Apple van Macbook tot Iphone

1
Hierbij het topic om over Apple producten te discussiëren, elkaar tips te geven of vragen te stellen :)
Image
Ik heb mij zonet een Macbook pro 13 retina (2015) gekocht, na altijd windows te gebruiken. De wereld van Apple is dus volledig nieuw voor mij. alle tips zijn welkom :) Ik ben er zeker van dat er heel wat functionaliteiten zijn die ik nog moet ontdekken.
Image

Re: Apple van Macbook tot Iphone

7
gamerke1992 wrote:Ik voelde dit al aankomen :p
Same. Vind ik eigenlijk een beetje zielig dit. Wel natuurlijk niet elexus en shampi hoor, maar de mensen die op elke fb post die ook maar iets met apple te maken heeft moeten reageren dat samsung beter is. Same voor mensen die apple opdringen hoor. Laat ieder effe lekker doen waar hij zich goed bij voelt.

Again, niets tegen jullie hoor elexus en shampi. Weet ook wel dat jullie maar aan het lollen zijn, is gewoon een ergernis op mensen die er hun hobby van maken om apple users belachelijk te maken.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Apple van Macbook tot Iphone

8
ShAmPi wrote:Ik wil het anders formuleren ook hoor.
Alles met een i voor is stront met een vleugje namaakgoud over. En men vraagt de prijs van een klomp platinum.
Die prijzen vallen best wel mee voor wat het is. Voor iPhone kan ik je zoals eerder gezegd wel gelijk in geven. Die zitten zwaar achter t.o.v. samsung, maar een mac blijft veel gebruiksvriendelijker om mee te werken.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Apple van Macbook tot Iphone

10
dividedx11 wrote:
ShAmPi wrote:Ik wil het anders formuleren ook hoor.
Alles met een i voor is stront met een vleugje namaakgoud over. En men vraagt de prijs van een klomp platinum.
Die prijzen vallen best wel mee voor wat het is. Voor iPhone kan ik je zoals eerder gezegd wel gelijk in geven. Die zitten zwaar achter t.o.v. samsung, maar een mac blijft veel gebruiksvriendelijker om mee te werken.
Ik vind 1460 euro voor de Macbook die ik heb gekocht veel geld. Ik kon voor 500 euro minder een andere laptops kopen die ook mooi gemaakt zijn en met even goede of betere specs. Maar toch vind ik het totaalplaatje van de Macbook kloppen. Ik ben heel blij dat ik voor Apple gekozen heb.

Mijn vriendin heeft vorige week een iphone 6s plus gekocht en die was 860 euro. Dan kies ik liever voor mijn LG G3 die ik 2 jaar geleden voor 420 euro heb gekocht. Die heeft ook een enorm mooi scherm en werkt verder zoals ik het verwacht.

Er zijn zoveel keuzes en je moet zelf uitzoeken wat bij je past.
Image

Re: Apple van Macbook tot Iphone

11
Haha, ik heb niks tegen Apple (vind het zelf wat te duur maar hey, da's ook maar mijn persoonlijke mening ;)) + ben pro Android dus ik ga niet snel een Apple product in huis nemen, maar alle respect voor de mensen die liever Apple en iOS gebruiken natuurlijk. Vond Shampi's reactie gewoon zo droog dat het grappig was. :D
Image

Re: Apple van Macbook tot Iphone

13
ShAmPi wrote:Droog
Het woord van de dag. Ik ben de hele dag zo droog geweest dat ik zelfs saharazand kon drinken.
Man wat een weer :D
Ik ben het op dit moment aan het doorspoelen met een Leffe tripel :p

En ontopic: Wat is een hele coole functie van een Macbook? Ik las net bijvoorbeeld dat je je Macbook een naam kan geven en zo van op afstand commando's kan geven.
Image

Re: Apple van Macbook tot Iphone

14
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:Droog
Het woord van de dag. Ik ben de hele dag zo droog geweest dat ik zelfs saharazand kon drinken.
Man wat een weer :D
Ik ben het op dit moment aan het doorspoelen met een Leffe tripel :p

En ontopic: Wat is een hele coole functie van een Macbook? Ik las net bijvoorbeeld dat je je Macbook een naam kan geven en zo van op afstand commando's kan geven.
De ventilator!
Image

Re: Apple van Macbook tot Iphone

15
ShAmPi wrote:
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:Droog
Het woord van de dag. Ik ben de hele dag zo droog geweest dat ik zelfs saharazand kon drinken.
Man wat een weer :D
Ik ben het op dit moment aan het doorspoelen met een Leffe tripel :p

En ontopic: Wat is een hele coole functie van een Macbook? Ik las net bijvoorbeeld dat je je Macbook een naam kan geven en zo van op afstand commando's kan geven.
De ventilator!
Die vind ik niet :( Al overal gezocht. Ik hoor niet eens dat die opstaat :p
Image