Re: Het smartphone-topic

107
Gamefreak wrote:heer Bozer heeft gesproken :smug:
Tja, dat valt niet te ontkennen, noch dat hij vanuit een bepaald standpunt gelijk lijkt te hebben. Maar hoe smart is een smartphone die niet eens naar je toe kan komen als je hem nodig hebt? Dan is zo'n robotje toch wel smarter, the smartest phone ever made! :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het smartphone-topic

108
Android 6.0 Marshmallow bleek volgens allerlei fora niet zoveel problemen te geven voor de Moto X 2014 als Lollipop 5.0 dat destijds had. Ik heb er mij dan toch maar aan gewaagd om het enkele dagen geleden te installeren.

Mijn eerste bevindingen zijn overwegend positief. Alles loopt nog altijd heel vlot, zonder merkbare lag. Qua batterij kan ik ook niet klagen. De standby-tijd is goed, ik denk dat de Doze-functie z'n werk dus goed doet, er gaat zo goed als niks verloren aan 'Telefoon inactief'. De app-machtigingen zijn voor mij het belangrijkste. Handig overzicht welke apps bijvoorbeeld allemaal toegang willen tot uw camera en micro terwijl ik die daar nooit gebruik . Als ge die uitzet, krijgt ge soms wel een waarschuwing dat het dan minder goed kan werken, maar daar heb ik nog geen last van gehad. Wel jammer dat nog niet alle apps optimaal aangepast kunnen worden omdat Android 6.0 natuurlijk nog maar op een beperkt aantal toestellen staat.

Voor de rest zijn er vooral onder de motorkap veranderingen, geen grote zichtbare aspecten. Hopelijk blijft het allemaal vlot lopen, tot nu toe ben ik tevreden :)

Re: Het smartphone-topic

109
met0t0 wrote:Android 6.0 Marshmallow bleek volgens allerlei fora niet zoveel problemen te geven voor de Moto X 2014 als Lollipop 5.0 dat destijds had. Ik heb er mij dan toch maar aan gewaagd om het enkele dagen geleden te installeren.

Mijn eerste bevindingen zijn overwegend positief. Alles loopt nog altijd heel vlot, zonder merkbare lag. Qua batterij kan ik ook niet klagen. De standby-tijd is goed, ik denk dat de Doze-functie z'n werk dus goed doet, er gaat zo goed als niks verloren aan 'Telefoon inactief'. De app-machtigingen zijn voor mij het belangrijkste. Handig overzicht welke apps bijvoorbeeld allemaal toegang willen tot uw camera en micro terwijl ik die daar nooit gebruik . Als ge die uitzet, krijgt ge soms wel een waarschuwing dat het dan minder goed kan werken, maar daar heb ik nog geen last van gehad. Wel jammer dat nog niet alle apps optimaal aangepast kunnen worden omdat Android 6.0 natuurlijk nog maar op een beperkt aantal toestellen staat.

Voor de rest zijn er vooral onder de motorkap veranderingen, geen grote zichtbare aspecten. Hopelijk blijft het allemaal vlot lopen, tot nu toe ben ik tevreden :)
Ik ben nog altijd aan het wachten op de update. In Polen hebben ze het al ontvangen, maar alle andere LG G3 gebruikers dus nog niet.
Image

Re: Het smartphone-topic

110
met0t0 wrote:Android 6.0 Marshmallow bleek volgens allerlei fora niet zoveel problemen te geven voor de Moto X 2014 als Lollipop 5.0 dat destijds had. Ik heb er mij dan toch maar aan gewaagd om het enkele dagen geleden te installeren.

Mijn eerste bevindingen zijn overwegend positief. Alles loopt nog altijd heel vlot, zonder merkbare lag. Qua batterij kan ik ook niet klagen. De standby-tijd is goed, ik denk dat de Doze-functie z'n werk dus goed doet, er gaat zo goed als niks verloren aan 'Telefoon inactief'. De app-machtigingen zijn voor mij het belangrijkste. Handig overzicht welke apps bijvoorbeeld allemaal toegang willen tot uw camera en micro terwijl ik die daar nooit gebruik . Als ge die uitzet, krijgt ge soms wel een waarschuwing dat het dan minder goed kan werken, maar daar heb ik nog geen last van gehad. Wel jammer dat nog niet alle apps optimaal aangepast kunnen worden omdat Android 6.0 natuurlijk nog maar op een beperkt aantal toestellen staat.

Voor de rest zijn er vooral onder de motorkap veranderingen, geen grote zichtbare aspecten. Hopelijk blijft het allemaal vlot lopen, tot nu toe ben ik tevreden :)
Allemaal standaardfuncties in samsung galaxy s6 edge...
Mss daarom dat we android 6 nog niet hebben. We hebben de functies toch al. ^^
Image

Re: Het smartphone-topic

111
ShAmPi wrote:Allemaal standaardfuncties in samsung galaxy s6 edge...
Mss daarom dat we android 6 nog niet hebben. We hebben de functies toch al. ^^
Het is wel belangrijk dat het standaard in het besturingssysteem komt natuurlijk :)
Zeker omdat niet iedereen zoveel uitgeeft aan een smartphone :p

Re: Het smartphone-topic

112
met0t0 wrote:
ShAmPi wrote:Allemaal standaardfuncties in samsung galaxy s6 edge...
Mss daarom dat we android 6 nog niet hebben. We hebben de functies toch al. ^^
Het is wel belangrijk dat het standaard in het besturingssysteem komt natuurlijk :)
Zeker omdat niet iedereen zoveel uitgeeft aan een smartphone :p
Oh ik ook niet hoor. Cadotje van vriendin. Hehe
Image

Re: Het smartphone-topic

113
ShAmPi wrote:Allemaal standaardfuncties in samsung galaxy s6 edge...
Mss daarom dat we android 6 nog niet hebben. We hebben de functies toch al. ^^
Samsung is juist notoir omdat ze slecht hun toestellen updaten, en toestellen al snel vergeten te voorzien van updates als ze meer dan een paar maand oud zijn...
Ze geven je dan wel standaard wat extra functies, maar Samsung geeft je ook lekker veel bloatware waar je niet of nauwelijks van af kunt komen.

Re: Het smartphone-topic

114
BozeGozerXrd wrote:
ShAmPi wrote:Allemaal standaardfuncties in samsung galaxy s6 edge...
Mss daarom dat we android 6 nog niet hebben. We hebben de functies toch al. ^^
Samsung is juist notoir omdat ze slecht hun toestellen updaten, en toestellen al snel vergeten te voorzien van updates als ze meer dan een paar maand oud zijn...
Ze geven je dan wel standaard wat extra functies, maar Samsung geeft je ook lekker veel bloatware waar je niet of nauwelijks van af kunt komen.
welk merk van smartphone heb jij dan Bozy ? toch zo geen model meer van de jaren 90 ? :P

Re: Het smartphone-topic

115
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:
ShAmPi wrote:Allemaal standaardfuncties in samsung galaxy s6 edge...
Mss daarom dat we android 6 nog niet hebben. We hebben de functies toch al. ^^
Samsung is juist notoir omdat ze slecht hun toestellen updaten, en toestellen al snel vergeten te voorzien van updates als ze meer dan een paar maand oud zijn...
Ze geven je dan wel standaard wat extra functies, maar Samsung geeft je ook lekker veel bloatware waar je niet of nauwelijks van af kunt komen.
welk merk van smartphone heb jij dan Bozy ? toch zo geen model meer van de jaren 90 ? :P
Ik gok op een Nokia 3310.
Image

Re: Het smartphone-topic

116
Sanity penguin wrote:
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:Samsung is juist notoir omdat ze slecht hun toestellen updaten, en toestellen al snel vergeten te voorzien van updates als ze meer dan een paar maand oud zijn...
Ze geven je dan wel standaard wat extra functies, maar Samsung geeft je ook lekker veel bloatware waar je niet of nauwelijks van af kunt komen.
welk merk van smartphone heb jij dan Bozy ? toch zo geen model meer van de jaren 90 ? :P
Ik gok op een Nokia 3310.
Ja want dan kan hij niets negatief vinden
Image
tenzij er een smartphone bestaat die aan zijn normen kan voldoen natuurlijk :)
Image

Re: Het smartphone-topic

118
Gamefreak wrote:Gozer vindt ALTIJD iets negatiefs, geloof me. Bij hem is de leuze dan ook steeds: wie zoekt die vindt ! :idea:
Het was zelfs in het f***ing nieuws dat de consumentenbond in NL een kortgeding tegen Samsung aanspande vanwege de trage/ontbrekende updates van hun smartphones.

Re: Het smartphone-topic

119
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:Gozer vindt ALTIJD iets negatiefs, geloof me. Bij hem is de leuze dan ook steeds: wie zoekt die vindt ! :idea:
Het was zelfs in het f***ing nieuws dat de consumentenbond in NL een kortgeding tegen Samsung aanspande vanwege de trage/ontbrekende updates van hun smartphones.
maar goed dat jij niet bij het nieuws daar in Holland werkt hé, de mensen zouden niet meer DURVEN te kijken :idea:

Re: Het smartphone-topic

120
Ben op zoek naar een nieuwe smartphone... M'n iPhone 4S begint nu echt wel traag te worden (het duurt letterlijk een halve minuut om fb te laden), maar ik geraak er niet goed uit welke gsm ik nu zou kopen. Langs de ene kant zou ik graag de galaxy s7 kopen, maar ik vind 700 euro toch veel geld om zomaar even op te trommelen...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron