Re: Het smartphone-topic

121
Ik kan uit principe nooit zoveel geven aan een telefoon. Zeker bij iPhones snap ik het niet, die hebben dan nog de kleinste schermen ook.

Mijn vriendin heeft pas de Samsung Galaxy A5 gekocht via Proximus abo. Voorlopig heel tevreden. Mooi ding wel voor €50. Heeft ook een vingerafdrukscanner, 12 of 16mpix camera, octacore. Ikzelf heb nu de Lumia 650. Ben rap content en moest vooral een beter scherm en camera hebben. :P
Ben al jaren gewoon aan Windows Phone, zalig simpel en clean startscherm, niks bloatware. Iedereen lacht mij uit, maar ik lach hen uit :P
Image

Re: Het smartphone-topic

122
zenmaster wrote:Ik kan uit principe nooit zoveel geven aan een telefoon. Zeker bij iPhones snap ik het niet, die hebben dan nog de kleinste schermen ook.

Mijn vriendin heeft pas de Samsung Galaxy A5 gekocht via Proximus abo. Voorlopig heel tevreden. Mooi ding wel voor €50. Heeft ook een vingerafdrukscanner, 12 of 16mpix camera, octacore. Ikzelf heb nu de Lumia 650. Ben rap content en moest vooral een beter scherm en camera hebben. :P
Ben al jaren gewoon aan Windows Phone, zalig simpel en clean startscherm, niks bloatware. Iedereen lacht mij uit, maar ik lach hen uit :P
Een windows phone zou ik echt niet moeten hebben :p maar ieder zn ding. Ik was ook aan het twijfelen om die bij proximus te nemen maar die actie is blijkbaar net afgelopen. Ik denk dat ik er na de examens nog eens ga over nadenken, misschien dat ik de galaxy s6 neem. Die kost nu nog 'slechts' 450 ipv 700.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het smartphone-topic

124
zenmaster wrote:Misschien de S5 of S7 toch maar proberen dan. De S6 is de enige die geen MSD slot heeft van die drie.
Hmm... S7 is onmiddelijk natuurlijk wel een stuk duurder. Ik zie wel, zal er ook vooral van afhangen of ik 'm koop of krijg... Maar zelfs als ik hem krijg vind ik het veel geld :/


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het smartphone-topic

128
Maxidomino wrote:In juli ga ik een One Plus X kopen. Als ik op al mijn examens door ben gaan mijn ouders hem voor me kopen. Veel mensen die ik ken en die een One Plus hebben zijn daar zeer tevreden over. Goede kwaliteit t.o.v. de niet zo hoge prijs. :)
Heb ik ook al goede dingen over gehoord, al vind ik 'm niet super mooi (de one plus one toch niet, de X heb ik nog niet gezien irl). Ik ben eigenlijk heel m'n leven een apple'freak' geweest, en dat ben ik nu eigenlijk nog steeds, maar het is gewoon de waarheid dat iPhone momenteel serieus achter zit om de samsung galaxy s7. Ik denk dat ik eerder een macbook pro ga kopen dan een iPhone en dan gewoon nog een Samsung galaxy. Ben van plan om eens alles uit te pluizen eens ik m'n examens gedaan heb.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het smartphone-topic

129
Het valt te zien wat ge allemaal met uw smartphone wilt doen natuurlijk. Moet hij op alles de allerhoogste specificaties hebben en er ook nog eens duur uitzien? Of moet hij gewoon snel werken en mag het design wat meer op de achtergrond?

Re: Het smartphone-topic

131
Iemand die iets weet van interessante smartphone acties in BE? Zit al een heel tijdje te zoeken maar er is echt niets...
Zou tegen maandag een smartphone moeten hebben. Ik was geïnteresseerd in de Samsung Galaxy A5, maar die staat nu voor 369. Vorige maand was die nog maar 50 bij een abonnement van 20 (evenveel als ik nu betaal). Maar ik vrees dat er niets anders opzit dan 369 euro neertellen...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het smartphone-topic

132
dividedx11 wrote:Iemand die iets weet van interessante smartphone acties in BE? Zit al een heel tijdje te zoeken maar er is echt niets...
Zou tegen maandag een smartphone moeten hebben. Ik was geïnteresseerd in de Samsung Galaxy A5, maar die staat nu voor 369. Vorige maand was die nog maar 50 bij een abonnement van 20 (evenveel als ik nu betaal). Maar ik vrees dat er niets anders opzit dan 369 euro neertellen...
Mocht ik nu een nieuwe smartphone kopen, zou het wel deze zijn die nu op een mooie prijs gekomen is: http://www.pdashop.be/product/655615/ca ... zwart.html
Maar dat ligt er misschien ook aan dat ik voornamelijk fan ben van Motorola of de Nexus-lijn.

Re: Het smartphone-topic

133
Vanmorgen Samsung Galaxy A3 (2016) laten vallen en gebarsten in bovenhoek met "uitzaaiingen".
Al even opgezocht en kost tussen de €100 en €140 om te herstellen op de meeste plaatsen.

Niemand hier die zo'n stekje achter hoek of kant kent waar ze het goedkoper kunnen of zou ik het eventueel zelf kunnen?
Image

Re: Het smartphone-topic

134
Ik kan u allesinds niet helpen. Ik had bij mijn spiksplinternieuwd samsung edge ook voor de eerste keer problemen. 2 x op 1 week zelfs. En heb 180euro moeten betalen. Wat op zich nog meeviel voor een gebogen scherm dak zo nieuw is als een pasgeboren baby
Image