Re: Welke serie volg je momenteel?

229
Mr.Wolf wrote:Seizoen 8 van Family Guy is uit. Echt een zalige serie vind ik. Binnenkort zal ik is beginnen met seizoen 9, maar eerst Daredevil. Naart schijnt wel een goeie serie?
Het is echt een goeie serie, ik heb er echt van genoten :cool:

Ik ben nu klaar met haven en heb geen series meer om te kijken. Iemand suggesties? Ik heb series gekeken, zoals: misfits, lost, haven, heroes, the 4400, the vampire diaries, once upon a time, the walking dead, teen wolf en nog wat andere series.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

237
Elke avond als ik thuis kom vant werk, kijk ik een paar afleveringen van Fringe. Vroeger heb ik op tv een paar afleveringen gezien en ik vond het altijd al een intrigerende serie. Nu heb ik dus beslist om alle afleveringen te bekijken. Het is wel een lange serie helaas. 4 seizoenen van telkens +- 22 afleveringen van 45 min en dan een vijfde seizoen met 15 ofzo afleveringen. Ik zit nu aan seizoen 2, ep 12. :P
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

239
Maxidomino wrote:Elke avond als ik thuis kom vant werk, kijk ik een paar afleveringen van Fringe. Vroeger heb ik op tv een paar afleveringen gezien en ik vond het altijd al een intrigerende serie. Nu heb ik dus beslist om alle afleveringen te bekijken. Het is wel een lange serie helaas. 4 seizoenen van telkens +- 22 afleveringen van 45 min en dan een vijfde seizoen met 15 ofzo afleveringen. Ik zit nu aan seizoen 2, ep 12. :P
Als ge het een leuke serie vindt, is er toch geen probleem? :p