Re: Welke serie volg je momenteel?

798
Gamefreak wrote:iemand onder de Vlaamse gozers die Beau Séjour gezien heeft ?
1e aflvering heb ik gezien, maar dan de 2e vergeten op te nemen denk, dus mee gestopt. :p

OT:
A series of unfortunate events
Naar de gelijknamige boeken en film. Leuke serie, boeiend verhaal, af en toe wat humor en vooral veel bizarre momenten. Ondertussen al uitgezien want is maar 8 aflevering van 40 minuten!

Sons of Anarchy
Deze werd me al vaker aangeraden, maar nooit aanbegonnen. Onlangs een aflevering van gezien en der na de examens eens aan beginnen denk ik.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

802
dividedx11 wrote:
Gamefreak wrote:iemand onder de Vlaamse gozers die Beau Séjour gezien heeft ?
Me too, ik heb ook de eerste twee al gezien. Ben benieuwsmd naar het verdere verloop :)
Ben het ook aan het volgen. Heb eerste aflevering wel niet gezien maar valt goed te volgen wegens die auctoriale verteller tijdens de tweede aflevering. Ook benieuw hoe het verdere verloop zal zijn :)
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

803
RoyVdW wrote:
dividedx11 wrote:
Gamefreak wrote:iemand onder de Vlaamse gozers die Beau Séjour gezien heeft ?
Me too, ik heb ook de eerste twee al gezien. Ben benieuwsmd naar het verdere verloop :)
Ben het ook aan het volgen. Heb eerste aflevering wel niet gezien maar valt goed te volgen wegens die auctoriale verteller tijdens de tweede aflevering. Ook benieuw hoe het verdere verloop zal zijn :)
Roy toch, hier, hou je hier even zoet mee:

Re: Welke serie volg je momenteel?

808
Toon8 wrote:Beginnen kijken naar vikings seizoen 4, hopelijk niet te veel filler met dat het nu 20 afleveringen zijn.
Seizoen 4 is eigenlijk twee keer een apart seizoen. De 2x10 afleveringen zijn perfect scheidbaar om elk een apart seizoen te vormen. Beetje zoals het laatste seizoen van Breaking Bad. Alle afleveringen waren gelabeled als seizoen 5, terwijl het twee aparte seizoenen waren.

En het is niet echt filler, enkele afleveringen misschien, maar de meeste afleveringen zijn goed en volgen een goede verhaallijn. :cool:
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

809
Maxidomino wrote:
Toon8 wrote:Beginnen kijken naar vikings seizoen 4, hopelijk niet te veel filler met dat het nu 20 afleveringen zijn.
Seizoen 4 is eigenlijk twee keer een apart seizoen. De 2x10 afleveringen zijn perfect scheidbaar om elk een apart seizoen te vormen. Beetje zoals het laatste seizoen van Breaking Bad. Alle afleveringen waren gelabeled als seizoen 5, terwijl het twee aparte seizoenen waren.

En het is niet echt filler, enkele afleveringen misschien, maar de meeste afleveringen zijn goed en volgen een goede verhaallijn. :cool:
Het is wel een beetje filler maar het steekt gelukkig niet tegen, goede filler dus :P Zoals bv bjorn die de wildernis in gaat.
Image
cron