Re: Het smartphone-topic

137
Sanity penguin wrote:Tja, die A3 heeft blijkbaar z'n Gorilla glass op een specifieke manier gelijmd aan het touchscreen gedeelte, wat maakt dat je niet enkel het glas kan vervangen, maar heel die AMOLED (of hoe het ook heet) ook moet wisselen. Vandaar de kost dus.
Was bij mij ook zo :)
Image

Re: Het smartphone-topic

138
Mijn LG G3 heeft sinds vorige week wifi problemen en sinds gisteren werkt de luidspreker 'meestal' niet. Ik ga het terugsturen voor garantie, maar ik kan echt niet heel die tijd zonder smartphone. Ik ben dus vanplan een nieuwe te kopen en later als ik mijn smartphone terug heb de oude te verkopen.

Mijn oog valt op de samsung galaxy s7 edge. Maar aangezien ik net een macbook pro en een nieuwe auto heb gekocht, is dat natuurlijk wat veel geld op korte tijd. Hebben jullie nog andere voorstellen? Ik zou liefst opnieuw een groot en krachtig scherm hebben zoals bij de LG G3. Voor minder zou ik dat echt niet leuk vinden. Dus dat is 5,5 inch en quatroHD scherm. Daarnaast wil ik ook de mogelijkheid tot draadloos opladen, aangezien ik daarvoor al de hardware heb aangeschaft voor in huis.
Image

Re: Het smartphone-topic

139
gamerke1992 wrote:Mijn LG G3 heeft sinds vorige week wifi problemen en sinds gisteren werkt de luidspreker 'meestal' niet. Ik ga het terugsturen voor garantie, maar ik kan echt niet heel die tijd zonder smartphone. Ik ben dus vanplan een nieuwe te kopen en later als ik mijn smartphone terug heb de oude te verkopen.

Mijn oog valt op de samsung galaxy s7 edge. Maar aangezien ik net een macbook pro en een nieuwe auto heb gekocht, is dat natuurlijk wat veel geld op korte tijd. Hebben jullie nog andere voorstellen? Ik zou liefst opnieuw een groot en krachtig scherm hebben zoals bij de LG G3. Voor minder zou ik dat echt niet leuk vinden. Dus dat is 5,5 inch en quatroHD scherm. Daarnaast wil ik ook de mogelijkheid tot draadloos opladen, aangezien ik daarvoor al de hardware heb aangeschaft voor in huis.
Ik heb nu een Sony Xperia Z3 en hiervoor een Xperia Z. Na een ongelukje met laatstgenoemde, reserve telefoons had ik niet meer na een inbraak in huis, heb ik als overbrugging voor een paar weken snel een goedkope nieuwe Samsung SM-G130 aangeschaft voor ik meen 60 euro. En nee, die heeft niets van alles wat je hierboven noemt, maar je bent wel bereikbaar en je kunt zelf ook bellen, sms'en en noem maar op. En dat voor een bedrag dat je minimaal gaat afschrijven zodra je een andere telefoon gaat verkopen.
Dit speelde zich ca. 18 maanden geleden af en een vriendin gebruikt die kleine Samsung nu nog! :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het smartphone-topic

140
Sora_Lizard wrote:
gamerke1992 wrote:Mijn LG G3 heeft sinds vorige week wifi problemen en sinds gisteren werkt de luidspreker 'meestal' niet. Ik ga het terugsturen voor garantie, maar ik kan echt niet heel die tijd zonder smartphone. Ik ben dus vanplan een nieuwe te kopen en later als ik mijn smartphone terug heb de oude te verkopen.

Mijn oog valt op de samsung galaxy s7 edge. Maar aangezien ik net een macbook pro en een nieuwe auto heb gekocht, is dat natuurlijk wat veel geld op korte tijd. Hebben jullie nog andere voorstellen? Ik zou liefst opnieuw een groot en krachtig scherm hebben zoals bij de LG G3. Voor minder zou ik dat echt niet leuk vinden. Dus dat is 5,5 inch en quatroHD scherm. Daarnaast wil ik ook de mogelijkheid tot draadloos opladen, aangezien ik daarvoor al de hardware heb aangeschaft voor in huis.
Ik heb nu een Sony Xperia Z3 en hiervoor een Xperia Z. Na een ongelukje met laatstgenoemde, reserve telefoons had ik niet meer na een inbraak in huis, heb ik als overbrugging voor een paar weken snel een goedkope nieuwe Samsung SM-G130 aangeschaft voor ik meen 60 euro. En nee, die heeft niets van alles wat je hierboven noemt, maar je bent wel bereikbaar en je kunt zelf ook bellen, sms'en en noem maar op. En dat voor een bedrag dat je minimaal gaat afschrijven zodra je een andere telefoon gaat verkopen.
Dit speelde zich ca. 18 maanden geleden af en een vriendin gebruikt die kleine Samsung nu nog! :)
Ik heb hier nog een samsung jet in reserve liggen. Maar daarmee op internet gaan enzo is niet echt aangenaam te noemen :p
Image

Re: Het smartphone-topic

141
gamerke1992 wrote: . . . .

Ik heb hier nog een samsung jet in reserve liggen. Maar daarmee op internet gaan enzo is niet echt aangenaam te noemen :p
Dat is waar, maar om voor slechts een paar weken zoveel geld uit te geven terwijl je toch bereikbaar kunt zijn . . .
Uiteindelijk is het je eigen keuze om € 600,00+ uit te geven waar je 2e hands mss de helft voor terug krijgt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het smartphone-topic

143
Flashed je telefoon naar een andere firmware?
Of zelfs een CFW?

En anders kan je als je echt een dure gsm wil de galaxy S6 edge nemen?
Die zal toch al iets goedkoper zijn.

En ga je de edge van de edge wel gebruiken?
Want de edge kost meer als de gewone

Ik heb ook een edge maar ik gebruik daadwerkelijk de edgefunctie grondig :)
Image

Re: Het smartphone-topic

144
ShAmPi wrote:Flashed je telefoon naar een andere firmware?
Of zelfs een CFW?

En anders kan je als je echt een dure gsm wil de galaxy S6 edge nemen?
Die zal toch al iets goedkoper zijn.

En ga je de edge van de edge wel gebruiken?
Want de edge kost meer als de gewone

Ik heb ook een edge maar ik gebruik daadwerkelijk de edgefunctie grondig :)
De edge functie lijkt mij interessant en esthetisch mooier. Maar het scherm bij de edge is ook groter,wat toch wel fijn is aangezien het nu ook van een 5,5inch scherm kom.

Ik ga mijn tijd nemen om het uit te zoeken. Mijn gsm werkt, dus het is niet dat ik niet kan bellen enzo.
Image

Re: Het smartphone-topic

145
Draadloos opladen komt maar weinig voor in nieuwe toestellen, dat is toch mijn gevoel. Dus dan vallen er al veel potentiële toestellen af. Ge kunt gewoon de LG G4 kopen, dan valt het mee qua prijs en dan hebt ge wel nog het draadloos opladen ;)

Re: Het smartphone-topic

146
met0t0 wrote:Draadloos opladen komt maar weinig voor in nieuwe toestellen, dat is toch mijn gevoel. Dus dan vallen er al veel potentiële toestellen af. Ge kunt gewoon de LG G4 kopen, dan valt het mee qua prijs en dan hebt ge wel nog het draadloos opladen ;)
Och het draadloos opladen gebruik ik zelden :)
Nontheless er bestaan hoesjes die het draadloos opladen activeren bij telefoons die deze functie niet hebben.
Image

Re: Het smartphone-topic

147
Ik merk nog iets eigen aardiger op. Wanneer mijn geluid niet werkt, werkt WiFi ook niet. Wanneer WiFi werkt, werkt geluid dan weer wel. Ik snap niet hoe dat kan.

Het geluid heeft wel altijd kleine storingen. Alleen valt dat de ene keer meer op dan de andere.

Wat draadloos laden betreft. Ik heb die lader cadeau gekregen van mijn vriendin niet zo lang geleden. En dat is nu niet echt lief van mij als ik die dan direct weer in de kast moet leggen om nooit meer te gebruiken. Er zijn idd hoesjes die dat toch mogelijk maken, maar dan is de plugin van de lader continu dicht en kan ik als ik in de living mijn smartphone sneller wil laten opladen niet mogelijk tenzij ik steeds het hoesje deels verwijder.
Image

Re: Het smartphone-topic

149
ShAmPi wrote:als geluid niet werkt wanneer wifi niet werkt en vica versa ziet het er mij uit als een softwarebug/fout
Dus ik zou flashen naar vorige FW of naar CFW.
Heb vanalles geprobeerd. Nieuwe firmware, reset via batterij, factory reset.

Probleem is nu opgelost door een Samsung galaxy S7 Edge te kopen :p Dan zend ik mijn lg g3 terug voor reparatie en verkoop ik die door.
Image