Re: TV en andere beeldschermen

122
ShAmPi wrote:Hier in BE staat bij de recentere TV's streamz geinstalleerd bij de standaard apps.
Aleja zo is het toch bij mijne nieuwe :)
Wel idioot dat niet alle apps erop gaan. Bv. VTM go gaat niet op Samsung TV.
Dus dan zo'n omslachtig gedoe waarbij we dat dan via GSM streamen naar TV.
Image

Re: TV en andere beeldschermen

123
Sanity penguin wrote:
ShAmPi wrote:Hier in BE staat bij de recentere TV's streamz geinstalleerd bij de standaard apps.
Aleja zo is het toch bij mijne nieuwe :)
Wel idioot dat niet alle apps erop gaan. Bv. VTM go gaat niet op Samsung TV.
Dus dan zo'n omslachtig gedoe waarbij we dat dan via GSM streamen naar TV.
VRT Nu wel dan? Via Chromecast is't best vlot.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: TV en andere beeldschermen

124
RoyVdW wrote:
Sanity penguin wrote:
ShAmPi wrote:Hier in BE staat bij de recentere TV's streamz geinstalleerd bij de standaard apps.
Aleja zo is het toch bij mijne nieuwe :)
Wel idioot dat niet alle apps erop gaan. Bv. VTM go gaat niet op Samsung TV.
Dus dan zo'n omslachtig gedoe waarbij we dat dan via GSM streamen naar TV.
VRT Nu wel dan? Via Chromecast is't best vlot.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Nope, VRT ook niet.
Wij hebben geen TV abo meer, dus in dat opzicht wel vervelend als je met zo'n smart TV zit, dat je dan nog eens moet zitten streamen via een ander apparaat :D
de TV's van Sony die hebben wel meer apps denk ik, waaronder VTM GO en VRT.
Image

Re: TV en andere beeldschermen

128
Sora_Lizard wrote:Als je altijd wacht op het goedkoopste dan heb je nooit iets. ;)
Goed gesproken. Maar het is altijd wel typisch toeval dat dat dan gebeurd. Heb je geen laagste prijsgarantie van een maand FGras? Kan je je geld terugvragen of proberen.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: TV en andere beeldschermen

129
Sora_Lizard wrote:Als je altijd wacht op het goedkoopste dan heb je nooit iets. ;)
Inderdaad. Ik maak mij er ook niet druk om. Ik ben blij met het apparaat tot nu toe! :)
RoyVdW wrote:
Sora_Lizard wrote:Als je altijd wacht op het goedkoopste dan heb je nooit iets. ;)
Goed gesproken. Maar het is altijd wel typisch toeval dat dat dan gebeurd. Heb je geen laagste prijsgarantie van een maand FGras? Kan je je geld terugvragen of proberen.
Ja, er is wel zo iets. Maar ik had toen ook al 12% korting op het product en 15% werknemers korting. Het zou dus nogal een wat ingewikkeld verhaal worden naar de klantenservice. xD

Ik zet het hier vooral even neer omdat het gewoon een best goede deal is! Hint hint.

Re: TV en andere beeldschermen

133
Het blijft een prachtige tv, ik heb ook nog getwijfeld om hem te kopen. Nu we net ons appartement gekocht hebben, vrees ik dat een nieuwe tv kopen wel nog even zal moeten wachten :shhhh:
Ach ja, binnen een jaartje zal er wel weer een andere mooie deal te vinden zijn :lol:

Re: TV en andere beeldschermen

134
met0t0 wrote:Het blijft een prachtige tv, ik heb ook nog getwijfeld om hem te kopen. Nu we net ons appartement gekocht hebben, vrees ik dat een nieuwe tv kopen wel nog even zal moeten wachten :shhhh:
Ach ja, binnen een jaartje zal er wel weer een andere mooie deal te vinden zijn
Image
AANDACHT. Deze tv LG CX6 staat nu in de outlet store van Van den Borre voor amper €564 ipv €1099. Verschillende krassen op het scherm maar denk niet dat dat enig nadeel geeft aan het beeld op zich.

Twijfel zelf om op deze promo in te gaan en de Samsung Q70R die ik heb om te ruilen of verkopen op internet. Er is er zo maar 1 beschikbaar dus snel beslissen.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: TV en andere beeldschermen

135
RoyVdW wrote:
met0t0 wrote:Het blijft een prachtige tv, ik heb ook nog getwijfeld om hem te kopen. Nu we net ons appartement gekocht hebben, vrees ik dat een nieuwe tv kopen wel nog even zal moeten wachten :shhhh:
Ach ja, binnen een jaartje zal er wel weer een andere mooie deal te vinden zijn
Image
AANDACHT. Deze tv LG CX6 staat nu in de outlet store van Van den Borre voor amper €564 ipv €1099. Verschillende krassen op het scherm maar denk niet dat dat enig nadeel geeft aan het beeld op zich.

Twijfel zelf om op deze promo in te gaan en de Samsung Q70R die ik heb om te ruilen of verkopen op internet. Er is er zo maar 1 beschikbaar dus snel beslissen.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Grote korting, maar als ik de foto's bekijk zijn het echt wel heel grote en diepe krassen.
Image