Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1006
The Hobbit, an unexpected journey,

6/10

Toch wel een redelijk vermakelijke film, toch jammer dat ze een specifieke scène niet precies hetzelfde maakten als in de lord of the rings dat in deze film voorkwam om het geloofwaardig te houden, verder was het voor mij iets te veel een ravijn in vallen en niks mankeren.
Groot pluspunt is toch echt de omgevingen, nieuw zeeland is echt prachtig!

Hostel part 3,

4/10

Slap, soms zelf grappig zo slecht, ben wel klaar met deze serie. 1 en 2 waren de betere.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1007
Fast & Furious 8

Had zowaar een kippevelmomentje.
Als je van veel over the top actie houdt dan zit je goed.
Ik ben ook wel een beetje een Vin Diesel fan.
Slechtste aan de film is Michele Rodriguez, ze hadden die beter dood gelaten in de reeks want die kan nu eens voor geen meter acteren hé :O
Gelukkig had je nog Charlize Theron en Misandei van GoT om de vrouwelijke eer te verdedigen ;)
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1008
Stany7 wrote:Fast & Furious 8

Had zowaar een kippevelmomentje.
Als je van veel over the top actie houdt dan zit je goed.
Ik ben ook wel een beetje een Vin Diesel fan.
Slechtste aan de film is Michele Rodriguez, ze hadden die beter dood gelaten in de reeks want die kan nu eens voor geen meter acteren hé :O
Gelukkig had je nog Charlize Theron en Misandei van GoT om de vrouwelijke eer te verdedigen ;)
Ik weet niet waarom, maar vind de Jason Statham ook wel goed erin
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1009
Mr.Wolf wrote:
Stany7 wrote:Fast & Furious 8

Had zowaar een kippevelmomentje.
Als je van veel over the top actie houdt dan zit je goed.
Ik ben ook wel een beetje een Vin Diesel fan.
Slechtste aan de film is Michele Rodriguez, ze hadden die beter dood gelaten in de reeks want die kan nu eens voor geen meter acteren hé :O
Gelukkig had je nog Charlize Theron en Misandei van GoT om de vrouwelijke eer te verdedigen ;)
Ik weet niet waarom, maar vind de Jason Statham ook wel goed erin
Idd, op Michelle stoort er niemand, zelfs Dwayne Johnson vind ik OK en ik kan die normaal niet af :D :D
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1018
Resident Evil the final chapter

8/10


Wel goed dat het nu klaar is, het was een grote rit maar wel mooi.

Arrival

7/10


Vond hem wel wat hebben, het eind was wel apart maar ik had er iets meer van verwacht

Interstellar

9/10


Whauw deze wou ik al lang eens zien, hij was heel mooi, ver op het eind werd het me iets teveel waardoor ik echt een wtf moment had maar het geheel was echt mooi. Goede cast ook.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1019
Colossus wrote:Resident Evil the final chapter

8/10


Wel goed dat het nu klaar is, het was een grote rit maar wel mooi.

Arrival

7/10


Vond hem wel wat hebben, het eind was wel apart maar ik had er iets meer van verwacht

Interstellar

9/10


Whauw deze wou ik al lang eens zien, hij was heel mooi, ver op het eind werd het me iets teveel waardoor ik echt een wtf moment had maar het geheel was echt mooi. Goede cast ook.
Interstellar staat sowieso in mijn top 5. Ook weer prachtige muziek door Hans Zimmer
Image
cron