Re: Het smartphone-topic

16
Tjeefkeuh wrote:Kheb mij vorige week een OnePlus One aangeschaft en heb nu dus een microsimkaart nodig. Het lijkt mij geen slecht idee om tegelijk over te schakelen naar een mobiele provider die het meeste te bieden heeft qua internetdatalimiet (sms en belwaarde maakt minder uit). Kan iemand mij iets aanraden? Momenteel zit ik bij Proximus (Belgische providers dus).
Ik betaal 20 euro per maand en heb 20000 sms, 300 belminuten en 2GB mobiel data. Daar kom ik meestal wel mee toe.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het smartphone-topic

17
dividedx11 wrote:
Tjeefkeuh wrote:Kheb mij vorige week een OnePlus One aangeschaft en heb nu dus een microsimkaart nodig. Het lijkt mij geen slecht idee om tegelijk over te schakelen naar een mobiele provider die het meeste te bieden heeft qua internetdatalimiet (sms en belwaarde maakt minder uit). Kan iemand mij iets aanraden? Momenteel zit ik bij Proximus (Belgische providers dus).
Ik betaal 20 euro per maand en heb 20000 sms, 300 belminuten en 2GB mobiel data. Daar kom ik meestal wel mee toe.
Bij welke provider? Ik persoonlijk vind 20 euro wel veel. Mag je alles elke maand behouden van geld waardoor het optelt, of wordt het elke maand naar 20 euro gereset?
Image

Re: Het smartphone-topic

18
Tjeefkeuh wrote:Kheb mij vorige week een OnePlus One aangeschaft en heb nu dus een microsimkaart nodig. Het lijkt mij geen slecht idee om tegelijk over te schakelen naar een mobiele provider die het meeste te bieden heeft qua internetdatalimiet (sms en belwaarde maakt minder uit). Kan iemand mij iets aanraden? Momenteel zit ik bij Proximus (Belgische providers dus).
Je kunt ook gewoon je oude simkaart houden en m laten bijknippen naar micro formaat. Dit kun je ook zelf doen, maar je moet wel het juiste formaat knippen, want hij hoort niet los te bewegen in je telefoon. :D

Re: Het smartphone-topic

19
gamerke1992 wrote: Ik ben enorme fan van mobile vikings. Kijk meer eens op hun site. http://www.mobilevikings.be

Je hebt 2 gb data per maand en je kan per dag een uur gratis naar andere mobile vikings bellen. Daarnaast heb je heel veel 'gratis' smsen. En dit voor 15 euro per maand in de vorm van prepaid, geen abonnement. Ik krijg dat geld niet op en zit nu met 80 euro beltegoed.
Kheb al goede dingen gehoord over Mobile Vikings maar ik vind een abonnement van onbepaalde duur wel handiger dan prepaid tegoed.
dividedx11 wrote: Ik betaal 20 euro per maand en heb 20000 sms, 300 belminuten en 2GB mobiel data. Daar kom ik meestal wel mee toe.
Die 2GB data klinkt goed, maar als ik 5 smsen stuur en 2 minuten bel per maand is het al veel, dus dan lijkt 20 euro nogal kostelijk.
BozeGozerXrd wrote: Je kunt ook gewoon je oude simkaart houden en m laten bijknippen naar micro formaat. Dit kun je ook zelf doen, maar je moet wel het juiste formaat knippen, want hij hoort niet los te bewegen in je telefoon. :D
Kga toch maar een microsimkaart aanvragen. Kmoet toch nog efkes wachten tot mijn smartphone toekomt en dan heb ik zoals ge aanhaalt geen problemen met fout geknipte kaarten.

Re: Het smartphone-topic

20
BozeGozerXrd wrote:
Tjeefkeuh wrote:Kheb mij vorige week een OnePlus One aangeschaft en heb nu dus een microsimkaart nodig. Het lijkt mij geen slecht idee om tegelijk over te schakelen naar een mobiele provider die het meeste te bieden heeft qua internetdatalimiet (sms en belwaarde maakt minder uit). Kan iemand mij iets aanraden? Momenteel zit ik bij Proximus (Belgische providers dus).
Je kunt ook gewoon je oude simkaart houden en m laten bijknippen naar micro formaat. Dit kun je ook zelf doen, maar je moet wel het juiste formaat knippen, want hij hoort niet los te bewegen in je telefoon. :D
dat is toch wel een risico Bozer, best laat je alles overzetten :q:

Re: Het smartphone-topic

22
Gamefreak wrote:
BozeGozerXrd wrote:
Tjeefkeuh wrote:Kheb mij vorige week een OnePlus One aangeschaft en heb nu dus een microsimkaart nodig. Het lijkt mij geen slecht idee om tegelijk over te schakelen naar een mobiele provider die het meeste te bieden heeft qua internetdatalimiet (sms en belwaarde maakt minder uit). Kan iemand mij iets aanraden? Momenteel zit ik bij Proximus (Belgische providers dus).
Je kunt ook gewoon je oude simkaart houden en m laten bijknippen naar micro formaat. Dit kun je ook zelf doen, maar je moet wel het juiste formaat knippen, want hij hoort niet los te bewegen in je telefoon. :D
dat is toch wel een risico Bozer, best laat je alles overzetten :q:
Het is geen risico, zeker niet als je het gratis laat doen door een winkel. Die hebben een speciaal apparaatje waardoor je het exact op maat knipt. Als je het wel zelf doet en er iets teveel afknipt dan nog doet de simkaart het perfect. Dan moet je m gewoon aanvullen zodat het stil in je smartphone blijft liggen.

Re: Het smartphone-topic

24
oxiraantje wrote:Ik zit bij mobistar: betaal 15 euro heb 1GB internet ( krijg ik niet op ) onbeberkt smsn en 2h bellen en gratis bellen naar andere mobistar nummers ;)
Heb hetzelfde maar dan MTV Generation van Proximus en zit in een totaalpakket van thuis (TV+GSM+Internet), maar vind 15 euro duur want doe praktisch niks. Gebruik mijn gsm enkel voor sms (+-350 per maand) en bellen (zelden). Gebruik geen apps of internet.

Die operatoren zijn afzetters en vormen samen een monopolie. Dit moet gratis worden en enkel betalen voor aankoop GSM en apps die je wilt. Vind het geen luxe iedereen heeft het dus is gwn profiteren net zoals ze digitale tv hebben uitgevonden want iedereen heeft een tv. Stel je voor dat je een abo moet nemen in de toekomst om te fietsen op de weg. Ridicuul, maar voor een auto is het al ivm verzekeringen en wegentaks. Geldverspilling of afpakking beter. Rijk worden van secundaire behoefte die iedereen toch heeft. Betalen voor water is nog zoiets. Oké die installaties zijn betaald en ze zuiveren het, maar dit is primair. Pidpa is een monopolie dus subiet kan ik zonder water zitten. Ik geloof echt nog dat we moeten betalen voor mijn dood voor ingeademde lucht of regenwater die op uw grond neervalt.
Image

Re: Het smartphone-topic

26
dividedx11 wrote:Ik zit bij telenet, ik wil gewoon een abo met 2gb, ben ik ergens anders goedkoper? Bellen en sms is niet zo belangrijk :)
Dat is precies wat ik ook wou, en ik ben nu vrij zeker dat ik een Mobile Vikings simkaart ga aanvragen

Re: Het smartphone-topic

27
Tjeefkeuh wrote:
dividedx11 wrote:Ik zit bij telenet, ik wil gewoon een abo met 2gb, ben ik ergens anders goedkoper? Bellen en sms is niet zo belangrijk :)
Dat is precies wat ik ook wou, en ik ben nu vrij zeker dat ik een Mobile Vikings simkaart ga aanvragen
Heb eigenlijk nog maar 2 weken m'n Telenet abo aangepast dus zie wel wat ik doe.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het smartphone-topic

30
NTGSruler wrote:Ik heb nu abo bij Proximus. 25 euro per maand. 5u bellen, onbeperkt smsen, 2GB internet.
Ik heb 5 uur bellen, 20 000 sms'en en 2GB voor 20 euro...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron