Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

112
De films die ik onlangs heb gezien:

Fast & Furious 7 (7/10)
Foute vrienden: de film (6/10 door de humor, maar niet echt een film waard)
Kingsman: the secret service (9/10)
Still Alice (8/10 door de geweldige performance van Julianne Moore)
Fast & Furious 7 (een 2de keer) (8/10: de film groeide op mij bij de 2de keer en ik kon hem meer en meer apprecieren hoe goed hij eigenlijk wel niet is gemaakt)
Shaun the Sheep movie (8/10 heerlijk stomme film (er wordt geen woord in gezegd) die fantastische humor heeft voor mensen van elke leeftijd)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

113
Grapjas wrote:De films die ik onlangs heb gezien:

Fast & Furious 7 (7/10)
Foute vrienden: de film (6/10 door de humor, maar niet echt een film waard)
Kingsman: the secret service (9/10)
Still Alice (8/10 door de geweldige performance van Julianne Moore)
Fast & Furious 7 (een 2de keer) (8/10: de film groeide op mij bij de 2de keer en ik kon hem meer en meer apprecieren hoe goed hij eigenlijk wel niet is gemaakt)
Shaun the Sheep movie (8/10 heerlijk stomme film (er wordt geen woord in gezegd) die fantastische humor heeft voor mensen van elke leeftijd)
Damn, al 2 keer F&F gezien. Vond je hem zo goed? :P
Ik heb zelf geen tijd om hem deze vakantie 1 keer te gaan zien helaas. En binnenkort komen ook nog Avengers en Mad Max in de zalen. Decisions, decisions...
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

114
Maxidomino wrote:
Grapjas wrote:De films die ik onlangs heb gezien:

Fast & Furious 7 (7/10)
Foute vrienden: de film (6/10 door de humor, maar niet echt een film waard)
Kingsman: the secret service (9/10)
Still Alice (8/10 door de geweldige performance van Julianne Moore)
Fast & Furious 7 (een 2de keer) (8/10: de film groeide op mij bij de 2de keer en ik kon hem meer en meer apprecieren hoe goed hij eigenlijk wel niet is gemaakt)
Shaun the Sheep movie (8/10 heerlijk stomme film (er wordt geen woord in gezegd) die fantastische humor heeft voor mensen van elke leeftijd)
Damn, al 2 keer F&F gezien. Vond je hem zo goed? :P
Ik heb zelf geen tijd om hem deze vakantie 1 keer te gaan zien helaas. En binnenkort komen ook nog Avengers en Mad Max in de zalen. Decisions, decisions...
Dat UGC abonnement dat ik sinds afgelopen weekend heb helpt er wel bij, en het feit dat ik maar part-time werk heb, zorgt voor een goed vrijetijdsleven als je films als passie hebt :).

En ja, ik vond hem echt goed, want veel mensen zijn bezig dat vooral de dood van Paul walker konten in de cinemastoelen gaat krijgen, maar ik bekijk het anders:

James Wan heeft geen ervaring met actiefilms, enkel met horror, en toen hij begon aan F&F 7 wist hij niet hoe moeilijk dit ging zijn, vooral door de dood van Paul Walker dus. Hij moest voor de mensen die de films keken voor Walker's personage een deftige slotfilm geven, met ook mogelijkheden voor een sequel en dat alles ook als gewone film nog goed werkt en het niet 1 groot Paul Walker tribute is. Het is hem allemaal gelukt en dit zorgt voor een zeer amusante entertainende film :)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

115
fsterchele23 wrote:wa kan mij de rest van de wereld schelen :p
tis nog altij men mening xd en ik vind te veel actiegericht en dus meer en te commercieel gericht.
ik kijk naar fast and furious voor de wagens en hoe verder de reeks vorderde hoe meer de autos op de achtergrond werden geschoven.
Natuurlijk, ik respecteer jou mening hoor!

@Ilussiondinges, het is niet omdat één iemand hem niet echt goed vond, dat jij dat gaat vinden hè ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

116
De films die we gezien hebben in de bus tijdens de Italiëreis:
Inglourious Bastards
Toffe film om de avond mee te beginnen. Soms wel een beetje traag.
Frozen
Ik had lage verwachtingen hierbij, maar het viel dan toch wel wat beter mee als verwacht. Het was wel niet echt mijn ding. We hebben deze wel na 23.00 uur gezien dus ik lette wel niet zo hard meer op.
The Da Vinci Code
Hier ben ik in slaap gevallen. Deels omdat ik die nacht ervoor in de bus niet geslapen had en omdat ik eerst het boek wou lezen.
Tangled (oftewel Rapunzel)
Deze had ik ook al gezien dus heb ik met een paar man in de bus zitten kaarten.
Angels and Demons
Deze heb ik wel uitgekeken. Goeie film met Tom Hanks, maar ik heb hem al betere dingen zien spelen.
The Incredibles
1 van de beste die ik gezien heb. Ik had hem 10 jaar geleden ofzo al is gezien, maar die blijft echt wel goed.
In Time
Ik had er iets meer van verwacht. Geen slechte film, maar ze hadden iets anders met het concept moeten doen.
Pride and Prejudice
Ik had al geen hoge verwachtingen bij deze, maar toch... 1 van de slechtste films dat ik daar gezien heb. Slechter kon niet.
High School Musical 2
Het kon blijkbaar toch slechter.
Up
Misschien wel 1 van de beste disney films vind ik.
The Shawshank Redemption
Beste film die ik gezien heb. Zo een beetje dezelfde stijl als The Green Mile.
The Taking Of Pelham
Best wel een spannende film. Geen schietfilm, maar dat hoeft niet altijd om een film spannend te maken.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

117
fsterchele23 wrote:wa kan mij de rest van de wereld schelen :p
tis nog altij men mening xd en ik vind te veel actiegericht en dus meer en te commercieel gericht.
ik kijk naar fast and furious voor de wagens en hoe verder de reeks vorderde hoe meer de autos op de achtergrond werden geschoven.
The fast and the furious draait al lang niet meer om de auto's, maar om de actie. Sinds fast and furious 4 zijn auto's op de achtergrond beland, maar het is nog steeds een goede actiefilm met auto's.
Grapjas wrote:


Dat UGC abonnement dat ik sinds afgelopen weekend heb helpt er wel bij, en het feit dat ik maar part-time werk heb, zorgt voor een goed vrijetijdsleven als je films als passie hebt :).

En ja, ik vond hem echt goed, want veel mensen zijn bezig dat vooral de dood van Paul walker konten in de cinemastoelen gaat krijgen, maar ik bekijk het anders:

James Wan heeft geen ervaring met actiefilms, enkel met horror, en toen hij begon aan F&F 7 wist hij niet hoe moeilijk dit ging zijn, vooral door de dood van Paul Walker dus. Hij moest voor de mensen die de films keken voor Walker's personage een deftige slotfilm geven, met ook mogelijkheden voor een sequel en dat alles ook als gewone film nog goed werkt en het niet 1 groot Paul Walker tribute is. Het is hem allemaal gelukt en dit zorgt voor een zeer amusante entertainende film :)
Ik vond het wel nodig dat er een nieuwe regisseur kwam, want ik vond the fast and furious 6 een van de slechtste f&f films.


btw iemand die weet hoe die film noemt waarin men racete met supercars en de hoofdrol gespeeld werd door een vrouw, ik denk dat deze van 2004 of zoiets moet geweest zijn. Redelijk onbekende film.
Image