Re: Welke serie volg je momenteel?

996
Rushifel wrote:
Mr.Wolf wrote:Blijkbaar komt Arrow seizoen 6 en The Flash seizoen 4 deze week op Netflix =D Da's dus elke week een nieuwe aflevering daarvan zien
België zeker? In Nederland staan maar twee Flash seizoenen op Netflix.
Echt? Hoe vreemd is dat? En dat terwijl de Nederlandse markt het grootste is voor netflix.

Blij dat ik in België woon dan :p
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

997
Rushifel wrote:
Mr.Wolf wrote:Blijkbaar komt Arrow seizoen 6 en The Flash seizoen 4 deze week op Netflix =D Da's dus elke week een nieuwe aflevering daarvan zien
België zeker? In Nederland staan maar twee Flash seizoenen op Netflix.
Altijd stom als het ene land meer kan zien als het andere. Ik hoop dat ze toch ooit eens eenzelfde aanbod kunnen fixen voor iedereen
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

998
Eerste aflevering van Arrow gezien. Na de seizoensfinale van vorig seizoen lagen de verwachtingen wel hoog. Ik had verwacht dat ze gewoon verder gingen van waar ze gebleven waren, maar in de plaats daarvan was het 3 maanden verder ofzo. Voor de rest een cava aflevering. Hopelijk kunnen ze wel Prometheus toppen en wordt het niet weer zo'n Ra's Al Ghul personage

Dan ook maar direct gestart met de nieuwste Netflix original: Mindhunter. Gaat over 2 mannen bij de fbi die in het hoofd gaan kijken van allerlei seriemoordenaars van de ergste graad. Deze info gebruiken ze dan om andere criminelen op te sporen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik na aflevering 1 op het stond om te stoppen. Komt heeeeeeel traag op gang. Verwacht ook geen actie ofzoiets. De afleveringen eindigen bv. nooit met een cliffhanger.
Toch is het interessant om te zien hoe de moordenaars denken en zijn die zware gesprekken wel goed.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1000
Rushifel wrote:
Mr.Wolf wrote:Blijkbaar komt Arrow seizoen 6 en The Flash seizoen 4 deze week op Netflix =D Da's dus elke week een nieuwe aflevering daarvan zien
België zeker? In Nederland staan maar twee Flash seizoenen op Netflix.
In NL krijg je van Arrow, Supergirl en LoT nieuwe eps, waarom dan niet van Flash??
In BE krijgen ze Arrow en Flash.
Ik kijk thuis naar Netflix NL en als ik tijd heb als ik in BE ben dan kijk ik daar via gsm Flash :D
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Welke serie volg je momenteel?

1002
Blijkbaar beschikken jullie allemaal over waanzinnig veel tijd. Afgezien van het feit dat ik een hekel heb aan alles waar een vervolg op is, hihi en nu schrijf ik zelf zoiets, heb ik geen tijd voor zulke zottigheden. :silly:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Welke serie volg je momenteel?

1003
Sora_Lizard wrote:Blijkbaar beschikken jullie allemaal over waanzinnig veel tijd. Afgezien van het feit dat ik een hekel heb aan alles waar een vervolg op is, hihi en nu schrijf ik zelf zoiets, heb ik geen tijd voor zulke zottigheden. :silly:
1 aflevering en enkel in de avond zo rond half 11 :p

Mindhunter is ook uit. Ik weet niet echt wat ik ervan vind. Enerzijds wel interessant. Langs de andere kant dan weer saai. Zaten zo goed als geen cliffhangers in, weinig humor, alles zo serieus,... Het was ook niet zo'n serie van wat ge gemakkelijk een paar afleveringen na mekaar ziet. Maar echt slecht vond ik het dan ook weer niet

Nu begonnen aan Supergirl. Voelt toch wel als 1 van de minste DC superhelden series aan. Het begint ook allemaal wat een beetje teveel te worden. Met de verschillende dimensies enzo kon ik nog wel volgen, maar opeens met aliens is wat veel. Ook grappig dat er opeens een superman is in de wereld. Hier is nooit iets van gezegd geweest bij Arrow of The Flash. Gek dat ze dit dan opeens er bijnemen
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1004
Mr.Wolf wrote: 1 aflevering en enkel in de avond zo rond half 11 :p

Mindhunter is ook uit. Ik weet niet echt wat ik ervan vind. Enerzijds wel interessant. Langs de andere kant dan weer saai. Zaten zo goed als geen cliffhangers in, weinig humor, alles zo serieus,... Het was ook niet zo'n serie van wat ge gemakkelijk een paar afleveringen na mekaar ziet. Maar echt slecht vond ik het dan ook weer niet

Nu begonnen aan Supergirl. Voelt toch wel als 1 van de minste DC superhelden series aan. Het begint ook allemaal wat een beetje teveel te worden. Met de verschillende dimensies enzo kon ik nog wel volgen, maar opeens met aliens is wat veel. Ook grappig dat er opeens een superman is in de wereld. Hier is nooit iets van gezegd geweest bij Arrow of The Flash. Gek dat ze dit dan opeens er bijnemen
Lijkt mij positief, cliffhangers zijn een goedkope manier om spanning te creëren.

Re: Welke serie volg je momenteel?

1005
Tjeefkeuh wrote:
Mr.Wolf wrote: 1 aflevering en enkel in de avond zo rond half 11 :p

Mindhunter is ook uit. Ik weet niet echt wat ik ervan vind. Enerzijds wel interessant. Langs de andere kant dan weer saai. Zaten zo goed als geen cliffhangers in, weinig humor, alles zo serieus,... Het was ook niet zo'n serie van wat ge gemakkelijk een paar afleveringen na mekaar ziet. Maar echt slecht vond ik het dan ook weer niet

Nu begonnen aan Supergirl. Voelt toch wel als 1 van de minste DC superhelden series aan. Het begint ook allemaal wat een beetje teveel te worden. Met de verschillende dimensies enzo kon ik nog wel volgen, maar opeens met aliens is wat veel. Ook grappig dat er opeens een superman is in de wereld. Hier is nooit iets van gezegd geweest bij Arrow of The Flash. Gek dat ze dit dan opeens er bijnemen
Lijkt mij positief, cliffhangers zijn een goedkope manier om spanning te creëren.
Bwaa, het nodigde mij dus niet echt uit om verder te kijken. Een aflevering eindigde ook niet echt... Was precies soms alsof ze tussen 2 scenes effe door hebben geknipt en dan een nieuwe aflevering begon.
Ook zo'n onnuttige dingen die erin zaten zoals die vrouw die gelijk 3 keer een potje tonijn ging buiten zetten voor een kat eten te geven... Duurde toch wel 3 min en er zat gewoon helemaal geen betekenis achter
Image
cron