Re: TV en andere beeldschermen

3
Wij hebben min of meer dezelfde thuis. Ook een 4k van Samsung van 48 inch die we amper een maand geleden gekocht hebben. Het is wel een lagere reeks bij ons maar toch is het beeld fantastisch. Daarvoor hadden we een 32 inch HD-ready tv die we 10 jaar geleden gekocht hadden. Nu het solden waren in juli heb ik mijn pa eindelijk kunnen overtuigen om over te stappen naar een nieuwe 4k tv. Net zoals die tv die jouw schoonvader wilt kopen is het bij ons een curved televisie en ik zou eerlijk gezegd niet meer zonder kunnen. Ik geloofde daar eerst niet echt in, maar als je langs de zijkant zit van het beeld zie je nog steeds alles goed. De refresh rate is goed, maar ik heb de AutoMotionPlus afgezet. Dat is een technologie die in de nieuwste tv's gebruikt worden om tussen twee beelden een extra beeld toe te voegen, waardoor alles echter lijkt. Persoonlijk vind ik dat zeer storend omdat ik veel films kijk en alles lijkt alsof de film in fast forward staat. Maar die technologie is net gemaakt om snelle beelden te tonen en is dus zeker geschikt voor voetbal te kijken.

1300 euro voor een 4k én 55 inch is wel een zotte prijs, dus zou ik zeggen tegen uw schoonvader dat hij er geen spijt van zal hebben. :P
Image

Re: TV en andere beeldschermen

4
Maxidomino wrote:Wij hebben min of meer dezelfde thuis. Ook een 4k van Samsung van 48 inch die we amper een maand geleden gekocht hebben. Het is wel een lagere reeks bij ons maar toch is het beeld fantastisch. Daarvoor hadden we een 32 inch HD-ready tv die we 10 jaar geleden gekocht hadden. Nu het solden waren in juli heb ik mijn pa eindelijk kunnen overtuigen om over te stappen naar een nieuwe 4k tv. Net zoals die tv die jouw schoonvader wilt kopen is het bij ons een curved televisie en ik zou eerlijk gezegd niet meer zonder kunnen. Ik geloofde daar eerst niet echt in, maar als je langs de zijkant zit van het beeld zie je nog steeds alles goed. De refresh rate is goed, maar ik heb de AutoMotionPlus afgezet. Dat is een technologie die in de nieuwste tv's gebruikt worden om tussen twee beelden een extra beeld toe te voegen, waardoor alles echter lijkt. Persoonlijk vind ik dat zeer storend omdat ik veel films kijk en alles lijkt alsof de film in fast forward staat. Maar die technologie is net gemaakt om snelle beelden te tonen en is dus zeker geschikt voor voetbal te kijken.

1300 euro voor een 4k én 55 inch is wel een zotte prijs, dus zou ik zeggen tegen uw schoonvader dat hij er geen spijt van zal hebben. :P
Ik zal het hem zeggen, bedankt :)
Image

Re: TV en andere beeldschermen

8
Ik heb hulp nodig voor het vinden van een deftig PC scherm.
Heb mij een nieuwe PC aangeschaft, en zou ook graag een nieuw scherm kopen.

Het scherm moet degelijk zijn voor games, al moet het niet het beste op de markt zijn. Dus geen 4K en 144 Hz is waarschijnlijk ook te veel.
Budget: ik had iets tussen 200 en 300 euro in gedachte.

Het liefst koop ik hem fysiek in een winkel, maar moet niet per se.
Iemand die iets kan aanraden? Want ik loop beetje verloren. Zijn er bepaalde merken die beter scoren dan andere?

EDIT
Ik kom momenteel bij deze uit:
https://www.monitorstore.be/product/560 ... 755hm.html
PSN tichke
Image

Re: TV en andere beeldschermen

9
Iemand die mij een kwalitatief goede tablet kan aanraden? Is dit een meerwaarde zoiets in huis te hebben? Ben er wel benieuwd naar eigenlijk.
Laat ik maar meteen Icrap bannen. Geen Ipad 1, 2 of 37 dus. Mss iets van Samsung ofzo? Laat we zeggen in de prijsklasse 600-700 euro?

Ben benieuwd naar enige reacties en wat er allemaal uit de bus komt!!
Image

Re: TV en andere beeldschermen

10
NTGSruler wrote:Iemand die mij een kwalitatief goede tablet kan aanraden? Is dit een meerwaarde zoiets in huis te hebben? Ben er wel benieuwd naar eigenlijk.
Laat ik maar meteen Icrap bannen. Geen Ipad 1, 2 of 37 dus. Mss iets van Samsung ofzo? Laat we zeggen in de prijsklasse 600-700 euro?

Ben benieuwd naar enige reacties en wat er allemaal uit de bus komt!!
Waarom geen Ipad?
Ik ben nu ook niet bepaald een apple-fanaat, maar wel heel tevreden van de iPad die wij hebben.
Niet zelf moeten kopen indertijd (3 jaar geleden van baas gekregen), maar ik vind hem wel altijd heel snel en vlot reageren.

Hadden indertijd een Samsung tablet en het verschil met de iPad was echt immens. Vermoedelijk zullen de tablets van Samsung er in die jaren sterk op vooruitgegaan zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Image

Re: TV en andere beeldschermen

11
NTGSruler wrote:Iemand die mij een kwalitatief goede tablet kan aanraden? Is dit een meerwaarde zoiets in huis te hebben? Ben er wel benieuwd naar eigenlijk.
Laat ik maar meteen Icrap bannen. Geen Ipad 1, 2 of 37 dus. Mss iets van Samsung ofzo? Laat we zeggen in de prijsklasse 600-700 euro?

Ben benieuwd naar enige reacties en wat er allemaal uit de bus komt!!
Als je een tablet wilt om wat te chillen, dus niet om op te werken, koop absoluut geen Windows Tablet. Mijn vader had er nog een paar liggen die hij niet heeft kunnen verkopen en dus heb ik een van die tablets gekregen. Op de Windows Store zijn absoluut niets van deftige apps terug te vinden, zelfs geen officiële YouTube app. :angry:
Image

Re: TV en andere beeldschermen

13
Sanity penguin wrote:
NTGSruler wrote:Iemand die mij een kwalitatief goede tablet kan aanraden? Is dit een meerwaarde zoiets in huis te hebben? Ben er wel benieuwd naar eigenlijk.
Laat ik maar meteen Icrap bannen. Geen Ipad 1, 2 of 37 dus. Mss iets van Samsung ofzo? Laat we zeggen in de prijsklasse 600-700 euro?

Ben benieuwd naar enige reacties en wat er allemaal uit de bus komt!!
Waarom geen Ipad?
Ik ben nu ook niet bepaald een apple-fanaat, maar wel heel tevreden van de iPad die wij hebben.
Niet zelf moeten kopen indertijd (3 jaar geleden van baas gekregen), maar ik vind hem wel altijd heel snel en vlot reageren.

Hadden indertijd een Samsung tablet en het verschil met de iPad was echt immens. Vermoedelijk zullen de tablets van Samsung er in die jaren sterk op vooruitgegaan zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Geen Ipad omdat de synchronisatie met Windows niet echt ideaal is.

Kwestie Samsung, dus nu verdeelde meningen. Jij niet tevreden Sanity en Elexus wel :p

Het was trouwens maar eens opsmijten, ik denk er nog over na als het de moeite is om aan te schaffen.
Image

Re: TV en andere beeldschermen

14
Goh ja, niet tevreden is veel gezegd. Ik had toen een Samsung van de eerste generatie dus ondertussen zal er al wel veel veranderd zijn.
In dat opzicht heeft Samsung altijd wel wat voor op Apple omdat ze met Android werken. Minder beperkingen en meer vrijheid om met het systeem te werken. iOS is nogal beperkt in toegang dat ze geven en dat stoort me soms wel.
Image

Re: TV en andere beeldschermen

15
Sanity penguin wrote:Goh ja, niet tevreden is veel gezegd. Ik had toen een Samsung van de eerste generatie dus ondertussen zal er al wel veel veranderd zijn.
In dat opzicht heeft Samsung altijd wel wat voor op Apple omdat ze met Android werken. Minder beperkingen en meer vrijheid om met het systeem te werken. iOS is nogal beperkt in toegang dat ze geven en dat stoort me soms wel.
Ik heb een Samsung gsm en dat bevalt mij wel. Dus vandaar de interesse in Samsung. Het is niet dat ik Apple helemaal geen kans geef.
Image
cron