Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

798
Jason Bourne 7/10
Vond er niet zo heel veel aan. Misschien ook omdat ik er nog geen enkele van gezien had. Ik had er niet echt een wauw gevoel bij. Er zaten wel een paar leuke scenes in, maar veel ben ik ondertussen al terug vergeten

Ghostbusters 8/10
Deze vond ik dan wel weer goed. Ik snap niet goed waarom veel mensen deze film haten. Hij krijgt zelfs maar een 5.5 op imdb. De humor vond ik wel goed, het verhaal was ok, de personages waren tof. Het enige wat ik iets minder goed vond, was dat het iets te kinderlijk werd gemaakt
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

800
Sanity penguin wrote:Om één of andere reden 2 films met Zac Efron gezien in twee dagen...

Neighbours 2: de eerste was al niet hoogstaand, de twee evenmin. Niet memorabel aan. 3/10

Bad Grampa: best grappig en leuk rol voor De Niro. 8/10
Heb ze ook beide gezien. Ben best wel fan van zowel De Niro als Efron. Ps, bad Grandpa is van Jackass, het is Dirty Grandpa die je bedoelt.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

801
War Dogs 8/10
Ok, het was iets helemaal anders dan ik verwacht had. Voor degene die het niet kennen: het is een waargebeurd verhaal. Het gaat over 2 mannen die wapens verkopen aan het leger via een website. Of toch zo altijd iets, want het was redelijk moeilijk om alles van het begin te begrijpen.
De eerste helft was vooral humor (wa wilt ge met Jonah Hill), terwijl de 2e helft meer drama begon te worden. Het grootste nadeel vond ik zelf da het einde minder spannend begon te worden.
Het goeie was dan weeral da het heel interessant was. Het was zo een heel andere stijl film en het onderwerp sprak me ook wel aan.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

805
ShAmPi wrote:The Jungle Book (2016)

7/10
Prachtige CGI
Irritante kleinen :D

Binne few minutes nieuwste Capn America maar eerst mijn mossels opzetten.
Want... JA IK BEN DE MOSSELMAN DE MOSSELMAN DE MOSSELMAN
De GCI was echt gestoord. Je kon het verschil niet zien tussen echte dieren en deze op computer gecreëerde dieren.

En die acteur was niet irritanter dan een andere tienjarige. :D
Hij heeft dat zelfs zeer goed gedaan vind ik want de volledige film werd opgenomen voor een Blue screen en hij kreeg voortdurend water over zich en modder en er waren grote blazers die voortdurend in zijn gezicht bliezen om het effect van wind te recreëren etc.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

807
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:The Jungle Book (2016)

7/10
Prachtige CGI
Irritante kleinen :D

Binne few minutes nieuwste Capn America maar eerst mijn mossels opzetten.
Want... JA IK BEN DE MOSSELMAN DE MOSSELMAN DE MOSSELMAN


Image
Jaaaa oké..... We hebben de man dus gevonden met een mossel.... De mosselman... :-" blijft een beetje.... Weet niet.... :lol:
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

808
Lucy
Interessante concepten maar te weinig film om er meer diepgang in te steken, iets te weinig vertoon van de superkrachten in deze film
6/10

This is the end
Behoort tot de grappigste films die ik al heb gezien, dankzij Seth Rogen en James Franco
8/10
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron