Re: Welke serie volg je momenteel?

556
Elexus wrote:Penny Dreadful season 3, episode 1 net gekeken. Goddamn, deze serie is superb. :D
Ook alweer begonnen :eek:
Zo geen tijd om dat allemaal te kijken.

Fear the Walking Dead
Game of Thrones
Arrow
Flash
Marvel Agents of S.H.I.E.L.D.
The Originals
Vampire Diaries
Supernatural
Dragonball Super
Grimm
Gotham
Big Bang Theory

En de rest nog wat ik niet weet of het al weer begonnen is :D
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

559
House of Cards heb ik volledig gezien. Goede serie maar niet voor iedereen denk ik.

Ook season 1 van iZombie uitgekeken. Super serie. Heel benieuwd naar het vervolg.

Verder kijk ik elke maandag naar een nieuwe episode van Penny Dreadful en elke vrijdag een nieuwe episode van Orphan Black. Beide zijn weer heel goed bezig. :)

En nu moet ik nog op zoek naar een nieuwe serie om dat gat tussen die twee series op te vullen. :p Aanraders?
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

561
Elexus wrote:House of Cards heb ik volledig gezien. Goede serie maar niet voor iedereen denk ik.

Ook season 1 van iZombie uitgekeken. Super serie. Heel benieuwd naar het vervolg.

Verder kijk ik elke maandag naar een nieuwe episode van Penny Dreadful en elke vrijdag een nieuwe episode van Orphan Black. Beide zijn weer heel goed bezig. :)

En nu moet ik nog op zoek naar een nieuwe serie om dat gat tussen die twee series op te vullen. :p Aanraders?
Zelf naar Arrow aan het kijken. Ik weet niet of je de deze al gezien hebt? Wel een heel goede
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

563
Mr.Wolf wrote:
Elexus wrote: Zelf naar Arrow aan het kijken. Ik weet niet of je de deze al gezien hebt? Wel een heel goede
Hmm, heb van Arrow eens 1 seizoen gezien (het tweede denk ik) en ik vond het na een tijdje steeds meer van hetzelfde. Misschien moet ik maar eens beginnen kijken vanaf het begin. :)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

564
Elexus wrote:
Mr.Wolf wrote:
Elexus wrote: Zelf naar Arrow aan het kijken. Ik weet niet of je de deze al gezien hebt? Wel een heel goede
Hmm, heb van Arrow eens 1 seizoen gezien (het tweede denk ik) en ik vond het na een tijdje steeds meer van hetzelfde. Misschien moet ik maar eens beginnen kijken vanaf het begin. :)
Ik heb dat hier nog wel al een paar keer aangegeven denk ik. Er zijn een paar mindere episodes tussen. Maar zeker seizoen 3 vond ik terug heel goed.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

565
gamerke1992 wrote: Ik heb dat hier nog wel al een paar keer aangegeven denk ik. Er zijn een paar mindere episodes tussen. Maar zeker seizoen 3 vond ik terug heel goed.
Welja, ik herinnerde mij dat er iemand had gezegd dat de serie zijn ups and downs had en daarmee ben ik er eigenlijk nooit serieus naar beginnen kijken. :p Zal het nu eens een kans geven!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

566
Elexus wrote:
gamerke1992 wrote: Ik heb dat hier nog wel al een paar keer aangegeven denk ik. Er zijn een paar mindere episodes tussen. Maar zeker seizoen 3 vond ik terug heel goed.
Welja, ik herinnerde mij dat er iemand had gezegd dat de serie zijn ups and downs had en daarmee ben ik er eigenlijk nooit serieus naar beginnen kijken. :p Zal het nu eens een kans geven!
Uhu, ik zei dat waarschijnlijk.
Er zijn verschillende teams van schrijvers die elkaar afwisselen en ze varieren van goed tot bagger.
Ik heb 3 seizoenen bekeken, daarna werd de inconsistentie mij te veel.

Re: Welke serie volg je momenteel?

569
itsjustme wrote:Vannacht Black sails afgekeken. Wat een seizoensfinale! Echt een prachtige serie is dit. Weet nog hoe ik twijfelde op het begin van seizoen 1, en het nu echt een geweldige serie vind.
Absoluut mijn favoriete serie (dat nog aan de gang is). Black Sails is echt een pareltje en ik kan niet wachten tot volgend jaar om te zien hoe ze Jhon Silvers verhaal (nog) epischer gaan maken.

De laatste aflevering van Game of Thrones is trouwens awesome. Maar ook heel droevig. :cry:
Image