Re: Welke serie volg je momenteel?

1096
Supergirl seizoen 2. Heb me er in het begin nogal moeten doorsleuren. Het ging redelijk traag, en voelde wat meer aan als hetzelfde. Uiteindelijk begon het wel zijn draai te vinden. Ik vond het wel dat Calista Flockheart (Cat Grant) zo'n beperkte rol had dit seizoen. Vond haar character 1 van de betere dingen van seizoen 1. Uiteindelijk nog wel een leuke plottwist op het einde.
Denk nu maar eens te beginnen aan Lucifer seizoen 2
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1097
Mr.Wolf wrote:Supergirl seizoen 2. Heb me er in het begin nogal moeten doorsleuren. Het ging redelijk traag, en voelde wat meer aan als hetzelfde. Uiteindelijk begon het wel zijn draai te vinden. Ik vond het wel dat Calista Flockheart (Cat Grant) zo'n beperkte rol had dit seizoen. Vond haar character 1 van de betere dingen van seizoen 1. Uiteindelijk nog wel een leuke plottwist op het einde.
Denk nu maar eens te beginnen aan Lucifer seizoen 2
Ik vind dit momenteel de Beste, samen met the Flash. Zeker nieuwe seizoen (3) vind ik goed.
End of the f***king world gekeken. Verfrissend dat het eens niet zo geborsteld is en de jonge acteurs doen het prima. Werd halfweg wel wat saai.
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1098
Sanity penguin wrote:
Mr.Wolf wrote:Supergirl seizoen 2. Heb me er in het begin nogal moeten doorsleuren. Het ging redelijk traag, en voelde wat meer aan als hetzelfde. Uiteindelijk begon het wel zijn draai te vinden. Ik vond het wel dat Calista Flockheart (Cat Grant) zo'n beperkte rol had dit seizoen. Vond haar character 1 van de betere dingen van seizoen 1. Uiteindelijk nog wel een leuke plottwist op het einde.
Denk nu maar eens te beginnen aan Lucifer seizoen 2
Ik vind dit momenteel de Beste, samen met the Flash. Zeker nieuwe seizoen (3) vind ik goed.
End of the f***king world gekeken. Verfrissend dat het eens niet zo geborsteld is en de jonge acteurs doen het prima. Werd halfweg wel wat saai.
Gelukkig dat het dan ook op maar 2,5 uur volledig uitgekeken is :p
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1103
Legion

Wat is dit een goede serie zeg. Hij zit vol met spanning, mysterie, zeer goede acteurs en prachtig camerawerk. Naarmate de serie verder gaat, heb je het gevoel dat je telkens meer te weten komt, maar dat er dan nog meer vragen bij komen. Ik was echt omvergeblazen door het acteerwerk soms, vooral door Aubrey Plaza.

Ik geef deze serie een 10/10
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1106
Colossus wrote:
gamerke1992 wrote:Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien van lost in space en ik kan het wel smaken :D
Ja ik volg deze ook,
Ben halverwege het seizoen, vind het best gaaf en de robot doet me enorm aan de Geth denken van Mass Effect :P
Het wordt ook alleen maar beter hè :D nu zit ik aan episode 8 .
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1107
minermb wrote:Legion

Wat is dit een goede serie zeg. Hij zit vol met spanning, mysterie, zeer goede acteurs en prachtig camerawerk. Naarmate de serie verder gaat, heb je het gevoel dat je telkens meer te weten komt, maar dat er dan nog meer vragen bij komen. Ik was echt omvergeblazen door het acteerwerk soms, vooral door Aubrey Plaza.

Ik geef deze serie een 10/10
Momenteel draait seizoen op tv :D

Bij seizoen 1 had ik wel momenten dat ik dacht wtf ben ik aan het zien :p

Re: Welke serie volg je momenteel?

1108
Eindelijk Lucifer seizoen 2 kunnen afronden =D Ik weet niet of ik het echt beter vond als seizoen 1. Het eerste seizoen had een cooler einde. Seizoen 2 had dan weer een hoofdverhaal waar alles rond draaide. Op zich was het wel weer top gedaan allemaal :p
Ik denk dat ik nu ga beginnen aan seizoen 2 van Jessica Jones!
Image

Re: Welke serie volg je momenteel?

1109
Arrow seizoen 6 kunnen we ook van de lijst schrappen. Teleurstellend seizoen tbh... De slechterik vond ik de minste tot nu toe. De laatste 7 of 8 afleveringen hebben wel nog een deel kunnen redden vind ik. Op zich was het ook wel moeilijk om nog beter te doen als seizoen 5, wat in mijn ogen toch (samen met seizoen2) het beste was
Image