets bestellen op het internet, maar dat lukt niet met een gewone bankkaart. Ik kan een Visa kaart aanvragen, maar ik ben meer voorstander om vooraf ergens geld op te zetten. Dan kan ik op het einde van de maand niet voor verrassingen komen te staan :P
PayPal is heel betrouwbaar en makkelijk in gebruik. Ik kan het alleen maar aanraden. Je krijgt trouwens een verzekering bij online aankopen, waardoor je je geld sowieso terugkrijgt als je een pakje bijvoorbeeld niet ontvangt.
Image

Re: Het vragentopic: technisch

344
gamerke1992 wrote:
daviduvel wrote:Heeft er iemand (goede/slechte) ervaringen met Paypal? Ik ben aan het nadenken om dit te nemen.

Ik wil graag iets bestellen op het internet, maar dat lukt niet met een gewone bankkaart. Ik kan een Visa kaart aanvragen, maar ik ben meer voorstander om vooraf ergens geld op te zetten. Dan kan ik op het einde van de maand niet voor verrassingen komen te staan :P
PayPal is heel betrouwbaar en makkelijk in gebruik. Ik kan het alleen maar aanraden. Je krijgt trouwens een verzekering bij online aankopen, waardoor je je geld sowieso terugkrijgt als je een pakje bijvoorbeeld niet ontvangt.
Ik gebruik het al jaar en dag en alleen maar positieve zaken over op te merken.
Ik heb al een paar keer gehad dat er iets misliep bij de aankoop of dat iets niet geleverd werd, ondanks betaling. Telkens contactformulier Paypal gebruikt en die bedragen werden elke keer netjes teruggestort naar mij, na hun intern onderzoek.
Image

Re: Het vragentopic: technisch

345
daviduvel wrote:Heeft er iemand (goede/slechte) ervaringen met Paypal? Ik ben aan het nadenken om dit te nemen.

Ik wil graag iets bestellen op het internet, maar dat lukt niet met een gewone bankkaart. Ik kan een Visa kaart aanvragen, maar ik ben meer voorstander om vooraf ergens geld op te zetten. Dan kan ik op het einde van de maand niet voor verrassingen komen te staan :P
Paypal is zeer handig, en ge kunt het ook koppelen aan uw kredietkaart of bankrekening, dat is minder omslachtig.
De enige "negatieve" ervaring die ik gehad heb na jaren gebruik was een paar weken geleden toen ik iets niet kon kopen via Paypal op de PS Store.
Dat heeft zichzelf dan na een paar dagen opgelost.