Re: PS4 headset

31
NTGSruler wrote:
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Die 2.0 is inderdaad zéér mooi. Ik heb de vorige versie daarvan, de zwarte. Dacht dat die 2.0 zoals die van met0t0 ook op de Vita kon? (met kabel wel dacht ik).
Kan inderdaad ook op Vita, maar ik gebruik hem ook vaak om via kabel Xbox 360 te spelen (dat werkt uiteraard niet draadloos) of om gewoon op mijn laptop muziek te luisteren :)
XBOX 360?? Heiligschennis!! :P
Ik ga er geen aparte headset voor kopen :p

Re: PS4 headset

34
Ik heb alle 3 de officiële headsets van Sony gehad, zowel op PS3 als PS4 en de laatste op PS4 (de 2.0 met de blauwe beugel) is veruit de beste.

En met die companion app op de PS4 zelf heb je toch ook het gevoel dat je het geluid wat kan aanpassen al heb ik nog niet zoveel verschil ondervonden.
Image


Game Play Station

Re: PS4 headset

36
Mr.Wolf wrote:Ik zoek zelf een nieuwe headset. Mijne ene maat raad een stealseries aan en den andere een turtle beach. Kent iemand 1 van deze headsets?
Turtle Beach staat er wel om gekend van kwaliteit af te leveren dus denk dat dat wel goede headsets zijn. Ik gebruik zelf geen headset dus ik kan het u niet zeggen. :p
Image

Re: PS4 headset

37
Turtle Beach was enkele jaren geleden maar meh, maar nu zijn ze blijkbaar toch al veel verbeterd. Koop alleszins geen te goedkope van dat merk. Steelseries headsets worden dan weer vaak gebruikt door veel PC-gamers. Beide zijn een goed merk, maar alles hangt ook af van het model natuurlijk.

OT: Ik heb de PlayStation Gold headset besteld, morgen wordt hij geleverd. :D
Image

Re: PS4 headset

38
Maxidomino wrote:Turtle Beach was enkele jaren geleden maar meh, maar nu zijn ze blijkbaar toch al veel verbeterd. Koop alleszins geen te goedkope van dat merk. Steelseries headsets worden dan weer vaak gebruikt door veel PC-gamers. Beide zijn een goed merk, maar alles hangt ook af van het model natuurlijk.

OT: Ik heb de PlayStation Gold headset besteld, morgen wordt hij geleverd. :D
Ik heb ook de gewone headset voor ps3, maar die batterij is heel snel plat bij mij
Image

Re: PS4 headset

39
Mr.Wolf wrote:Ik zoek zelf een nieuwe headset. Mijne ene maat raad een stealseries aan en den andere een turtle beach. Kent iemand 1 van deze headsets?
Die van steelseries werken vaak niet zoals het moet op PS4. Toch niet die met een USB bakske aan. Want je gaat toch nog de headset moeten verbinden met je controller wat de geluidskwaliteit verminderd. Het zijn op zich betere headsets dan die van Turtlebeach, maar dan voor op PC.

Ik heb beide (TB PX4 en SteelSeries Prisme Elite). De Turtlebeach werkt wel perfect op PS4, is ook met USB bakske aan maar die is met optische kabel verbonden met de PS4. Enkel voor chat moet ik nog een extra kabel verbinden met de controller. Maar geluid van game blijft goed aangezien die niet via controller gaat.

Welke prijsklasse? De PX4 kost nog altijd over de 150 euro denk ik.
PSN tichke
Image

Re: PS4 headset

40
tichke wrote:
Mr.Wolf wrote:Ik zoek zelf een nieuwe headset. Mijne ene maat raad een stealseries aan en den andere een turtle beach. Kent iemand 1 van deze headsets?
Die van steelseries werken vaak niet zoals het moet op PS4. Toch niet die met een USB bakske aan. Want je gaat toch nog de headset moeten verbinden met je controller wat de geluidskwaliteit verminderd. Het zijn op zich betere headsets dan die van Turtlebeach, maar dan voor op PC.

Ik heb beide (TB PX4 en SteelSeries Prisme Elite). De Turtlebeach werkt wel perfect op PS4, is ook met USB bakske aan maar die is met optische kabel verbonden met de PS4. Enkel voor chat moet ik nog een extra kabel verbinden met de controller. Maar geluid van game blijft goed aangezien die niet via controller gaat.

Welke prijsklasse? De PX4 kost nog altijd over de 150 euro denk ik.
Mijne maat zei dat PX22 wel goed was
Image

Re: PS4 headset

43
Wil ook een nieuwe koptelefoon kopen eilek. Die PX4 dan of die officiële van Sony welke is de beste. Heb nu die oude Steelseries van OPM nog. Nooit een andere gehad dus wil mega kwaliteitsverschil wel eens horen. Ken er niks van.
Image

Re: PS4 headset

44
RoyVdW wrote:Wil ook een nieuwe koptelefoon kopen eilek. Die PX4 dan of die officiële van Sony welke is de beste. Heb nu die oude Steelseries van OPM nog. Nooit een andere gehad dus wil mega kwaliteitsverschil wel eens horen. Ken er niks van.
Wat is uw budget?
Wil je surround (real of virtueel) of is stereo genoeg? Kabel of niet?

Stereo: denk dat de Sony 2.0 echt wel een goeie is, al heb ik die zelf niet. Veel mensen hier en die ik ken wel en iedereen is er zeer tevreden over. Ook werkt die volledig draadloos (gamegeluid & chat)

Surround: ik heb op PS4 de Turtlebeach PX4, zeer tevreden over al heb ik er de laatste tijd een probleem mee (dongle herstart zijn eigen af en toe, verlies daardoor geluid voor paar seconden). Na paar uren krijg ik wel last aan de oren door het feit dat ik een bril draag.
Had het hierboven ook al gezegd: deze werkt draadloos voor gamegeluid, chat moet je nog altijd connecten met de controller.

Op PC heb ik mij recent de SteelSeries Prism Elite gekocht ... beste headset die ik ooit heb gehad! Hij werkt wel niet goed met de PS4 (USB connectie geeft enkel rechts geluid, moet dus via controller connecten (en dus geen deftig surround). Maar op PC werkt die heerlijk, na paar minuten voel je het gewicht niet meer van de headset en dikke oorkussens maken dat ik er zo goed als geen last van heb, zelf niet na paar uren ophebben.
PSN tichke
Image

Re: PS4 headset

45
Budget is niet zo belangrijk maar, 250 euro ga ik er niet aan geven zie ik die PX4. Max 150 ofzo. Graag draadloos deze keer geeft meer comfort en bewegingsvrijheid. Zal wel voor die stereo van Sony gaan dan. Euhm kan je deze ook aansluiten op home cinema of als je gewoon TV kijkt of enkel PS3 en 4?

Wat is het verschilen beste? Dan bestel ik ook ineens die chromecast heb ik ze morgen al :cool: Werkt dat hier ook op?

http://www.bol.com/nl/p/sony-playstatio ... _role%3din

http://www.bol.com/nl/p/turtle-beach-ea ... 0034920116
Image
cron