Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1023
Guardians of the Galaxy 2 -> 6/10

Was minder dan de 1e, de film is nog altijd (zoals de 1e) alleen maar goed voor actie en wat humor.

Silence -> 6/10

Had van deze veel meer verwacht aangezien Scorsese de regisseur was, dit is 1 van zijn mindere films. Er zaten veel saaie een langdradige stukken in de film. Eigenlijk is het wat jammer want het verhaal en zeker de setting was veelbelovend.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1027
Stany7 wrote:Passengers

2 Van mijn favo acteurs dus dit kon echt niet tegenvallen en dat deed het dan ook niet.
Spannend en intiem, echt het kijken waard en J. Lawrence ziet er verdomd goed uit ;)
Nu ja, van een Jennifer verwacht ik niet anders natuurlijk :love:
Al een geluk dat haar euhm Icloud password niet zo euhm moeilijk was
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1028
Stany7 wrote:Passengers

2 Van mijn favo acteurs dus dit kon echt niet tegenvallen en dat deed het dan ook niet.
Spannend en intiem, echt het kijken waard en J. Lawrence ziet er verdomd goed uit ;)
Nu ja, van een Jennifer verwacht ik niet anders natuurlijk :love:
Ik vond m dan wel wat saai-ig. Best een leuke film voor tussendoor, maar had best wat meer actie mogen hebben wat mij betreft
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1029
Brimstone -> 5/10

Wat een sadistische en depressieve schijtfilm was me dat :P Weer niet raar dat het van Nederlandse makelij is :P
In het eerste gedeelte van de film vind je het best wel spannend en ben je geïnteresseerd in wat er vroeger gebeurd is, maar dat gevoel verdwijnt naarmate de film vordert en er steeds gekkere dingen op het scherm gebeuren. Was er soms wat over ivm kinderen.
Guy Pearce speelt zijn rol van vuil vetzakje wel zeer goed.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1030
Mr.Wolf wrote:
Stany7 wrote:Passengers

2 Van mijn favo acteurs dus dit kon echt niet tegenvallen en dat deed het dan ook niet.
Spannend en intiem, echt het kijken waard en J. Lawrence ziet er verdomd goed uit ;)
Nu ja, van een Jennifer verwacht ik niet anders natuurlijk :love:
Al een geluk dat haar euhm Icloud password niet zo euhm moeilijk was
Wedden dat het Mockingjay was :p
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1031
Stany7 wrote:
Mr.Wolf wrote:
Stany7 wrote:Passengers

2 Van mijn favo acteurs dus dit kon echt niet tegenvallen en dat deed het dan ook niet.
Spannend en intiem, echt het kijken waard en J. Lawrence ziet er verdomd goed uit ;)
Nu ja, van een Jennifer verwacht ik niet anders natuurlijk :love:
Al een geluk dat haar euhm Icloud password niet zo euhm moeilijk was
Wedden dat het Mockingjay was :p
Ik denk dat we de hacker in ons midden hebben ;)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1032
Nocturnal Animals -> 8/10

De openingsscène is 1 van de vulgairste die ik al ooit gezien heb en zal zeer moeilijk zijn om te overtreffen :P
Hierna viel de film zeer goed mee, in het begin spannend maar daarna wordt het een heel meeslepend verhaal. Ook echte top prestaties van de meespelende acteurs/ en actrice.
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1035
Pirates Of The Caribbean: Dead Men Tell No Tales 8/10
Weer een typische Jack Sparrow film, maar ik hou er zoooooveeeeel van. Beter als de 2e en de 3e wordt het wel niet. Het verhaal vond ik niet zo heel speciaal. Wel leuk, maar niet dat ik dacht van WOW. Ook had ik misschien ietsje meer van Salazar verwacht. Toch zat er weer heel wat humor in. Wordt al direct duidelijk vanaf het begin van de film.
Toch heb ik ervan genoten, en was het rustig wegzakken in mijne zetel met mijne popcorn. Het blijven altijd losse films waar je niet te veel moet bij nadenken. En shiiiiitttt, die post credit scene zag ik niet aankomen.
Image