Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

890
Sanity penguin wrote:Spectre

Stond al lang op het programma maar kwam er om één of andere reden nooit van.
Best wat negatieve dingen over gehoord, maar viel uiteindelijk best mee vond ik. Wel een lelijke Bondgirl :p

7/10
Na het geweldige Skyfall kon het niet anders dat deze SPECTRE minder zou gaan zijn, maar deze sloeg gewoon nergens op vond ik.

Snap ook de hele logica niet meer, wie is nou Blofeld, ik heb hem nu al in zoveel films gezien, want is dit nou een remake van de oude of zijn we na film 20 toch verder gegaan met het verhaal? Ik weet het niet meer
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

899
Tjeefkeuh wrote:
Maxidomino wrote:
Tjeefkeuh wrote:Rogue One

Muh

6,5/10
Ale jong, ik vond hem echt goed. Van mij krijgt hij 9/10.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
En waarom dan?
Omdat de eerste keer is dat ze niet het hoofdverhaal volgen, 't is een soort van side quest deze keer. We kenden de uitkomst al, dat ze de plannen van de Death Star gestolen hebben. Nu zien we ook hoe die gebeurtenissen tot stand zijn gekomen. Het is allemaal zo goed geschreven vind ik. Er werd rekening gehouden met de wereld die George Lucas gebouwd heeft in zijn eerste drie films, dus episode 4, 5 en 6. Alles ziet er terug 'ouder' uit en niet zozeer futuristisch. Er waren dan ook een paar coole cameo's van andere personages uit Star Wars. Oké bij nader inzien is het misschien geen 9/10 waar, maar kzou het toch een 8 geven. Ben gisteren Rogue One ook gaan kijken in IMAX in Brussel en ik vond dat gewoon een supermooi beeld, dus ben op visueel vlak ook beetje biased. :P
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

900
Maxidomino wrote: Omdat de eerste keer is dat ze niet het hoofdverhaal volgen, 't is een soort van side quest deze keer. We kenden de uitkomst al, dat ze de plannen van de Death Star gestolen hebben. Nu zien we ook hoe die gebeurtenissen tot stand zijn gekomen. Het is allemaal zo goed geschreven vind ik. Er werd rekening gehouden met de wereld die George Lucas gebouwd heeft in zijn eerste drie films, dus episode 4, 5 en 6. Alles ziet er terug 'ouder' uit en niet zozeer futuristisch. Er waren dan ook een paar coole cameo's van andere personages uit Star Wars. Oké bij nader inzien is het misschien geen 9/10 waar, maar kzou het toch een 8 geven. Ben gisteren Rogue One ook gaan kijken in IMAX in Brussel en ik vond dat gewoon een supermooi beeld, dus ben op visueel vlak ook beetje biased. :P
Kvond geen enkel van de personages boeiend, een paar waren ok.