Re: Welke serie volg je momenteel?

573
Colossus wrote:Buiten game of Thrones serieloos ;(

Orphan black vond ik wel gaaf maar nu ik seizoen 3 begon te kijken ben ik het beu, wat een eindeloos gezeik steeds en eentonigheid.

Weet het nu even niet meer :cry:
Seizoen 3 van Orphan Black was inderdaad wat minder maar het 4de is tot nu toe echt geweldig. :)

Zelf kijk ik nu naar Bates Motel.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

574
Elexus wrote:
Colossus wrote:Buiten game of Thrones serieloos ;(

Orphan black vond ik wel gaaf maar nu ik seizoen 3 begon te kijken ben ik het beu, wat een eindeloos gezeik steeds en eentonigheid.

Weet het nu even niet meer :cry:
Seizoen 3 van Orphan Black was inderdaad wat minder maar het 4de is tot nu toe echt geweldig. :)

Zelf kijk ik nu naar Bates Motel.
Daar werd ik niet bepaald warm van. Ik heb van dat eerste seizoen 8 aflevering gekeken (zijn er 10 denk ik?) en elke keer bleef ik hopen op wat meer voeling met de personages, maar telkens noppes :D
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

575
Een week geleden Arrow season 2 uitgekeken. Is ondertussen ook 1 van m'n favo series geworden. Jammer dat het volgende seizoen nog niet op netflix staat.
Gisterenavond dan ook season 1 van Bates Motel uitgekeken. Er zaten hier en daar wel enkele mindere stukjes in. Voor de rest is het nog wel een hele goede serie. Zelfs een paar keer verschoten of toch dat ik het eng vond.
De volgende op de lijst is verderkijken naar Better Call Saul
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

577
Mr.Wolf wrote:Een week geleden Arrow season 2 uitgekeken. Is ondertussen ook 1 van m'n favo series geworden. Jammer dat het volgende seizoen nog niet op netflix staat.
Gisterenavond dan ook season 1 van Bates Motel uitgekeken. Er zaten hier en daar wel enkele mindere stukjes in. Voor de rest is het nog wel een hele goede serie. Zelfs een paar keer verschoten of toch dat ik het eng vond.
De volgende op de lijst is verderkijken naar Better Call Saul
Wees blij dat het volgende seizoen van arrow er nog niet op staat, veranderde voor mij van een enorm leuke serie naar een gare drama serie.

Re: Welke serie volg je momenteel?

578
itsjustme wrote:
Mr.Wolf wrote:Een week geleden Arrow season 2 uitgekeken. Is ondertussen ook 1 van m'n favo series geworden. Jammer dat het volgende seizoen nog niet op netflix staat.
Gisterenavond dan ook season 1 van Bates Motel uitgekeken. Er zaten hier en daar wel enkele mindere stukjes in. Voor de rest is het nog wel een hele goede serie. Zelfs een paar keer verschoten of toch dat ik het eng vond.
De volgende op de lijst is verderkijken naar Better Call Saul
Wees blij dat het volgende seizoen van arrow er nog niet op staat, veranderde voor mij van een enorm leuke serie naar een gare drama serie.
True, maar seizoen vier maakt opnieuw veel goed. Heeft veel te maken met de schrijver(s) van het derde seizoen. Dacht dat dit er andere waren?
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

579
Sanity penguin wrote:
itsjustme wrote:
Mr.Wolf wrote:Een week geleden Arrow season 2 uitgekeken. Is ondertussen ook 1 van m'n favo series geworden. Jammer dat het volgende seizoen nog niet op netflix staat.
Gisterenavond dan ook season 1 van Bates Motel uitgekeken. Er zaten hier en daar wel enkele mindere stukjes in. Voor de rest is het nog wel een hele goede serie. Zelfs een paar keer verschoten of toch dat ik het eng vond.
De volgende op de lijst is verderkijken naar Better Call Saul
Wees blij dat het volgende seizoen van arrow er nog niet op staat, veranderde voor mij van een enorm leuke serie naar een gare drama serie.
True, maar seizoen vier maakt opnieuw veel goed. Heeft veel te maken met de schrijver(s) van het derde seizoen. Dacht dat dit er andere waren?
Nou, ik heb op het internet gehoord dat seizoen 4 ook heel slecht was :/
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

582
coolgamer wrote:
Mr.Wolf wrote:Een week geleden Arrow season 2 uitgekeken. Is ondertussen ook 1 van m'n favo series geworden. Jammer dat het volgende seizoen nog niet op netflix staat.

Er staan toch al 3 seizoenen van Arrow op netflix
Ik heb net gekeken. Op de Belgische netflix nog maar 2
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

583
Mr.Wolf wrote:
coolgamer wrote:
Mr.Wolf wrote:Een week geleden Arrow season 2 uitgekeken. Is ondertussen ook 1 van m'n favo series geworden. Jammer dat het volgende seizoen nog niet op netflix staat.

Er staan toch al 3 seizoenen van Arrow op netflix
Ik heb net gekeken. Op de Belgische netflix nog maar 2
Das raar, ik heb ook de Belgische en bij mij staan er wel 3 seasons bij arrow
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

585
Dat is afhankelijk van de taal waar uw account op ingesteld staat. Bij Engels staan er meer dingen op dan bij Nederlands. Voor sommige dingen heb je dan wel geen ondertitels. Of Frans ondertiteld, waarom wel int frans maar niet in nl is mij ook een raadsel