Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

271
Tjeefkeuh wrote:
[+] Jurassic World
Het blijft wel een kooi waar al dan niet een gigantisch vleesetend beest in zit. Wat ik onredelijk vond was dat dat beest op een of andere manier wist dat ze zijn lichaamstemperatuur meten en dat hij die moest verlagen om te kunnen ontsnappen...
[+] kooi
Als dat beest zit opgesloten en veilig is, is het ook niet nodig om hem continu te checken dachten ze zeker. Als datzelfde beest dat zo slim is dat die de wachters kan tricken om binnen te gaan want ze denken allemaal dat het beest weg is + ondertussen checken de tracker enzo, gebeurt alles door elkaar en kan het beest dus ontsnappen. En als raptors in de eerste film al slim genoeg zijn om het hekken te testen, kan het mogelijk zijn dat dit beest het ook probeert in deze film
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

275
ShAmPi wrote:Komaan capn
Ik begrijp dat je van een film kan houden. Maar je hoeft daarvoor toch niet alles proberen goed praten?
Elke film heeft zijn fouten.
Euh, tis niet mijn bedoeling om de film goed te praten, daar hou ik zelf niet zo van om te doen, want ik zeg nergens dat iemand fout is of de film beter is dan alles, maar om juist alles wat te nuanceren doe ik het.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

276
It follows -> 5/10
Met dat er zo'n hype rond deze film was hem eens bekeken, maar vind hem een release in de cinema niet waard. Wanneer je weet wat er precies gebeurt (en dat is al redelijk vroeg in de film) is de spanning er al vanaf. Vond er ook niets horror aan. Het enige waarom je blijft kijken is om te zien wat ze eraan gaan doen, en het leuke is dan nog om zelf te fantaseren wat jij zou doen :P
Had er veel meer van verwacht
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

278
Toon8 wrote:It follows -> 5/10
Met dat er zo'n hype rond deze film was hem eens bekeken, maar vind hem een release in de cinema niet waard. Wanneer je weet wat er precies gebeurt (en dat is al redelijk vroeg in de film) is de spanning er al vanaf. Vond er ook niets horror aan. Het enige waarom je blijft kijken is om te zien wat ze eraan gaan doen, en het leuke is dan nog om zelf te fantaseren wat jij zou doen :P
Had er veel meer van verwacht
Waarschijnlijk is hij angstaanjagender als ge iets paranoïder ingesteld zijt.

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

279
Tjeefkeuh wrote:
Toon8 wrote:It follows -> 5/10
Met dat er zo'n hype rond deze film was hem eens bekeken, maar vind hem een release in de cinema niet waard. Wanneer je weet wat er precies gebeurt (en dat is al redelijk vroeg in de film) is de spanning er al vanaf. Vond er ook niets horror aan. Het enige waarom je blijft kijken is om te zien wat ze eraan gaan doen, en het leuke is dan nog om zelf te fantaseren wat jij zou doen :P
Had er veel meer van verwacht
Waarschijnlijk is hij angstaanjagender als ge iets paranoïder ingesteld zijt.
Tjah, kzal het nooit weten :P
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

280
Terminator Genisys
Cool vervolg met een paar goede momenten. Arnold doet het goed, de film voelt wel aan als iets dat deel maakt van iets groters. Voelt ook eerder als een soort Terminator 3, dan de magische 1 en 2. Rapmuziek tijdens de credits hoort er wel niet bij. Terminator is Rock'n Roll. Kijk uit naar het vervolg.
8.5/10
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

284
Ant-man 8.5/10
Ik vroeg m'n eigen eerst af hoe ze hier een hele film over konden maken. Het is dus weer een superheldenfilm van Marvel. Deze keer gaat het over een man die in een pak kruipt. In dit pak kun je zo klein als een mier worden, maar je behoud wel al je kracht. En hij moet dus de wereld gaan redden. Het was echt epic gemaakt. Als hij opeens klein wordt zie je de wereld opeens als heeeel groot. Er zit ook de nodige humor in. Zo is er een mexicaan ofzo waarmee ik echt ben platgegaan :p . Maar de film is echt wel de moeite waard.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

285
Tjeefkeuh wrote:
ShAmPi wrote:The Imitation Game
9.3/10
fantastische film over enigmatoestel en het ontstaan van een computer.
zalig gespeeld door benedict (die van sherlock (uk))
Kvond hem ook zeer goed, maar ga niet gaan kijken of het verhaal klopt, dat verpest de film nogal.
Wel ik kan je zeggen dat het zeer goed klopt.
zelfs met joan en het trouwen en dat ze het haar niet aantrok dat hij homo was.
zelfs zijn jeugdvriend etc klopte.
zelden dat een waargebeurd verhaal zo klopte.

Echt een topfilm!
Image
cron