Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

227
Jurassic World 9/10
OMG, wat een zalige film. Ik beleefde mijn kinderjaartjes terug opnieuw. Terug ongeveer hetzelfde concept. 20 jaar na de gebeurtenissen van Jurassic Park opent het nieuwe park 'Jurassic World'. We volgen het verhaal van een paar mensen. Het jongetje dat alles weet over dinosaurussen, de oudere broer die alles haat buiten muziek en meisjes, 1 van de badass opzichters van het park en de tante van de 2 jongetjes die in het park werkt en die hier wat meer te zeggen heeft. De 2 jongens gaan een bezoekje brengen aan het park om samen tijd door te brengen met hun tante. De hoge piefen van het park willen dat er een nieuwe soort komt die de mensen angst gaat aanjagen. En verder kan ik niet meer vertellen, maar ge weet toch al hoe zoiets gaat eindigen.
Ik kreeg echt bij sommige momenten kippenvel. Zeker het moment wanneer de jongens het park binnenkomen en dat Jurassic Park muziekje begint te spelen. Het enige nadeel dat er was, was dat deze film minder goed was als de laatste dat ze ooit gemaakt hadden.
Ik hoop toch dat het een trilogie wordt!!
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

229
Mr.Wolf wrote:Jurassic World 9/10
OMG, wat een zalige film. Ik beleefde mijn kinderjaartjes terug opnieuw. Terug ongeveer hetzelfde concept. 20 jaar na de gebeurtenissen van Jurassic Park opent het nieuwe park 'Jurassic World'. We volgen het verhaal van een paar mensen. Het jongetje dat alles weet over dinosaurussen, de oudere broer die alles haat buiten muziek en meisjes, 1 van de badass opzichters van het park en de tante van de 2 jongetjes die in het park werkt en die hier wat meer te zeggen heeft. De 2 jongens gaan een bezoekje brengen aan het park om samen tijd door te brengen met hun tante. De hoge piefen van het park willen dat er een nieuwe soort komt die de mensen angst gaat aanjagen. En verder kan ik niet meer vertellen, maar ge weet toch al hoe zoiets gaat eindigen.
Ik kreeg echt bij sommige momenten kippenvel. Zeker het moment wanneer de jongens het park binnenkomen en dat Jurassic Park muziekje begint te spelen. Het enige nadeel dat er was, was dat deze film minder goed was als de laatste dat ze ooit gemaakt hadden.
Ik hoop toch dat het een trilogie wordt!!
Minder goed dan de laatste die ze gemaakt hadden? Nummer 3 bedoelde?
Die vond ik de minste tot nu toe (maar zou ik toch nog een 9 geven), dus 1 en 2 verdienen een 10 bij mij), morgen ga ik naar Jurassic World, eens zien wat ik ervan vind :p
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

230
Captain Witwicky wrote:
Mr.Wolf wrote:Jurassic World 9/10
OMG, wat een zalige film. Ik beleefde mijn kinderjaartjes terug opnieuw. Terug ongeveer hetzelfde concept. 20 jaar na de gebeurtenissen van Jurassic Park opent het nieuwe park 'Jurassic World'. We volgen het verhaal van een paar mensen. Het jongetje dat alles weet over dinosaurussen, de oudere broer die alles haat buiten muziek en meisjes, 1 van de badass opzichters van het park en de tante van de 2 jongetjes die in het park werkt en die hier wat meer te zeggen heeft. De 2 jongens gaan een bezoekje brengen aan het park om samen tijd door te brengen met hun tante. De hoge piefen van het park willen dat er een nieuwe soort komt die de mensen angst gaat aanjagen. En verder kan ik niet meer vertellen, maar ge weet toch al hoe zoiets gaat eindigen.
Ik kreeg echt bij sommige momenten kippenvel. Zeker het moment wanneer de jongens het park binnenkomen en dat Jurassic Park muziekje begint te spelen. Het enige nadeel dat er was, was dat deze film minder goed was als de laatste dat ze ooit gemaakt hadden.
Ik hoop toch dat het een trilogie wordt!!
Minder goed dan de laatste die ze gemaakt hadden? Nummer 3 bedoelde?
Die vond ik de minste tot nu toe (maar zou ik toch nog een 9 geven), dus 1 en 2 verdienen een 10 bij mij), morgen ga ik naar Jurassic World, eens zien wat ik ervan vind :p
Lang geleden dat ik ze nog allemaal gezien heb, maar ik vond hem gewoon zalig :p Eigenlijk zou ik moeten zeggen dat ze allemaal beter waren als Jurassic World, maar het blijft echt al wel 1 van de beste films dat ik dit jaar heb gezien :)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

232
Mr.Wolf wrote:Jurassic World 9/10
OMG, wat een zalige film. Ik beleefde mijn kinderjaartjes terug opnieuw. Terug ongeveer hetzelfde concept. 20 jaar na de gebeurtenissen van Jurassic Park opent het nieuwe park 'Jurassic World'. We volgen het verhaal van een paar mensen. Het jongetje dat alles weet over dinosaurussen, de oudere broer die alles haat buiten muziek en meisjes, 1 van de badass opzichters van het park en de tante van de 2 jongetjes die in het park werkt en die hier wat meer te zeggen heeft. De 2 jongens gaan een bezoekje brengen aan het park om samen tijd door te brengen met hun tante. De hoge piefen van het park willen dat er een nieuwe soort komt die de mensen angst gaat aanjagen. En verder kan ik niet meer vertellen, maar ge weet toch al hoe zoiets gaat eindigen.
Ik kreeg echt bij sommige momenten kippenvel. Zeker het moment wanneer de jongens het park binnenkomen en dat Jurassic Park muziekje begint te spelen. Het enige nadeel dat er was, was dat deze film minder goed was als de laatste dat ze ooit gemaakt hadden.
Ik hoop toch dat het een trilogie wordt!!
Kvond hem wel ok, er zaten een paar onlogische en belachelijke zaken in, en het kopieerde teveel van de eerste film.

De eerste zouk ik 8,5 geven, de tweede 7,5, de derde 6 en deze 7.

EDIT:

San Andreas

Zelden zoveel clichés bijeen gezien in een rampenfilm, maar nog wel entertainend

6,5/10

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

234
Sanity penguin wrote:Jurassic world: 9/10
Jeugdsentiment ten top!

Mad max fury road: geweldige actiescenes maar toch maar mager qua verhaal...
6/10
Raar dat je hem zo weinig geeft, ik vond hem fantastisch en de IMDB score is ook niet mis.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

235
Jurassic World --> 8/10

Een leuke film met veel throwbacks naar de Jurassic Park films, zoals de T-shirt van die kerel in de control room.
Wat me wel stoorde, was hoeveel reclame aanwezig was in de film. Ik zag Coca Cola, Pepsi, Samsung, Verizon, Mercedes enz. Een film moet op een of andere manier aan zijn budget komen, maar je moet toch niet overdrijven met sponsors. :P
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

236
Sanity penguin wrote:Jurassic world: 9/10
Jeugdsentiment ten top!

Mad max fury road: geweldige actiescenes maar toch maar mager qua verhaal...
6/10
Blasphemy! :p
Kheb hem liggen thuis maar moet eerst nog Mad Max 2 en Mad Max 3 herbekijken :p
Mad Max 1 heb ik al achter de rug.
Het probleem is de vriendin overhalen om te kijken.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

237
dividedx11 wrote:
Sanity penguin wrote:Jurassic world: 9/10
Jeugdsentiment ten top!

Mad max fury road: geweldige actiescenes maar toch maar mager qua verhaal...
6/10
Raar dat je hem zo weinig geeft, ik vond hem fantastisch en de IMDB score is ook niet mis.
Ik ben meer fan van Mel Gibson in de rol en ook van de film Road Warrior. Ik vond deze allemaal wat te bombastisch. Qua actie was hij top, maar daar stopt het voor mij dan ook. Ook vond ik het einde te perfect en niet echt passend bij een Mad Max film.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

238
Sanity penguin wrote: Ik ben meer fan van Mel Gibson in de rol en ook van de film Road Warrior. Ik vond deze allemaal wat te bombastisch. Qua actie was hij top, maar daar stopt het voor mij dan ook. Ook vond ik het einde te perfect en niet echt passend bij een Mad Max film.
Was Mad Max niet altijd al bombastisch? Hier valt het waarschijnlijk gewoon meer op door het budget.

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

239
Tjeefkeuh wrote:
Sanity penguin wrote: Ik ben meer fan van Mel Gibson in de rol en ook van de film Road Warrior. Ik vond deze allemaal wat te bombastisch. Qua actie was hij top, maar daar stopt het voor mij dan ook. Ook vond ik het einde te perfect en niet echt passend bij een Mad Max film.
Was Mad Max niet altijd al bombastisch? Hier valt het waarschijnlijk gewoon meer op door het budget.
De originele waren toch genuanceerder hoor. Zoals die scène waarin Max in de verte ziet hoe de bandits zich tegoed doen aan een handvol vrouwen en dergelijke. Allemaal gefilmd vanuit het standpunt van hemzelf, in de verte.
Maar toegegeven; er zaten zeker ook veel "onnodige" doden in. Ik moet nog altijd lachen met die scène van die kerel die zijn sigaret wil doven op een rijdende band :p
Image