Re: Het film trailers topic

16
Gamefreak wrote:
billie91 wrote:De nieuwe Star Wars trailer.

opa Ford is er ook weer bij :smug:

ik kan echt niet wachten tot 18 december, grootste filmrelease voor mij persoonlijk tot nu toe!!
Moet zeggen dat ik ook erg uitkijk naar deze film. Persoonlijk vond ik alle Star Wars films prima, al waren episode III en V voor mij de beste.
Image

Re: Het film trailers topic

23
billie91 wrote:Batman v Superman: Dawn of Justice - Official Teaser Trailer

Ik vind de trailer maar meh. Veel meer van verwacht. Maar ja het is nog maar de eerste trailer en het kan ook zijn dat ik deze trailer niet zo goed vind omdat ik de trailer van Star Wars zo perfect vond. Slechte timing als jet mij vraagt. :P
Image

Re: Het film trailers topic

24
Maxidomino wrote:
billie91 wrote:Batman v Superman: Dawn of Justice - Official Teaser Trailer

Ik vind de trailer maar meh. Veel meer van verwacht. Maar ja het is nog maar de eerste trailer en het kan ook zijn dat ik deze trailer niet zo goed vind omdat ik de trailer van Star Wars zo perfect vond. Slechte timing als jet mij vraagt. :P
Inderdaad een slechte timing, maar tegen Star Wars kunnen ook maar weinig films echt op in die zin.
Image

Re: Het film trailers topic

25
Sanity penguin wrote:We're home Chewie! :D
Ook volledig akkoord met Maxidomino: eindelijk eens een trailer waaruit je al niet het hele verhaald en eind kan afleiden :D
Tis ook nog maar een teaser trailer, de volwaardige volgt ws binnenkort, voorafgaand aan een of andere blockbuster.
billie91 wrote:Batman v Superman: Dawn of Justice - Official Teaser Trailer

Ziet er enorm dwaas uit tbh (en het concept is dat zeker)

Re: Het film trailers topic

28
Tjeefkeuh wrote:Ze hadden beter hun tijd genomen en zoals Marvel elk personage apart in zijn eigen film geïntroduceerd en daarna samen gebracht.
Die films zijn er, al wordt er in die films niet gehint naar een eventuele battle.

Ik vindt t er wel vet uit zien. Lekker gritty. Weer s wat anders dan het stijltje wat ik nu wel eens van marvel ken.

Re: Het film trailers topic

29
FGras wrote:
Tjeefkeuh wrote:Ze hadden beter hun tijd genomen en zoals Marvel elk personage apart in zijn eigen film geïntroduceerd en daarna samen gebracht.
Die films zijn er, al wordt er in die films niet gehint naar een eventuele battle.

Ik vindt t er wel vet uit zien. Lekker gritty. Weer s wat anders dan het stijltje wat ik nu wel eens van marvel ken.
De nieuwe Batman staat toch los van die uit The Dark Knight? En die stijl nu past wel bij Batman, maar absoluut niet bij Superman vind ik. Nu zijn het 2 bijna gelijke personages.

Re: Het film trailers topic

30
Tjeefkeuh wrote:
Ziet er enorm dwaas uit tbh (en het concept is dat zeker)
batman/superman is nochtans een populaire comicreeks in de states. En het is de aanloop naar films over Justice League.
zo dwaas is het dus niet :)
cron