Re: Welke serie volg je momenteel?

421
Mrs. Penguin wrote:Vraag mij ni hoe ik er in slaag ze allemaal te volgen, maar op de een of andere manier (een aflevering hier en een ander daar, tussen de soep en de pattatten zeggen ze dan ;-) ) en ik vind de meeste echt geweldig. Mijn favoriet is Pretty Little Liars.
American Horror Story
Once upon a Time
Pretty Little Liars
Grey's anatomy
Ash vs the Evil Dead
Arrow
Flash

Supernatural
Reign
Vampire Diaries
Originals
Scream Queens
Walking Dead
Marvel Agents of Shield

Masters of Sex


Ik vergeet er nog denk ik, maar oke :) wil ik ook nog zien: outlander, Heroes reborn (staat al klaar)...
You're singing my songs :p
Supernatural ben'k beu geworden na seizoen 8..
En wordt Freakshow van AHS beter naar het einde toe? Want na 4 afleveringen begint het al tegen te steken..

Re: Welke serie volg je momenteel?

423
Ligeiro wrote: En wordt Freakshow van AHS beter naar het einde toe? Want na 4 afleveringen begint het al tegen te steken..
Nee, ik vond toch van niet. Maar ieder seizoen vond ik het minder en minder goed. Was ook niet zo'n fan van coven. In hotel doet lady gaga mee en ze heeft er een golden globe mee gewonnen.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

424
Gister daredevil afgekeken en de eerste aflevering van fullmetal alchemist brotherhood. Ben niet echt iemand die vaak anime kijkt maar las hier veel goede dingen over. Zag er wel leuk uit de eerste aflevering ik moet alleen mijn best doen om die Japanse humor die niet voor mij bestemd is te negeren :p

Re: Welke serie volg je momenteel?

426
Net One Punch Man uitgekeken. Ik ben normaal ook niet voor anime, maar dit vond ik echt zo'n zalige serie. Het hoofdpersonage was supercool, het verhaal was ook nog goed en het concept was ook nog eens goed aangepakt. Ook de nodige humor zit erin.
Nu bezig met Arrow en en 72 dangerous animals: Australia. Ondertussen ook nog soms Family Guy.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

428
RoyVdW wrote:Breaking Bad volledig uitgekeken. Perfect einde. De geruchten kloppen dit is een van de betere series die er zijn. 9/10

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ik vond het ook 1 van de betere (misschien zelfs wel 1 van de beste). Soms moet ge u wel wat er door sleuren vind ik
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

430
Breaking Bad zijn wij eigenlijk gestopt met kijken. Waarschijnlijk op zo een stuk waar we ons door moesten slepen. Ik had er echt ff geen zin meer in.
Maar ons kennende, pikken we dat later wel weer op. Arrow hadden we ook na een paar afleveringen gestopt, maar ondertussen wel echt fan (behalve van die stomme flashbacks, echt geen nood aan om die erbij te zien en natuurlijk Laurel, die is ook verschrikkelijk :P )

Re: Welke serie volg je momenteel?

431
Mrs. Penguin wrote:Breaking Bad zijn wij eigenlijk gestopt met kijken. Waarschijnlijk op zo een stuk waar we ons door moesten slepen. Ik had er echt ff geen zin meer in.
Maar ons kennende, pikken we dat later wel weer op. Arrow hadden we ook na een paar afleveringen gestopt, maar ondertussen wel echt fan (behalve van die stomme flashbacks, echt geen nood aan om die erbij te zien en natuurlijk Laurel, die is ook verschrikkelijk :P )
Ik heb alleen nog maar de eerste aflevering gezien van Arrow. Ik had er lage verwachtingen bij, maar ik ben toch verrast.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

432
Mr.Wolf wrote:
Mrs. Penguin wrote:Breaking Bad zijn wij eigenlijk gestopt met kijken. Waarschijnlijk op zo een stuk waar we ons door moesten slepen. Ik had er echt ff geen zin meer in.
Maar ons kennende, pikken we dat later wel weer op. Arrow hadden we ook na een paar afleveringen gestopt, maar ondertussen wel echt fan (behalve van die stomme flashbacks, echt geen nood aan om die erbij te zien en natuurlijk Laurel, die is ook verschrikkelijk
Image
)
Ik heb alleen nog maar de eerste aflevering gezien van Arrow. Ik had er lage verwachtingen bij, maar ik ben toch verrast.
Arrow is een zeer goede serie, met hier en daar eens mindere episodes.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

434
Toen ik BB keek rinkelde er altijd een belletje toen ik die naam Walt hoorde. Nu weet ik wat het was. Het is die hond van in Valiant Hearts :lol:

@ hierboven; Ik kijk enkel Arrow voor het vrouwelijk schoon zoals Cassidy en die ander. Het is ook gwn goede actie dat wel :P
Ik stop voorlopig met series zien. Heb zowat alles gezien wat ik wou behalve Thrones die niet op Netflix staat. Heb eerste twee episodes wel bij een maat gezien maar vond ze mwohh dus niet echt de drang om ze te moeten zien.
Image
cron