PS4 headset

1
Zo.
ik wil me eindelijk eens een headset aanschaffen maar ben echt niet mee in dat wereldje.
wat zijn zo de beste draadloze headsets voor de ps4?

Ik dacht aan die sony 2.0 stereo headset van 90 eur, maar weet niet of er andere en betere zijn?
ik ben wel niet van plan er 100en euros aan uit te geven dusjah.

Enlighten me!
Image

Re: ps4 headset

2
Moest mijn headset ooit kapot gaan zou ik wel die van Sony nemen, de PS4 gold headset of hoe die ook heet. Ik heb al van vele mensen gehoord dat de kwaliteit zeer goed is.

Vroeger had ik een klein tv'tje op mijn bureau waar mijn Ps3 op aangesloten was dus had ik een headset met draad gekocht. Maar nu ik een grote tv heb gekocht voor mijn PS4 is dat toch niet zo handig meer. Misschien had ik toen wel beter een draadloze headset gekocht zoals die van Playstation. :angry:
Image

Re: PS4 headset

3
Ik kan in ieder geval zeggen dat ik een grote fan ben van de Wireless Stereo Headset 2.0! :cool: .
Al heel veel gameplezier mee gehad en doorgaans heb ik hem iedere avond een tweetal uur aan één stuk op om muziek te luisteren. Beiden leveren goed geluid en hij zit ook echt comfortabel, ik merk het bijna niet dat ik een headset op heb.
Natuurlijk moet ge hierbij niet het allerbeste geluid verwachten, of de stevigste bouwkwaliteit, maar ik vind dat de headset ongelofelijk goed is voor zijn prijs. Draadloos, virtuele 7.1 surround (echt heel leuk om mee te gamen als ge dat niet gewend zijt), goed comfort, best stevig, ... Het enige minpuntje dat ge zou kunnen opmerken, is dat de headset niet al te veel bas biedt. Valt wat te verbeteren als ge de app op PS3/4 gebruikt waarin ge al die speciale gamemodes voor verschillende games hebt :)
Als ge een headset zoekt die niet duurder mag zijn dan €100, dan raad ik hem u zeker aan :)

Hier nog even een afbeelding om zeker te weten dat we het over hetzelfde hebben. Ik heb het dus over deze headset:
Image

Re: PS4 headset

4
Ik vind hem ook super!

Had hiervoor de Sony Pulse Headset die ook compatibel is met PS4. Die heeft als extra functie dat hij kan trillen op de bass en is qua geluid eigenlijk vergelijkbaar, maar wel een pak duurder! (foto)

Daarbij kwam dan nog dat ik na een uurtje al last kreeg door de slechte beugel die steeds begon te drukken op mijn hoofd.

Van de Sony Headsets is dus wel degelijk de 2.0 de enige goeie keuze op PS4!
Image
Image


Game Play Station

Re: PS4 headset

6
ShAmPi wrote:Is het nu die blauwe of die zwarte de 2.0? :p
Den blauwen is de 2.0, de zwarten de Pulse.

Beiden compatibel met PS4, maar den blauwen is toch aan te raden boven de zwarten...dat zijn hier al ver de Power Rangers :nerd:
Image


Game Play Station

Re: PS4 headset

7
met0t0 wrote:Ik kan in ieder geval zeggen dat ik een grote fan ben van de Wireless Stereo Headset 2.0! :cool: .
Al heel veel gameplezier mee gehad en doorgaans heb ik hem iedere avond een tweetal uur aan één stuk op om muziek te luisteren. Beiden leveren goed geluid en hij zit ook echt comfortabel, ik merk het bijna niet dat ik een headset op heb.
Natuurlijk moet ge hierbij niet het allerbeste geluid verwachten, of de stevigste bouwkwaliteit, maar ik vind dat de headset ongelofelijk goed is voor zijn prijs. Draadloos, virtuele 7.1 surround (echt heel leuk om mee te gamen als ge dat niet gewend zijt), goed comfort, best stevig, ... Het enige minpuntje dat ge zou kunnen opmerken, is dat de headset niet al te veel bas biedt. Valt wat te verbeteren als ge de app op PS3/4 gebruikt waarin ge al die speciale gamemodes voor verschillende games hebt :)
Als ge een headset zoekt die niet duurder mag zijn dan €100, dan raad ik hem u zeker aan :)

Hier nog even een afbeelding om zeker te weten dat we het over hetzelfde hebben. Ik heb het dus over deze headset:
Image
dat blauw is nice :smug:

Re: PS4 headset

11
ShAmPi wrote:Bon

Zal me (mijn vriendin dus) de sterei 2.0 kopen :)
Vanavond bestellen ze.

Iemand ervaring met 12game.com?
De prijs is toch overal €89,99? Dan zou ik er gewoon in een winkel omgaan ;)

Re: PS4 headset

12
met0t0 wrote:
ShAmPi wrote:Bon

Zal me (mijn vriendin dus) de sterei 2.0 kopen :)
Vanavond bestellen ze.

Iemand ervaring met 12game.com?
De prijs is toch overal €89,99? Dan zou ik er gewoon in een winkel omgaan ;)
Grote kans dat ie ergens in een winkel ook nog voor een stuk lager ligt omdat het de laatste stukken zijn.

Re: PS4 headset

13
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:dat blauw is nice :smug:
Dat blauw valt eigenlijk veel minder op in het echt. Het lijkt wat overbelicht te zijn op die foto's. Het is eigenlijk iets donkerder blauw ;)
niet meer geïnteresseerd....

eigenlijk nooit ma bon :P

Re: PS4 headset

14
Ik heb nog altijd die Siberia die ik paar jaar geleden met vertraging bij OPM abo had gekregen. Zeer goede. Bij Dreamland hebben ze B-merken zoals 4Gamers, BigBen en die kosten minder dan €50, maar zullen wel mindere kwaliteit zijn. Ik zou een officiële Sony PS nemen die van Met0t0. Ken er zelf ook niets van.
Image

Re: PS4 headset

15
RoyVdW wrote:Ik heb nog altijd die Siberia die ik paar jaar geleden met vertraging bij OPM abo had gekregen. Zeer goede. Bij Dreamland hebben ze B-merken zoals 4Gamers, BigBen en die kosten minder dan €50, maar zullen wel mindere kwaliteit zijn. Ik zou een officiële Sony PS nemen die van Met0t0. Ken er zelf ook niets van.
Die van Steelseries? Welke juist? En gebruik je die op de PS4? Met kabel?
Die headsets zijn heerlijk! Ik had één op PC vroeger, en zag ze overlaatst in de Mediamarkt. Maar het was mij niet duidelijk of die perfect werken met de PS4, dus surround e.d.
PSN tichke
Image
cron